Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 9 september 2009 om 23:59
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 23:56:
[...]
Ik denk het wel hoor....X-D
*geleerd....altijd met verliefde vrouwen meekletsen*
Maar zou ie dan hele bruine ogen (hij) krijgen of blauw (ik)? Ikan me niks voorstellen bij deze mix namelijk.
Het uitproberen waard, hah!
Oh, wat erg. En het allerergste is nog dat ik dit topic vast zal vervuilen met allerlei verliefd gedoe. Gatver, dat is toch niet leuk voor jullie? (sorry in advance)
[...]
Ik denk het wel hoor....X-D
*geleerd....altijd met verliefde vrouwen meekletsen*
Maar zou ie dan hele bruine ogen (hij) krijgen of blauw (ik)? Ikan me niks voorstellen bij deze mix namelijk.
Het uitproberen waard, hah!
Oh, wat erg. En het allerergste is nog dat ik dit topic vast zal vervuilen met allerlei verliefd gedoe. Gatver, dat is toch niet leuk voor jullie? (sorry in advance)
donderdag 10 september 2009 om 00:01
Godver, mijn smsjes komen ineens niet meer aan naar SJ. Terwijl we net zo lekker aan 't smsen waren (best leuk ook trouwens, in 't Engels).
Wat ik ook nog wil is dat ie de volgende keer een beetje Arabisch tegen me praat. Want echt meisjes, jullie willen niet weten hoe ontzettend geil dat klinkt (ben echt uitermate verbaasd dat ik dit nog ooit zou zeggen). Zucht.
Wat ik ook nog wil is dat ie de volgende keer een beetje Arabisch tegen me praat. Want echt meisjes, jullie willen niet weten hoe ontzettend geil dat klinkt (ben echt uitermate verbaasd dat ik dit nog ooit zou zeggen). Zucht.
donderdag 10 september 2009 om 00:06
donderdag 10 september 2009 om 00:09
donderdag 10 september 2009 om 00:12
donderdag 10 september 2009 om 00:16
Foto twee ja? Vind je 'm er geen baby op?
Ik zal de volgende keer zelf wat foto's maken. Maar ja, staat zo voor lul als ik aan kom met mijn spiegelreflex camera (heb niet zo'n handig klein dingetje) Naja, komt goed.
Oh en Frizz, ja vroeg me ook al af hoe je het volhoudt. Het zal de adrenaline zijn van het korte slapen. Hier hetzelfde. Ben doodmoe, maar slapen? Ach..
Ik zal de volgende keer zelf wat foto's maken. Maar ja, staat zo voor lul als ik aan kom met mijn spiegelreflex camera (heb niet zo'n handig klein dingetje) Naja, komt goed.
Oh en Frizz, ja vroeg me ook al af hoe je het volhoudt. Het zal de adrenaline zijn van het korte slapen. Hier hetzelfde. Ben doodmoe, maar slapen? Ach..
donderdag 10 september 2009 om 00:18
donderdag 10 september 2009 om 00:28
donderdag 10 september 2009 om 00:35