Van 100+ naar 100-
donderdag 27 augustus 2009 om 20:08
zaterdag 19 september 2009 om 18:35
Kom gelijk ook niet verder meer dan onderrok, en bedankt Zwieb.
Nou ja, onderbroek kan ik nog bedenken.
Heb net het gehoorapparaat van mijn moeder gesloopt. Is weer es wat anders. Ze is er zelf al es op gaan zitten, heeft em al es 's nachts ingehouden, is er al es op gaan staan. Kon ie ook allemaal niet tegen. Nu heb ik het gedaan. Ben sterker dan ik dacht.
Nou ja, onderbroek kan ik nog bedenken.
Heb net het gehoorapparaat van mijn moeder gesloopt. Is weer es wat anders. Ze is er zelf al es op gaan zitten, heeft em al es 's nachts ingehouden, is er al es op gaan staan. Kon ie ook allemaal niet tegen. Nu heb ik het gedaan. Ben sterker dan ik dacht.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 september 2009 om 18:36
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 18:32:
Nik, wil jij voor mijn verjaardag niet wat gaan kopen? Ik zie een nieuwe auto altijd wel zitten namelijk...Jij hebt er al 3 toch? Lijkt me dat ik dan eerst aan de beurt ben.
Nik, wil jij voor mijn verjaardag niet wat gaan kopen? Ik zie een nieuwe auto altijd wel zitten namelijk...Jij hebt er al 3 toch? Lijkt me dat ik dan eerst aan de beurt ben.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 19 september 2009 om 18:49
zondag 20 september 2009 om 08:51
zondag 20 september 2009 om 09:24
quote:lola68 schreef op 20 september 2009 @ 08:54:
[...]
SOLO!!!!!Zwieb geeft altijd een ander de schuld, maar ze kon gewoon het tempo niet bijhouden met tellen. Vandaar poging 2, met duidelijker regels. Waar ik me ook zo'n beetje aan gehouden heb.
[...]
SOLO!!!!!Zwieb geeft altijd een ander de schuld, maar ze kon gewoon het tempo niet bijhouden met tellen. Vandaar poging 2, met duidelijker regels. Waar ik me ook zo'n beetje aan gehouden heb.
David Dunning
David Dunning