Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:Summerdance schreef op 09 september 2009 @ 23:56:

[...]

Ik denk het wel hoor....X-D

*geleerd....altijd met verliefde vrouwen meekletsen*

Maar zou ie dan hele bruine ogen (hij) krijgen of blauw (ik)? Ikan me niks voorstellen bij deze mix namelijk.

Het uitproberen waard, hah!

Oh, wat erg. En het allerergste is nog dat ik dit topic vast zal vervuilen met allerlei verliefd gedoe. Gatver, dat is toch niet leuk voor jullie? (sorry in advance)
Godver, mijn smsjes komen ineens niet meer aan naar SJ. Terwijl we net zo lekker aan 't smsen waren (best leuk ook trouwens, in 't Engels).

Wat ik ook nog wil is dat ie de volgende keer een beetje Arabisch tegen me praat. Want echt meisjes, jullie willen niet weten hoe ontzettend geil dat klinkt (ben echt uitermate verbaasd dat ik dit nog ooit zou zeggen). Zucht.
Neeheeeeeeeee ben je gek!

Die van jou is dan wel een Libanees (wel lekker eten hebben ze daar trouwens, ik ga weleens naar een Libanees restaurant), maar de mijne woont gewoon hier in ons kikkerlandje.
Kym wat ontzettend lekker dat je zo heerlijk head-over-heels in love bent zeg.

Lul maar raak hier hoor!
Oh! Mijn sms is aangekomen! Fijn!

Uhm, oja en wat ik ook even moet zeggen Frizz: jij bent echt wel een erg mooie meisje zeg! (heb je even beter bekeken op FB )
Kym blijf vooral hier vervuilen hoor...

Geeft de relativerende burger moed hahahaha...

Ow wat je dan natuurlijk ook moet doen,want das heel hip is zijn naam in het Arabisch laten tatoeëren op je lijf ergens....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hah, tatoeages. Hebben jullie de zijne gecheckt?

Hm, luister, ik ben er helemaal niet van, maar hij heeft er dus 2. En ach het deert niet eens! (zoekt even hard naar een foto waarop je de tatoe ziet!)
Joepiedepoepie, kun je lekker verliefderig verder smsen...

Nou Kym jemig...

*wil het ontkrachten maar dat staat zo stom*

Dankjewel!

*dacht dat er allemaal zonder-make-up-foto's op FB stonden*
*wil eigenlijk naar bed maar wacht even op de plakplaatjes foto*

Ow, dus ik kan de Libanese telefoon provider weer ophangen Kym?

Ik was natuurlijk gelijk aan het bellen geslagen, want dat kan natuurlijk niet....smsjes die niet aankomen
Gevonden! (weer zo'n party-foto, maar ja, kijk daar even doorheen he meisjes en onthoud vooral dat ie eigenlijk errug lief is)

Zou Pom van al die Boeddhistische inzichten die ze had helemaal zijn stil gevallen?

En waar is ons kleine meiske?

*vraagt zich af waarom ze nog wakker is na een nacht amper slapen, terwijl de wekker om 4.30 uur gaat zodat ze nog even kan eten voor het vasten weer begint*
Ik stem op foto 2!!!

Kunnen we die op poster-formaat krijgen?
Foto twee ja? Vind je 'm er geen baby op?

Ik zal de volgende keer zelf wat foto's maken. Maar ja, staat zo voor lul als ik aan kom met mijn spiegelreflex camera (heb niet zo'n handig klein dingetje) Naja, komt goed.

Oh en Frizz, ja vroeg me ook al af hoe je het volhoudt. Het zal de adrenaline zijn van het korte slapen. Hier hetzelfde. Ben doodmoe, maar slapen? Ach..
Neeeeeh vind em er lekker op.

Ach joh, je staat niet voor lul.

Staat gewoon heel professioneel!

Ik voel me kiplekker joh..

Vreemd hè?

Moet behalve het opstaan om te eten, ook opstaan om 8.30 uur, om een telefoontje te plegen voor een client.

Werken pas om 14.00 uur.
Hm, dat valt nog mee, alleen opstaan voor een telefoontje..kun je daarna weer lekker pitten toch?

Ik moet om half 8 in de jeep zitten en ga een helse rit tegemoet: 3 uur door de bush. Maar ja, dan gaat de dag wel snel.
Hahahahahaha.....das het belangrijkste hè Kym,dat de dagen een beetje snel gaan.

Lieffies.....ik duik mijn bed ik

mag morgen de hele dag vergaderen

*geeft SJ nog even snel op voor de nieuwe Coca Cola Light reclame*
Ik zwaai alleen even om te laten weten dat ik soort van bijgelezen heb Fijn dat ik toch nog een foto van SJ mee heb kunnen pikken, ziet er niet verkeerd uit Kym!
Heeeeey Moos!!!
God meisjes, ik moet eigenlijk ook echt slapen. Maar dat lukt niet (smsen/forummen en 1 grote chaos in mijn lijf)..hoort niet kunnen slapen ook bij verliefdheid eigenlijk? (geen idee?!)
Yep Kym hoort er allemaal bij!

Op 1 of andere manier schijn je dan geen slaap meer te hebben of zo...

Maar aangezien ik niet verliefd ben....

Weltrusten meisjes....
Ooohh (bijt op mijn lippen nu)..ik wil in details treden over SJ in bed, maar durf dat niet zo goed merk ik. Maar ik wil het ook weer delen, maar ook weer lastig (misschien net zoiets als dat Spook van Sneeze ofzo??).
Ah ja, gewoon 3x opstaan: 4.30 uur, 8.30 uur en 12.00 uur.

Ben benieuwd!

Slaap lekker Sum, en vergaderze morgen!

Ja, Kym van verliefdheid krijg je energie.

Ik heb tussendoor een douche gepakt, en nou voel ik wel mijn hoofd weer wazig worden hoor...

*zwaait naar Moos*

Alles goed met jou?!
Begrijpelijk Sum, maar je was er en dat is al leuk

Lekker slapen en als je morgen je woonkamer in komt...wowww...je nieuwe bank!

Geniet ervan.

X
Hahahahahhaah ik zat dus net onder de douche te denken... dat ik er behoefte aan heb om te praten over hoe MX is in bed!
Hyves Frizz ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven