Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Hai LaVie, zoiets had ik een paar maanden geleden ook. Zo'n knakker die heel erg behoeftig is.... Absolute afknapper.

Ik ga zometeen lekker even naar Reykjavík (alhoewel ik niet zo veel geld wil uitgeven).

Lekker in het zonnetje gaan liggen met iets lekkers erbij (nu de kinderen dat niet zien) en een goed boek.

(andere optie is lekker tutten, lang in bad liggen, goeie bodycreme smeren en dan iets van een maskertje en/of nagels lakken en dat soort meiden dingen).

Ik zal vanmiddag (hier is het nog ochtend) laten weten wat ik gescored heb.

Fijne dag.
quote:La Vie en Rose schreef op 12 september 2009 @ 12:59:

Trouwens. Ik hou deze roze madam nog een paar daagjes en dan wissel ik weer. Ik mis mijn oude avatar toch wel erg.Die was inderdaad sprekender maar ik begin al aan je te wennen zo hoor.
Ja hè Snjo.. ik bedoel, hoe haalt hij het in zijn hoofd om nu al zo te gaan praten. Dat is gewoon een teken; kerel spoort niet.

Nou goed, ik zei gisteren al dat ik wist dat hij een type foute man was, nu is dit bevestigd. Jammer, want hij was erg smakelijk om te zien Maar dit gaat te ver.

Dat van in bad gaan en lekker tutten vind ik ook een fijn idee trouwens, maar ben net al onder de douche geweest. Dus tja..

Ik ga inderdaad maar gewoon lekker in de tuin zitten. Heb gisteren zo'n 3-pack tijdschriften gekocht (Viva, Flair en Grazia) lekker verstand op nul dus.

Wat leuk, naar Reykjavik! Zo apart eigenlijk...dat jij gewoon daar zit. Hoe duur is een ticket eigenlijk

Just in case we dat vreugdedansje ooit nog in IJsland gaan doen zeg maar..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
kiekeboe saaie mutzzzen. mn pc is beetje aan ut dood gaan.wil duidelijkniewaikwilnie

maar de reddings is nabij,dinsdagavond komt er iemand langs.dus als jullie me kwijt zijn,dan zijn jullie me kwijt,maar illbeback!!! mag straks weer werken en morgen ook,maandag een beetje vrij.yeeaaahhh
LVR;goed dat je die mafkees gedumpt hebt.daar kan alleen maar ellende van komen
Ik ben wederom weilanden aan het inspecteren door een treinraam. Nog steeds groen. Hier en daar een stuk vee. Links nu een kanaal.

Ben net nog geinterviewd door de wereldomroep, gelukkig wordt het slechts ver van hier uitgezonden en nee, ook niet in IJsjesland!

Note to self: M en Ms zijn nog steeds lekker.

Note toe Fieke de Lange: well done! Je was er op tijd bij!

Hukkies voor ons hele elfjestal,

mmmara
Jij reist wat af in de trein hè, Maar!

Maar je bent geïnterviewd, wat loik! Waar ging het over dan, ben wel nieuwskierig nu
quote:La Vie en Rose schreef op 12 september 2009 @ 13:40:

Ja hè Snjo.. ik bedoel, hoe haalt hij het in zijn hoofd om nu al zo te gaan praten. Dat is gewoon een teken; kerel spoort niet.

Nou goed, ik zei gisteren al dat ik wist dat hij een type foute man was, nu is dit bevestigd. Jammer, want hij was erg smakelijk om te zien Maar dit gaat te ver.

Dat van in bad gaan en lekker tutten vind ik ook een fijn idee trouwens, maar ben net al onder de douche geweest. Dus tja..

Ik ga inderdaad maar gewoon lekker in de tuin zitten. Heb gisteren zo'n 3-pack tijdschriften gekocht (Viva, Flair en Grazia) lekker verstand op nul dus.

Wat leuk, naar Reykjavik! Zo apart eigenlijk...dat jij gewoon daar zit. Hoe duur is een ticket eigenlijk

Just in case we dat vreugdedansje ooit nog in IJsland gaan doen zeg maar..

Mijn jongste zus stuurt regelmatig tijdschriften op (flair, viva en esta). Heerlijk.

Ik heb net even gekeken op de website van icelandair (.nl).

Tarieven vanaf zo'n 200 euro.
quote:MissMara schreef op 12 september 2009 @ 16:16:

Ik ben wederom weilanden aan het inspecteren door een treinraam. Nog steeds groen. Hier en daar een stuk vee. Links nu een kanaal.

Ben net nog geinterviewd door de wereldomroep, gelukkig wordt het slechts ver van hier uitgezonden en nee, ook niet in IJsjesland!

Note to self: M en Ms zijn nog steeds lekker.

Note toe Fieke de Lange: well done! Je was er op tijd bij!

Hukkies voor ons hele elfjestal,

mmmaraWebsite van de wereldomroep staat bij m'n favorieten hoor..... Vertel, vertel.
Ik heb me vandaag in kunnen houden wat betreft het uitgeven van geld.

Geen nieuwe kleren gekocht (was niet echt iets dat ik heel mooi vond)

Geen schoenen of laarzen gekocht (veelste duur)

Wel kaarten (voor postcrossing) en een boek.

Een kleine koffer voor korte tripjes (maar vooral om wat zooi in de logeerkamer op te kunnen bergen (en dan onder het bed te schuiven)).

Een hempie waardoor je m'n vetrollen minder ziet.

En als laatste ETEN en nog meer ETEN (niets bijzonders hoor, de wekelijkse boodschappen, niet spannend dus).

Verder gewoon lekker door het winkelcentrum geslenterd.
Gezellig snjo... vertel, wat voor eten allemaal? Ik hou van praten over eten

Zo'n ticket valt wel mee dus!
Sow saaie elfheksjes,

Ben dr ook weer. LaVie goed dat die vent op de ignore en deletestand is gezet! Ik hou niet van dat soort geclaim. En al helemaal niet na 1 msn gesprek. Wie de neuk denkt hij dat hij is?!

Cyberkliko dr mee en op naar den volgende......NEXT

Dez succes met pcdokter, hoop je snel weer te zien. Saai hoor dat hij nie wil doen wat jij wilt. Wiemizzjoenual

Snjo netjes gedaan zeg! Kleine uitgaven en toch happy.
Oh. Hahaa.. ik lees nu pas 'wekelijkse boodschappen, niet spannend dus'

Wakey wakey!
Hoes met Does?

How do you feel?
En ben ik toch helemaal vergeten te zeggen dat ik heel flauw een peper en zout stelletje heb gekocht voor die vriend van mij die gaat trouwen.

Mijn boodschappenkarretje:

sinaasappels

appels

aardbeien (ontbijt voor morgen)

pruimen

diepvries doperwten

snoepjes (zaterdag = snoepjesdag, 50% korting op zelfscheppen)

buffalowings (voor vanavond, hoef ik lekker niet te koken)

3 blikjes tonijn in water

2 blikjes tomatenpuree

2 blikken bonen (zwartoog bonen en cannelini bonen)

volkoren penne pasta

een bosje bloemen voor de gezelligheid

2 zakjes kattenvoer (omdat ze dat zo lekker vinden)

1 pleeverfrisser

1 liter melk (voor pannekoeken)

2 liter sap (appel- en sinaasappelsap)

een pakje ham

varkensvlees (nekstuk, 50% kassakorting)

chocolade reep (70% cacao)

tomaten

een zak chips

thee (earl grey, 100 zakjes)

en als laatste 2 blikken gehakte tomaten met basilicum en knoflook.
Ik ga nu van de bank op staan om de kippevleugeltjes in de oven te zetten...
Ah, zie je.. tóch leuk om te lezen, die saaie boodskapjes!

Succes met je kipjes.

Ik heb net een maiskolf gegeten, lekker. Was lang geleden. Zo'n grote, gekookt en dan met zout. Hmmmm.

Zit nu vol, die pasta carbonara die ik heb gemaakt eet ik misschien straks nog.
Ohh, da's ook lekker (en zeker als ' ie op de bbq heeft gelegen).
Mooi lijstje Snjo. Van alles en nog wat. Hoe is de levensstandaard daar in Ijsjesland? Is alles duur (zoals ik ooit eens me heb laten vertellen) Of valt dat wel mee?

LaVie met mij en mijn gekneusde spareribs is het wel oke. Merk dat ik een paardenmiddel slik waardoor ik flink aan het bakken en braden ben. Het put me uit, maar dat hoort er bij. Moet ik ook maar niet als ik ziek ben meerdere dingen tegelijk hebben.
quote:snjokorn schreef op 12 september 2009 @ 20:26:

Ohh, da's ook lekker (en zeker als ' ie op de bbq heeft gelegen).Jaaaa me like that too
quote:Dushi74 schreef op 12 september 2009 @ 20:26:

Mooi lijstje Snjo. Van alles en nog wat. Hoe is de levensstandaard daar in Ijsjesland? Is alles duur (zoals ik ooit eens me heb laten vertellen) Of valt dat wel mee?

LaVie met mij en mijn gekneusde spareribs is het wel oke. Merk dat ik een paardenmiddel slik waardoor ik flink aan het bakken en braden ben. Het put me uit, maar dat hoort er bij. Moet ik ook maar niet als ik ziek ben meerdere dingen tegelijk hebben.Voor "ons ijslanders" is het inmiddels behoorlijk duur geworden sinds de economische crisis (bovenstaande lijstje kostte me ongeveer ¤ 35,=) maar omdat de kroon zo verschrikkelijk gedevalueerd is, is het voor toeristen best aantrekkelijk om hierheen te komen.
Jammer dat het voor de inwoners zo duur is geworden. Hoop dat het over een tijd beter is. Want zo vliegt natuurlijk het geld je portemonee uit. Maar voor de toerist is het wel fijn.
Hey hey ladies, heb eigenlijk mijn dag een beetje verslapen. *bloos*

Dacht om half 5: ah, een dutje is wel even lekker, wordt ik nu pas wakker... *bloos once more*

Allereerst: Doezemoesje, heb wel zó gelachen om je creatie. VInd hem geniaal!!

Ik dacht vannacht al: wat voel ik nou toch de hele tijd...

Rozzyzoes: Zo'n vent is toch een eersteklas sukkel. Enorme afknapper zulk gedrag.

Oh, oh, wat zijn er toch domme mensen. (zouden er nu echt vrouwen zijn die dat leuk vinden? Zoiets werkt toch niet? Ik bedoel voor zo'n vent. Vind dat zoooo dom en zooooo beneden mijn niveau, echt een to-ta-le afknapper. Maar wie vindt zoiets dan wel leuk? Je zou toch denken dat het weleens werkt, anders zou toch zijn tactiek wel veranderen. Er even van uitgaande dat ie veel reacties krijgt, want leuk uiterlijk)

Anyway, beter kwijt dan rijk.

Snjookie, ik vond je lijstje uitermate boeiend. Fijn dat we nu eens een blik kunnen werpen op de voorraadkastjes van Snjo.

En ik vind het ook maar bijzonder hoor dat je helemaal daarzo bent, en wij allemaal hier.

Zodra ik weer wat vaker online ben, zal ik me weer eens verdiepen in het Snjooks IJslands.

En nu ga ik mijn zaterdagavond gebruiken om mijn huiswerk te maken, jeeeh. (lees: boehoe)
Known to cause insanity in laboratory mice
omdat ik de drang om te plakken niet kan onderdrukken, totaal niet relevant, wel cute:
Known to cause insanity in laboratory mice
Hihi.. pussy is kjoet ja

Ik was net even GGG kijken, op RTL gemist. Ik mis altijd alles.

Maar hij was weer leuk. Can't help it, ik smul ervan.

Dat huis van Jan de B; gatverdamme, wat prachtig.

Kim F was volgens mij een beetje high van 't een of 't ander.

Nou goed. Nu weer in saai modus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven