Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 9 september 2009 om 23:07
Oh, ik moet trouwens iets ontzettend leuks vertellen
Ik krijg van de week een vrienden uitnodiging op haaives
Van mijn aller aller eerste vriendje
Ik was 11
Wat was ik verliefd!
En dat allemaal volgens de meisjes plagen zoentjes vragen methode
Hij was de pestkop, ik het verlegen meisje
5 maanden verkering hebben we gehad, maar verder als handje handje lopen zijn we nooit gekomen.
Nu is is 37, twee kids en 1 echtscheiding later en gaat hij volgende week in mijn oude appartementen complex wonen...
Dat wordt een borrel in de kroeg binnenkort....
En oja,.....na bekijken van de foto's ben ik wel van mening dat sexen met exen GEEN goed idee is.....
Ik krijg van de week een vrienden uitnodiging op haaives
Van mijn aller aller eerste vriendje
Ik was 11
Wat was ik verliefd!
En dat allemaal volgens de meisjes plagen zoentjes vragen methode
Hij was de pestkop, ik het verlegen meisje
5 maanden verkering hebben we gehad, maar verder als handje handje lopen zijn we nooit gekomen.
Nu is is 37, twee kids en 1 echtscheiding later en gaat hij volgende week in mijn oude appartementen complex wonen...
En oja,.....na bekijken van de foto's ben ik wel van mening dat sexen met exen GEEN goed idee is.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 9 september 2009 om 23:14
Tuurlijk Pom, een tijdje geleden hadden hier een aantal huilies allemaal topics geopend over mannen die ze leuk vonden en hoe ze die konden krijgen.
Nummer 1 wilde dat bereiken door hem te gaan negeren.
Dit was nadat ze hem gestalkt had maar dat wat minder goed bevallen was
Nummer 2 dacht dat man haar leuk vond omdat hij in de deuropening had gestaan en terwijl hij met een vriend aan de telefoon was wel 1x naar haar had gekeken.
En die besloot te gaan staken.
Bellen,langsgaan 100x langsrijden.
de meneer had ook nog een relatie maar zag ook wel in dat de TO echt haar ware liefde was
En ja toen was ze ook nog 3 minuten over tijd, dus daar zou ze hem wel mee over de streep trekken
Well....Madhe, Char ik en nog wat anderen konden die twee topics met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen....
Nummer 1 wilde dat bereiken door hem te gaan negeren.
Dit was nadat ze hem gestalkt had maar dat wat minder goed bevallen was
Nummer 2 dacht dat man haar leuk vond omdat hij in de deuropening had gestaan en terwijl hij met een vriend aan de telefoon was wel 1x naar haar had gekeken.
En die besloot te gaan staken.
Bellen,langsgaan 100x langsrijden.
de meneer had ook nog een relatie maar zag ook wel in dat de TO echt haar ware liefde was
En ja toen was ze ook nog 3 minuten over tijd, dus daar zou ze hem wel mee over de streep trekken
Well....Madhe, Char ik en nog wat anderen konden die twee topics met de beste wil van de wereld niet meer serieus nemen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 9 september 2009 om 23:18
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 23:07:
...
Hah, wat een schattig verhaal zeg! En wat leuk dat je op die manier mensen weer zo gemakkelijk terugvindt he?
Uhm, maare, je laatste opmerking: is ie echt niet leuk, of gevaarlijk leuk?
...
Hah, wat een schattig verhaal zeg! En wat leuk dat je op die manier mensen weer zo gemakkelijk terugvindt he?
Uhm, maare, je laatste opmerking: is ie echt niet leuk, of gevaarlijk leuk?
woensdag 9 september 2009 om 23:22
Sneezy denk er eens rustig over na, neem je tijd.
En als je bang bent dat het er blijft staan, wat betreft herkenbaarheid enzo, dan post je het toch en delete je het daarna weer?
Tis toch ons eigenste topic?
Zal zo ff kijken of het ons lukt met FB Kym, wil die tuinman sandwichjongen van je wel ff checken hoor!
Ooooooh ik heb em al bekeken, hier!
Zo hee, jullie vormen vast een mooi plaatje!
Zie alleen geen tuinman erin hoor.
Hoe oud is ie eigenlijk?
Het lijkt wel alsof je een toyboy aan de haak hebt geslagen!
Alsnog, nee sorry, ben het niet eens wat je zegt over MX Sum.
Maar die discussie hadden we al gevoerd toen jij aan de koffie met taart zat.
Heb je het al gelezen of zal ik nog ff?
En als je bang bent dat het er blijft staan, wat betreft herkenbaarheid enzo, dan post je het toch en delete je het daarna weer?
Tis toch ons eigenste topic?
Zal zo ff kijken of het ons lukt met FB Kym, wil die tuinman sandwichjongen van je wel ff checken hoor!
Ooooooh ik heb em al bekeken, hier!
Zo hee, jullie vormen vast een mooi plaatje!
Zie alleen geen tuinman erin hoor.
Hoe oud is ie eigenlijk?
Het lijkt wel alsof je een toyboy aan de haak hebt geslagen!
Alsnog, nee sorry, ben het niet eens wat je zegt over MX Sum.
Maar die discussie hadden we al gevoerd toen jij aan de koffie met taart zat.
Heb je het al gelezen of zal ik nog ff?
woensdag 9 september 2009 om 23:26
Oh Sum, nog ff een aanvulling op wat ik tegen je zei over MX:
Hij zei niet na de vrijpartij dat hij geen relatie wil, dat hoorde bij ons gesprek dat daarvoor plaatsvond.
En dat hij dat zei deed me geen pijn, dat is niks nieuws toch?
Verder zegt ie ook niet dat ik niet aan hem mag trekken (hij is een geduldig type), hij trekt zich er alleen weinig van aan.
Het verandert niks aan de situatie als ik zou gaan zeuren of huilen, hij zou precies doorgaan zoals nu.
Als ik wil stoppen kan ik dat aangeven.
Dat weet hij.
En waarmee zou hij mij dan een schuldgevoel geven?
Hij zei niet na de vrijpartij dat hij geen relatie wil, dat hoorde bij ons gesprek dat daarvoor plaatsvond.
En dat hij dat zei deed me geen pijn, dat is niks nieuws toch?
Verder zegt ie ook niet dat ik niet aan hem mag trekken (hij is een geduldig type), hij trekt zich er alleen weinig van aan.
Het verandert niks aan de situatie als ik zou gaan zeuren of huilen, hij zou precies doorgaan zoals nu.
Als ik wil stoppen kan ik dat aangeven.
Dat weet hij.
En waarmee zou hij mij dan een schuldgevoel geven?