BDSM, voor de liefhebbers
zondag 8 oktober 2006 om 21:17
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Wandering Spirits
Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.
Ter leeringh:
BDSM info
Albany Power Exchange
Angelfire
Ter vermaeck:
Bar X
Chatplaza
Iets met dieren
www.bdsm-jongeren.net
www.bdsm-35.nl
www.collarme.com
En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Wandering Spirits
Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.
Ter leeringh:
BDSM info
Albany Power Exchange
Angelfire
Ter vermaeck:
Bar X
Chatplaza
Iets met dieren
www.bdsm-jongeren.net
www.bdsm-35.nl
www.collarme.com
En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 03-05-2010 22:39
Reden: :-)
Reden: :-)
% gewijzigd
dinsdag 15 september 2009 om 22:06
quote:IvyRosa schreef op 15 september 2009 @ 21:59:
Waar staat invasie?
(sorry, erg moe)
Nah, vlg mij weet ik wie jij bent en zit je hier gewoon vet te dubbelnicken Ik heb op advies van luitjes hier een bdsm-nick genomen ( het mocht van Naomi) omdat ik best bekend ben. En ivm mijn beroep, jeweetwel.
Waar staat invasie?
(sorry, erg moe)
Nah, vlg mij weet ik wie jij bent en zit je hier gewoon vet te dubbelnicken Ik heb op advies van luitjes hier een bdsm-nick genomen ( het mocht van Naomi) omdat ik best bekend ben. En ivm mijn beroep, jeweetwel.
dinsdag 15 september 2009 om 22:09
Ja, ehm... ben eigenlijk een beetje klaar met BDSM en waarom ik me vrijwillig onderwerp uitleggen aan mensen die meteen nerveus met hun handen beginnen te wapperen, op hun stoel gaan zitten wippen en roepen:"Iiieeww.... he jasses.... dat dóe je toch niet?" en op de een of andere manier heb ik het idee dat het in dat topic daar dan toch weer op uitdraait
Ik bedoel, ze beginnen te miepen over sporen die achtergelaten worden op stoelen... Nou weet ik niet hoe het met jullie zit, maar als ik een rok aan heb is die in ieder geval zó lang dat ik op m'n rok zit en niet rechtstreeks op de stoel. Ongeacht of ik nou ondergoed draag of niet.
Maar tegelijkertijd snap ik TO wel weer heel goed, en zoals BGB al opmerkte in dat topic: mensen die het niet weten zíen het niet eens. Maar ik weet het, Hij weet het, en dat is genoeg.
Ik bedoel, ze beginnen te miepen over sporen die achtergelaten worden op stoelen... Nou weet ik niet hoe het met jullie zit, maar als ik een rok aan heb is die in ieder geval zó lang dat ik op m'n rok zit en niet rechtstreeks op de stoel. Ongeacht of ik nou ondergoed draag of niet.
Maar tegelijkertijd snap ik TO wel weer heel goed, en zoals BGB al opmerkte in dat topic: mensen die het niet weten zíen het niet eens. Maar ik weet het, Hij weet het, en dat is genoeg.
Iets anders
dinsdag 15 september 2009 om 22:23