Berichtje online
woensdag 16 september 2009 om 21:48
Hey,
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag een bericht sturen op hyves naar iemand die ik heel slecht ken, maar wel heel erg leuk vind en dus beter wil leren kennen, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen zegmaar....
Wat zou een goed aanknopingspunt zijn?
In real life durf ik hem namelijk niet aan te spreken...
Alvast bedankt!
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag een bericht sturen op hyves naar iemand die ik heel slecht ken, maar wel heel erg leuk vind en dus beter wil leren kennen, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen zegmaar....
Alvast bedankt!
woensdag 16 september 2009 om 21:51

woensdag 16 september 2009 om 22:06
@ lufluf......
Mijn huidige vriendje ( nog maar net ) maar toch kon ik helemaal niet zelfs...
Zag hem bij een vriend van mij op zijn hyves staan , heb hem een prive tik gestuurd...
Met wat ook alweer??......jeetje iets in de trant van..
* maar even terug gezocht*
Ik heb stiekum even jouwn profiel bekeken ...
Nou en vandaar uit ontstond ons contact gingen we daten en heb ik ineens een "vriendje"
Mijn huidige vriendje ( nog maar net ) maar toch kon ik helemaal niet zelfs...
Zag hem bij een vriend van mij op zijn hyves staan , heb hem een prive tik gestuurd...
Met wat ook alweer??......jeetje iets in de trant van..
* maar even terug gezocht*
Ik heb stiekum even jouwn profiel bekeken ...
Nou en vandaar uit ontstond ons contact gingen we daten en heb ik ineens een "vriendje"
woensdag 16 september 2009 om 22:13
De moraal viert weer hoogtij hier. Hoezo zou je iemand die je niet goed kent niet leuk kunnen vinden? Er staat toch niet "Ik ken hem niet goed maar ik wil de rest van mijn leven zijn broodtrommel klaarmaken"? We vinden in den beginne toch allemaal iemand "leuk" terwijl je nog geen flauw idee hebt wat de diepere zieleroerselen precies zijn? Je zoekt toch geen contact omdat iemand je een oetlul lijkt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

woensdag 16 september 2009 om 22:20
quote:lufluf schreef op 16 september 2009 @ 21:48:
Hey,
Alvast bedankt!
In zijn profieltekst zal toch wel iets staan waar jij "wat mee kunt"? Een film die jij ook leuk vindt, sport/vakantie oid, lijkt me wel slim om een privébericht te sturen ipv een krabbel.....
Hey,
Alvast bedankt!
In zijn profieltekst zal toch wel iets staan waar jij "wat mee kunt"? Een film die jij ook leuk vindt, sport/vakantie oid, lijkt me wel slim om een privébericht te sturen ipv een krabbel.....