Stapvriendinnen in Amsterdam gezocht

29-08-2009 11:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek leuke meiden die ook nog graag willen stappen. De meeste meiden die ik ken zijn al van Amsterdam weg en/of wonen buiten Amsterdam waardoor het stappen steeds minder snel wordt gedaan. Ben jij spontaan, leuk en aardig? Leeftijd maakt niet uit. Houd je van dansen en van goede uitgaansgelegenheden? Ik houd van clubs zoals Supperclub, Mansion, Bitterzoet, Paradiso.. verder ben ik te vinden in Cafe Schuim, Nomads, Heinekenplein etc. Woon je zelf ook in Amsterdam? Laat wat van je horen.
Hallo Ziyi,

Ik woon niet in Amsterdam (Gooi). Ik ben in het bezit van een auto. Ik wil graag uit in Amsterdam en dansen. Ik heb een drukke baan en iedereen om mij heen is gesetteld of hebben geen interesse om naar een club te gaan.

In de zomer zit ik het liefst op Bloemendaal, vakantiebestemming Ibiza. Je kunt mij mailen op sa-bon@hotmail.com
Hi Zyi en Veerle,

Net als jullie wil ik ook uitgaan in Amsterdam en lekker dansen en veel lol hebben. De meeste vriendinnen zijn gesetteled en hebben geen zin meer om uit te gaan. Ik ben dol op clubs en feestjes. Maar ben ook te porren om gezellig te gaan borrelen.

Mijn e-mailadres is loulou_in_da_house@live.com

Tot mails,

Loulou

ps. ik woon in Amsterdam.
Hoi!

Bij mij is het een beetje hetzelfde als bij jullie. Vriendinnen wonen niet in Amsterdam, hebben geen zin of zijn gesetteld.. Terwijl ik zin heb om te genieten van het uitgaansleven in A'dam!

Kijk ook even op de hyves: http://amsterdamladyleague.hyves.nl/

Dit is een hyves voor meiden die andere meiden in A'dam willen leren kennen. Vrijdag a.s is er een borrel in cafe webber! Dus wie zin heeft is welkom!

liefs Ellen
Hoi Ziyi,

Ik woon zelf in Leiden maar houd ook van uitgaan en zeker de clubs die je beschijft in Amsterdam spreken mij ook erg aan! Ik heb het ook dat het wat betreft stappers in mijn omgeving wat dunner gezaaid is geworden. Waar blijft de spontaniteit!

Ben zelf 27 jaar, werk fulltime, maar af en toe lekker gek doen met wat meiden lijkt me super gezellig.

Groetjes, Violette
hoi Allemaal, leuk!! bedankt voor jullie mooie reacties.

Ik zal je mailen.. mag ik je mailadres? tot snel..

Liefs, Ziyi

PS Ik heb geen Hyves omdat ik al jaren Facebook heb.. Ik kan nu niet aan Hyves beginnen dat wordt echter te ingewikkeld.. :-)) Ik heb ff gekeken en het lijkt me wel leuk om in contact te komen met andere meiden in Amsterdam.Dus mail me en we kunnen elkaar ook wel zonder Hyves en Facebook vinden in Amsterdam.
Hoi ziyi!

Je oproepje spreekt me erg aan. Ik hou veel van dansen maar heb ook vrienden die niet meer zoveel uitgaan, ben single, woon in amsterdam, ik vertel je graag meer, je kan me mailen op iris99_28@hotmail.com

Groetjes!
Ook ik herken mezelf in je oproep en in jullie reacties!

Ik ben 31, woon in Amsterdam en heb veel vriendinnen met kids, dus die altijd moeten plannen...

Zou graag met iemand of een groep meiden lekker gaan feesten, gek doen, gewoon lol maken!!!!

ff lekker alle stress wegdansen!

Je kunt me mailen op karliii@live.nl

Greetzzz Karlijn.
Hi Ziyi,

Gezellig leuke dingen doen, nieuwe mensen leren kennen.... Volgens mij heb ik je al toegevoegd... mijn mail adres is fendy9@hotmail.com

Ciao

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven