F2006
woensdag 9 september 2009 om 22:34
Nic, veel plezier morgen, en ik kom nog wel langs hoor! Ben wel benieuwd naar je jurk
Lau, vanavond was het 4,7 km, lekker gewandeld dus weer
Nu wel moe, straks maar lekker naar bed. Morgen weer te vroeg op, gezellig richting Josje. Eigenlijk bizar: samen met een collega allebei 5 uur (heen en terug) in de auto zitten voor een presentatie van een uur... Ach, 't is wat de baas wil..
Lau, vanavond was het 4,7 km, lekker gewandeld dus weer
Nu wel moe, straks maar lekker naar bed. Morgen weer te vroeg op, gezellig richting Josje. Eigenlijk bizar: samen met een collega allebei 5 uur (heen en terug) in de auto zitten voor een presentatie van een uur... Ach, 't is wat de baas wil..
vrijdag 11 september 2009 om 09:21
Balen Dok, dat je zo lang onderweg geweest bent, wij konden gelukkig redelijk doorrijden, beetje druk Nijmegen uitkomen maar daarna ging het wel goed.
Maar was superleuk! Wat zag Nic er mooi en vooral ook blij uit, was echt leuk om te zien En mini-meeting met zijn vijven was ook erg gezellig!
Marlee heeft fotoos gemaakt, denk dat ze ze vanochtend wel even in de AK zet.
Ben wel een beetje brak nu, onze natuurlijke wekker Nina ging vanochtend om half 7 af, en ik lag er pas om half 2 in want man was film aan het kijken toen ik thuiskwam en die hebben we dus nog even af gekeken.
Maar was superleuk! Wat zag Nic er mooi en vooral ook blij uit, was echt leuk om te zien En mini-meeting met zijn vijven was ook erg gezellig!
Marlee heeft fotoos gemaakt, denk dat ze ze vanochtend wel even in de AK zet.
Ben wel een beetje brak nu, onze natuurlijke wekker Nina ging vanochtend om half 7 af, en ik lag er pas om half 2 in want man was film aan het kijken toen ik thuiskwam en die hebben we dus nog even af gekeken.
vrijdag 11 september 2009 om 10:22
vrijdag 11 september 2009 om 14:40
Ben heel benieuwd naar de foto's!
En zijn ze nu gelijk op vakantie? Nic, als je dit nog leest, heel veel plezier gewenst!
Net een groeiecho gehad bij de gyn. Het is nog steeds een meisje
en alles was goed. Alle groei iets onder gemiddeld, en ze verwacht dat we bij 40 weken zo rond de 6 pond uitkomen. Prima dus en net zoiets als de vorige twee.
Zo meteen lekker naar de kapper, Meisje en Mannetje gaan mee en moeten ook allebei geknipt worden. Waarschijnlijk gaan mannetjes babykrullen er dan af... Wel jammer, maar t wordt nu echt te lang.
En zijn ze nu gelijk op vakantie? Nic, als je dit nog leest, heel veel plezier gewenst!
Net een groeiecho gehad bij de gyn. Het is nog steeds een meisje
Zo meteen lekker naar de kapper, Meisje en Mannetje gaan mee en moeten ook allebei geknipt worden. Waarschijnlijk gaan mannetjes babykrullen er dan af... Wel jammer, maar t wordt nu echt te lang.
vrijdag 11 september 2009 om 15:18
Ze gaan morgen op vakantie Nitro.
Fijn dat de echo goed was, altijd weer geruststellend toch.
Blijven meisje en mannetje beetje rustig bij de kapper dan als jij geknipt wordt? Jammer he van die babykrullen, Lasse begint nu ook echt lang haar te krijgen en heeft zo´n gekrulde pluk bovenop zijn hoofd, maar ik wil het ook nog niet wegknippen hoor.
Fijn dat de echo goed was, altijd weer geruststellend toch.
Blijven meisje en mannetje beetje rustig bij de kapper dan als jij geknipt wordt? Jammer he van die babykrullen, Lasse begint nu ook echt lang haar te krijgen en heeft zo´n gekrulde pluk bovenop zijn hoofd, maar ik wil het ook nog niet wegknippen hoor.
vrijdag 11 september 2009 om 20:53
vrijdag 11 september 2009 om 22:19
Leuke foto's Marlee. Na de vakantie wil ik ze wel even op de mail. Doe nu nog maar niet.
Heb ook wat foto's op mijn hyves gezet, zijn niet de allebeste (want die komen nog) maar in ieder geval al een voorproefje.
Auto is ingepakt, nog even wat leuke muziek uitzoeken en dan het bed in en heel vroeg op vakantie.
Tot over 2 weken.
Heb ook wat foto's op mijn hyves gezet, zijn niet de allebeste (want die komen nog) maar in ieder geval al een voorproefje.
Auto is ingepakt, nog even wat leuke muziek uitzoeken en dan het bed in en heel vroeg op vakantie.
Tot over 2 weken.
zaterdag 12 september 2009 om 09:56
zondag 13 september 2009 om 22:09
Wat een stilte hier. iedereen genoten van een lekker weekend?
Lau, lief was mee naar de kapper, dus kindjes eerst, toen lief met kids naar t park, en toen kon ik rustig zitten. Anders zou t echt niet te doen zijn hoor.
Babykrullen van mannetje zitten er nog een beetje in, maar wel in model nu.
Casey, hoe is t bij jullie, trek je t allemaal nog een beetje?
En met de rest?
Marlee weer opgeknapt?
Hier zn gangetje, rustig bezig en dan gaat t allemaal wel. Slaap wel erg slecht... maar ja, probeer af en toe overdag nog een dutje te doen.
Morgen alweer 37 weken!
Lau, lief was mee naar de kapper, dus kindjes eerst, toen lief met kids naar t park, en toen kon ik rustig zitten. Anders zou t echt niet te doen zijn hoor.
Babykrullen van mannetje zitten er nog een beetje in, maar wel in model nu.
Casey, hoe is t bij jullie, trek je t allemaal nog een beetje?
En met de rest?
Marlee weer opgeknapt?
Hier zn gangetje, rustig bezig en dan gaat t allemaal wel. Slaap wel erg slecht... maar ja, probeer af en toe overdag nog een dutje te doen.
Morgen alweer 37 weken!