Bang voor andere forummers?

16-09-2009 23:08 837 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het beleidtopic werd er gezegd dat sommige forummers bang zijn voor andere forummers. Geen enge stalkforummers, maar gewoon diegenen die verbaal sterk zijn.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, dat je daar bang van wordt...

Wie is er bang voor bepaalde forummers? En welke dan? En waarom?

Bang?

Totaal aantal stemmen: 144

Neen (61%)
Jah (15%)
Soms (24%)
.
Dus je ontwijkt discussies met bepaalde forummers, omdat je bang bent onderuit geluld te worden, Mamzelle?
quote:mamzelle schreef op 16 september 2009 @ 23:33:

Ik ben bang voor de vieze plaatjes van Zuigstengel

Serieus: er zijn wel een aantal forummers waar ik niet graag ruzie mee zou hebben. Waarschijnlijk inderdaad bang om onderuit geluld te worden want ik zit niet zo best in mijn harde feitjes.

En ik ben schijtonzeker, dat helpt ook niet.Mijn inspirisisjaasie is ver te zoeken op het moment Mamzie...
tears of a clown
quote:mamalief schreef op 16 september 2009 @ 23:33:

[...]

Nietes!

Ik ben geen roze big!

Ooooohooooooooooo! Jij durft!!

*voelt zich wel steeds meer en meer biggetig tegenwoordig *
Ja, dat vind ik echt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2009 @ 23:34:

Maar kan iemand zich voorstellen dat iemand bang is van jouw aanminnige persoontje?

En zou je dat een rot idee vinden, of heel kinderachtig?Nee, daar ben ik niet bang voor. En als ze dat wel zijn is dat hun eigen protebleempje, daar ga ik niet van wakker liggen, heb wel wat anders aan mijn hoofd!
Even een serieuze reactie tussendoor (ik ben benieuwd of ik daar spijt van ga krijgen ): als Newbee zou ik niet graag woorden krijgen met iemand van de incrowd en dan de rest over me heen krijgen, daar ben ik heel eerlijk in.

Vooral de wat fellere (en verbaal sterke maar ook zeer geestige) forummers zoals Fleurtje, Meds, BGB, Minny, Digi, Korenwolf en ik vergeet vast nog wat anderen zou ik in dit beginstadium niet graag tegen me krijgen...
Ik ben bang dat ik naar bed ga.

Toedeledokie.
quote:Nijntje schreef op 16 september 2009 @ 23:34:

Hoi Bloes. Gaat goed hier! En jij?Kon beter, maar wel weer bezig met de stijgende lijn, zeg maar
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:35:

Dus je ontwijkt discussies met bepaalde forummers, omdat je bang bent onderuit geluld te worden, Mamzelle?Soms. Hangt van mijn stemming en energie af. Als de laatste laag is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2009 @ 23:34:

Maar kan iemand zich voorstellen dat iemand bang is van jouw aanminnige persoontje?

En zou je dat een rot idee vinden, of heel kinderachtig?Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar dat van die pitbull modus snapte ik dan weer wel. Het kan intimiderend overkomen....

Ik zou het jammer vinden, maar in sommige gevallen wel een beetje kinderachtig.
quote:loomii schreef op 16 september 2009 @ 23:34:

[...]

Ik zal nog eens met BGB naar een thema-avond in de Fun

Ja, sorry hoor, je stak gewoon nogal akelig af bij mijn outfit;

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
.
quote:iris1969 schreef op 16 september 2009 @ 23:36:

Even een serieuze reactie tussendoor (ik ben benieuwd of ik daar spijt van ga krijgen ): als Newbee zou ik niet graag woorden krijgen met iemand van de incrowd en dan de rest over me heen krijgen, daar ben ik heel eerlijk in.

Vooral de wat fellere (en verbaal sterke maar ook zeer geestige) forummers zoals Fleurtje, Meds, BGB, Minny, Digi, Korenwolf en ik vergeet vast nog wat anderen zou ik in dit beginstadium niet graag tegen me krijgen...Goh, hoor ik bij de incrowd?

Ach tegen je krijgen.... In de ene discussie kan ik fel tegen iemand in gaan, om in het volgende topic er weer mee te lachen. Persoonlijk vergeet ik dat soort dingen nogal snel, is per topic weer anders.
.
Tja Lindy zullen ze over jou of mij ook wel eens kunnen denken, rete irritant. So what?
.
quote:iris1969 schreef op 16 september 2009 @ 23:36:

Vooral de wat fellere (en verbaal sterke maar ook zeer geestige) forummers zoals Fleurtje, Meds, BGB, Minny, Digi, Korenwolf en ik vergeet vast nog wat anderen zou ik in dit beginstadium niet graag tegen me krijgen...

Sommigen wil je helemaal nooit tegen je krijgen

Maar jammer, dat ik eng gevonden word. Niet nodig.

Ik vind een goeie discussie alleen maar leuk. En zolang niemand op de man speelt is er ook niets om kwaad over te worden of elkaar dingen kwalijk te nemen.
Ja, dat is ook waar Qwertu.
wie de meeste angst heeft, heeft vaak het minst te vrezen (biedoeba biedoeba biedoebedoebedoebedap)

Robert Long
Zekers niet bang!

*voor de duvel nog niet bang*

Maar er zijn wel één of twee (misschien wel drie) forummers waar ik niet zo'n trek aan heb.

Als ik die al zie posten in een topic ga ik een deurtje verder..
quote:minny schreef op 16 september 2009 @ 23:31:

Maar het zou jammer zijn als iemand zijn/haar mening niet geeft, uit angst (voor discussie?). Dan is het geen leuke discussie meer.[/fgcolor]

Ja, maar dat houd je toch. Net zo goed als je dat IRL hebt.

Het gaat ook in vlagen. Ik kom ook wel eens een periode minder vaak op het forum, omdat het dan allemaal wel heel erg van dik hout zaagt men planken gaat. Maar goed, daar gaat dan vaak ook wel weer een periode aan vooraf met getrol, gedoe en gestokpaard, dus ik snap die reactie dan ook wel weer.
quote:lindy schreef op 16 september 2009 @ 23:38:

Nee, maar ik vind er wel een paar rete-irritant.Maar........ ben je bang om dat tegen ze te zeggen?
dussss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven