Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
woensdag 16 september 2009 om 22:47
quote:Pompiedoe schreef op 16 september 2009 @ 22:46:
Sum je mag 's avond wel bijvoorbeeld yoghurt, zolang je maar geen koolhydraten neemt.
Tssssssssssss, das toch helemaal niet lekker!!!!
Ik heb van die lekkere kruidnootjes in de kast liggen met een lekker laagje chocolade erom heen DIE wil ik!!!!
Sum je mag 's avond wel bijvoorbeeld yoghurt, zolang je maar geen koolhydraten neemt.
Tssssssssssss, das toch helemaal niet lekker!!!!
Ik heb van die lekkere kruidnootjes in de kast liggen met een lekker laagje chocolade erom heen DIE wil ik!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 16 september 2009 om 22:48
Nee hoor, absoluut niet. Als ik iets niet heb, is het een eetprobleem in de vorm van te wéinig eten (hoewel ik nu wel weer aardig op gewicht ben en zelfs voor het eerst van mijn leven snaaizooi in huis kan hebben en daar gematigd van kan eten )
10 oktober! Ik zet 'm in m'n agenda. Wat gaan we eigenlijk doen? Voor mijn gevoel kom jullie allemaal uit regio Den Haag/Rotterdam, maar misschien vergis ik me?
He Friz en Sum, nu hebben we echt een reden om te bellen, want nu zijn jullie dates Maar wat nou als ik jullie accenten raar vindt?
10 oktober! Ik zet 'm in m'n agenda. Wat gaan we eigenlijk doen? Voor mijn gevoel kom jullie allemaal uit regio Den Haag/Rotterdam, maar misschien vergis ik me?
He Friz en Sum, nu hebben we echt een reden om te bellen, want nu zijn jullie dates Maar wat nou als ik jullie accenten raar vindt?
woensdag 16 september 2009 om 22:48
woensdag 16 september 2009 om 22:51
woensdag 16 september 2009 om 22:54