VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
quote:vrolijk schreef op 15 september 2009 @ 23:49:

[...]

[afbeelding]

dicht bij de jouwe geparkeerd?

Jaaaaaa.

Ik heb inmiddels alleen een nieuwer model. Met staartstuurbekrachtiger en vliegtomtom.
Maar voor de regenachtige dagen.....was dit hem niet?

Hahahahahaha...the Pluizi Swiss gard!
O god ja, die had ik verdrongen. Moet ergens nog zo'n pakje hebben hangen toch? Dan kom ik wel naast je aan de weg staan.

Anyway, ik ging pitten. Tandjes gepoetst, dus ik kan erin. Slaap lekker!
Truste Athena! Sweet dreams
Stelletje kletskousen .

Oja, en ik versla jullie allemaal met gewicht zoon, want mijn 3.5 jarige is 18 kilo (alleen is Mormel nog 3 cm langer zie ik). Waarom alle broeken te wijd zijn is me dus eigenlijk een raadsel.
quote:lilalore schreef op 15 september 2009 @ 23:02:

Oh ik had vroeger het bandje, dus kan alle nummers meebleren. Of meepraten, nog erger. How do you call your loverboy? Come here loverboy! And if he doesn't anwer...

Ik kende het hele bijbehorende dansje uit mijn hoofd. Net als de eerste passen van de Mambo.....
Blauwe mascara ~zucht~
Het is wel leuk bijlezen zo. Jullie waren lekker op dreef

Verder niks anders te melden dat dat ik godzijdank op mijn werk gearriveerd ben, na een uur lang tegen elkaar schreeuwen over de drilboor van de bouwvakkers heen thuis. Wij ontbijten tegenwoordig zo gezellig..
Ik ben bij de tandarts geweest. Ik heb 30 jaar lang niets gehad, maar de laatste tijd steeds van die kleine dingetjes aan mijn gebit. Nu moet ik weer terugkomen voor een heel klein gaatje, hopelijk alleen in het glazuur, en iets aan mijn verstandskies 'we gaan even kijken of we hem nog kunnen redden', aldus de tandarts. Gatverdegatver.

O ja, en ik ga dan ook flosinstructies krijgen. Als ik elke dag even 1 keer flos en tandenstook dan kan mijn gebit een leven lang meegaan volgens de tandarts. Kleine moeite, groot plezier. Waarom kan ik het dan toch niet opbrengen om elke dag iig even te flossen?

Hoe doen jullie dat, waar in het ritueel passen jullie flossen in??
Heb je je kasten eigenlijk al verkocht Nath?

Ik heb een beschadigde secretaire verkocht voor wel 5 euro. Maar dan komen ze hem wel ophalen, vanaf de slaapverdieping dus ik vind het helemaal prima.
Oh flossen doe ik een keer in de drie weken ofzo. Iedere avond denk ik, ach, morgen weer. Heel slecht, want heb altijd wat met mijn tanden. Sjaak doet het iedere dag, als de kinderen in bad zitten. Mondhygieniste vond dat briljant van hem, volgens haar moet je een vast moment ervoor inbouwen en juist niet voor het slapengaan.

Wat een drama vanochtend. Sjaak had Sum en Poppetje weggebracht maar Sum was met geen tien paarden het kinderdagverblijf in te krijgen. Sjaak had werkafspraak en moest snel weg en belt mij dan op en zegt: 'kom maar hierheen, ik moet weg, Sum staat op het parkeerterrein'. Echt, fijn zo'n sensitieve man. Dus ik naar het kinderdagverblijf (waar Sjaak uiteraard gewoon was blijven wachten met Sum, voordat jullie gaan denken dat ie echt gestoord is), heb ik daar nog wel een uur gezeten met een überverdrietige Sum die 'gewoon naar huis' wilde. Toen ik met hem door de tuin ging wandelen werd ie eindelijk wat rustiger en kon ik na een kwartiertje gaan. Arm manneke, je ziet de hormoontjes razen gewoon.
Ach gos LLL, wat een drama! Sjaak had het zeker helemaal gehad? Ik heb Harrie ook weleens gebeld met zo'n mededeling, maar dan dat hij thuis moest komen om Schorrie aan te kleden omdat ik het helemaal gehad had met hem....

En wat vindt Sum er dan zo erg aan, dit had hij toch voorheen niet zo? Of krijg je dat er niet echt uit. Gewoon een soort niet daar heen willen maar bij papa en mama willen zijn?

Flossen als de kinderen in bad zitten. Best een idee. Alleen gaan ze hier niet zo vaak in bad. Maar al doe ik het maar 2 keer per week, dat is beter dan af en toe alleen 1 plekje waar een stukje vlees tussen zit. Nu lees ik als ze in bad zitten, dat moet ik dan maar opgeven voor een mooi gebit .
Ja Sjaak was er inderdaad helemaal klaar mee. Hebben ook afgesproken dat ik ze voortaan maar weer breng, en desnoods alledrie als Dim wil dat ik hem breng. Moet straks toch weer dus is ook geen ramp.

Ik denk dat ik wel weet wat het is, Sum had één grote hartsvriend op het kinderdagverblijf, en die gaat sinds september naar school. En volgens de leidsters speelden ze helemaal niet de hele dag samen, maar Sum vroeg iedere ochtend: is 'Klaasje' er vandaag? En ging dan een rondedansje doen als ik zei dat dat zo was. (En Klaasje was er altijd want ging dezelfde dagen als hij). En dat in combinatie met zijn peuterpuberhormonen is gewoon niet heel handig. Het was ook wel echt altijd heel schattig want als we dan aan kwamen lopen ging Sum door het raam kijken en Klaasje roepen, en dan rende Klaasje binnen vast naar de deur en riep 'Sum!" en dan vielen ze elkaar om de nek. Ik mis Klaasje ook een beetje .
Zo, was een drukke middag. Ben bij fysio geweest en bij zwemles met Schorrie. Gelukkig wilde mijn vader op Knorrie passen en hoefde ik die niet mee te slepen.

Nu nog bedenken wat we gaan eten. Misschien gaan we eens een keer patatjes eten, ik vind het geloof ik wel lekker om even makkelijk te doen.

Arme Sum. Al denk ik dat hij Klaasje straks ineens vergeten is. Zo ging dat tenminste met Schorrie en zijn vriend op het kdv. Die ging ineens verhuizen en vooral ik vond dat heel erg. Maar als ik nu nog weleens zeg: weet je nog, Dxxx van het kdv? dan kijkt hij me glazig aan. Hij heeft Dxxx niet onthouden...

Pebb, hoe is het partijtje gegaan? Het weer zat je mee!

Van een moeder van een vriendje van Schorrie hoorde ik dat hij gezegd had dat hij hoopt dat Schorrie zijn vader hem met de grote auto thuis zou brengen. Dus ik ga vanavond zeggen tegen Harrie dat hij zijn tank maar vol moet gooien en rondjes moet gaan rijden met de jongens . Is altijd nog goedkoper dan de Efteling .

En inmiddels is het een uur en kwartier nadat ik bovenstaande schreef en is de patat in ieder geval weggewerkt. Ik heb altijd spijt na patat. Het is nooit zo lekker als ik vooraf denk dat het gaat zijn....
Dat heb ik nou nooit

Ik vind patat en die pikanto er bij áltijd lekker!
LLL, klinkt alsof die Sum van jou erg koppig kan zijn! Maar wel sneu dat hij zichzelf zo in de weg zit. Arm kind..

Ik ben ook niet van haalpatat. Sowies is er in de buurt niet echt haalpatat, maar ik heb zelf ook geen frietpan. Wij hebben ook altijd die Aviko SC en die is heerlijk. Dat moet ik wel zeggen dat snds ik hier woon, dat we nooit meer halen en altijd koken vanwege het feit dat er gewoon nergens iets af te halen was.

Volgens mij had ik het niet aangegeven, maar veel plezier meiden zaterdag. Ik krijg eters s avonds en op de dag moet ik naar eerste verjaardag van neefje.
O ja, ik heb dat echt bijna altijd. Daarom eten wij het ook zo weinig, omdat ik dan altijd weer denk: ok, dat voorlopig dus niet meer. En Harrie heeft hetzelfde. En Schorrie volgens mij ook want die heeft niets gegeten en zei er gelijk bij dat hij op zijn verjaardag pannenkoeken wil eten. Alleen Knorrie smikkelde. Van alles, van de patat, tot de kroket, tot de kaassoufle tot de frikandel. Overal nam hij happen van .

Ik word door Lulu Wang uitgenodigd op hyves....
O ja, die ovenpatat wil ik ook nog weleens proberen, ik zag hem laatst niet bij onze C1000 dus nog maar een keer goed kijken. Hier namelijk ook geen frituurpan dus zelf frituren is helemaal geen optie (en trekt me ook niet zo).

Maar is er dan helemaal geen snackbar in jullie buurt Vrolijk? Ook vreemd zeg, dat zou dan toch een gat in de markt zijn. Sowieso kun je heel rijk worden van een snackbar heb ik altijd begrepen. Hoge marges.
Sinds kort een Verhage, maar de vind ik vies. Ik ben ook nog eens een zeikerd wbt afhaaleten. Ik wil graag weten wat er in zit, prijs/kwaliteit moet goed zijn en het moet echt lekker zijn. Verhage is 2 keer geprobeerd en doe ik ook nooit meer.
Ik heb precies hetzelfde bij patat Morrie! Daarom opteer ik ook altijd voor chinees als ik het er even kan doordrukken. Maar die Aviko klinkt ook goed, zo even zoeken hoe die nou precies heette.

O LLL, arme Sum! Lastig he, dat soort veranderingen op kdv!

Voel met je mee hoor, het is hier nog steeds elke dins- en donderdagochtend een behoorlijke strijd om Schurk op kdv af te leveren. De keren dat hij woest is zijn niet erg; de keren dat hij met een trillend lipje dapper staat te zwaaien en probeert niet te huilen wél. Ik voel me dan echt zo ontaard.

Ik probeer mijn site bij te werken met foto's, maar vent moet de laatste nog van de camera halen, heb ruzie met programma en nu dus eigenlijk geen zin meer.
Ik ken dat niet, Verhage. Even googlen zo.

Toen ik nog bij jou in de buurt werkte haalden we altijd lekkere broodjes op het bedrijventerrein bij zo'n zaak naast mijn werkgever (ik houd het maar even vaag). Kun je daar niet ook afhalen, of is dat echt alleen broodjes enzo?
Op een of andere manier vind ik ook alleen al het idee van afhaalpatat goor. En waarom? Geen idee.
Met Chinees heb ik hetzelfde . Ook eens in de zoveel tijd en dan vooral weer heel lang niet. Vooral niet bij onze buurchinees, wat zijn die mensen vies zeg! We hebben er 1 hier in het dorp die wel goed is, niet vet en vers eten. Dan gaat het nog wel.

Wat hier lekker is is een Indonees. Daar kun je lekker eten halen, maar dat is dan weer best duur voor de snelle hap.

Verhage is een soort nep MacDonalds achtig iets met ook broodjes zie ik.
O en flossen moet ik van mondhygiëniste eigenlijk ook elke dag. Maar ik ben niet zo trouw, ik doe het inderdaad ook als de jongens in bad zitten, maar dat is niet elke dag. En anders doe ik het nog weleens als ik ze net in bed heb geprakt. Maar ik moest laatst terugkomen, 4 maanden na vorige keer en toen had ik op vakantie maar 2x geflost (of eigenlijk geragerd, ik heb wel van haar tip gekregen voor supergoeie ragers via internet) en ze was erg tevreden over me. Dus ik vind het wel even best zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven