Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Who the hell is Phiep vraag ik me al weken af?

Frizz, ben je weer actief?

Sum en Stroll, al slapend?

Roddel over SJ is wel best, hoor, nu ik het even wat overdacht heb. Alle exen zeggen dat over hun ex toch?

Ik ga in elk geval over een kwartier weer zijn kant op. Eigenlijk te slopend dit, maar ik wil zo graag met hem zijn!

Nou lieverdjes, trusten vast!
Goedenmorgen Ladies....

Heerlijk in bed nog even Medium gekeken , en toen lekker gaan slapen.

Kym wat een lange dagen maak jij zeg.. pff dat je dat allemaal volhoud joh.. haha maar verliefd zijn geeft energie natuurlijk

Moos en moest je werken met tblc? vandaag...

Frizz ik zou zeggen schaf er een aan het is echt idiaal ik zou nooit meer een PC willen.. en je hebt nu al een laptop voor een redelijke prijs.

En verder voor nu ..werkze
Ohja ,,, en ik vroeg me ook al af wie Phiep was ????
Phiep is een dame die een topic had geopend dat ze met een man (die haar eigenlijk min of meer had afgewezen, alleen dit niet recht in haar gezicht heeft gezegd) een experiment wilde doen op het gebied van welke verleidingstechniek het best werkte. Phiep had verzonnen dat negeren de man dusdanig in de war moest brengen, dat hij geen aandacht van Phiep kreeg en dat hij daarom weer voor haar zou gaan.

Uiteraard is Phiep hierom de oren gewassen door o.a. Sum, Madhe en Friz. Alleen Phiep bleef stug tegen hen ingaan, want zij was immers hoogbegaafd en daardoor was het voor anderen moeilijker te begrijpen dat mensen heus wel als 'proefkonijn', op het gebied van gevoelens/manipuleren van, gebruikt konden worden. Hilariteit alom. Vooral omdat Phiep niet alleen in haar eigen topic nogal intrigerende antwoorden gaf, maar ook bij topics van anderen. Wat voor haar pleit is, dat zij wel altijd met een update van de status van het experiment kwam.

Dit is dus in het kort het verhaal over Phiep. Mijn advies zoek vooral via de vergrootglas haar topic op en verwonder u.

Nou dames ik ga mij klaarmaken voor het gesprek met MI en ik heb toch de zenuwen!!!
anoniem_78638 wijzigde dit bericht op 21-09-2009 09:42
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
Ahh Pom...dank u ... ik ga eens even zoeken strakjes

Sterkte met het gesprek gewenst ..
'Morgen.

Ah, het mysterie rondom de Phiep is nu dan ook opgelost. Fijn.

Ik ben weer thuis. Korte nachten? Ja. Lange dagen? Ja. Maar er schijnt een of ander stofje werkzaam te zijn in mijn lijf die ervoor zorgt dat ik ondanks dit slaapgebrek e.d toch nog functioneer.

Raar toch, dat menselijk lichaam.

SJ en ik hebben gisteravond na mijn aankomst bij hem zo'n 1,5 uur gekletst. Over zijn familie en de mijne. Inclusief foto's e.d. Vind ik leuk, want ik ben er nieuwsgierig naar en blijkbaar laat ie me daarin toe.

Daarna eigenlijk echt erg goed geslapen en voor het eerst sinds twee weken maar liefst 5 uur!

Maar weet je, toch blijft er iets in me leven. Kan nog steeds mijn onzekerheid zijn, kan ook zo zijn dat ik het lastig vind om steeds weer afscheid van hem te moeten nemen, maar toch.

Ik vind het bijvoorbeeld niet leuk (en zoek er van alles achter) als er een moment niet gesekst wordt als je elkaar ziet. Klinkt misschien erg raar, maar mijn libido zal wel erg hoog zijn.

Ook vind ik het niet leuk dat toen we elkaar gedag zeiden vanmorgen (beide naar werk) hij me niet echt vastpakt, maar me enkel een kus op mijn wang geeft.

Ik raak er geirriteerd door. Ik trek mjn wenkbrauw dan op en neem me voor de hele dag niks meer aan hem te laten horen ("dat zal hem leren!"...). Erg stom gedrag, ik zou misschien beter moeten weten.

Naja, kortom: elke keer als ik hem zie is het anders en alle kleine dingetjes kunnen ervoor zorgen dat mijn gevoel verandert.
Goedenmorgen Kym..

Zo wel 5 hele uren , haah daar zou ik het niet mee redden hoor..

Maargoed ik heb dat stofje dan ook niet in mn bloed momenteel natuurlijk..

Ik vind het leuk je belevenissen met SJ te lezen, het klinkt lijkt me toch allemaal wel goed..

Maar ja als er toch nog ergens bij jou een soort van gevoelletje zit....zal dat niet voor niets zijn.

En verder zou ik zeggen tja geniet ervan,probeer er lekker onbezorgd in te blijven staan.
Hi Stroll, goed geslapen?

Mijn gevoeletje kan van alles zijn. Ik weet dat ik het altijd heb, ook als relaties uiteindelijk jaren duren. Maar ja.

Wat ook speelt is de gedachte/vraag of ik er goed aan doe met hem in zee te gaan. Natuurlijk is het makkelijk gezegd dat ik 'nu van het moment moet genieten' (dat zegt echt iedereen tegen me), maar hoe doe ik dat dan? Hoe kun je genieten van een liefde waarvan je weet dat ie zal eindigen. Waarvan je weet dat de kans groot is dat je elkaar na deze liefde nooit meer zult zien.

Gatverdamme, ik moet er niet aan denken dat weer helemaal te moeten herstellen enzo. Baart me een beetje zorgen en ach, misschien zoek ik daarom ook wel allerlei addertjes? Weet ik veel.

Vandaag werken aan een groot rapport. Great!

Wat ga jij doen?
HAHA Oh Kym.....

Veelste herkenbare gedachtengang voor mij .. ik kan ook zo doen..

Nouja muts geniet er nou maar gewoon van ..

Ik ben aan het werk ... al vanaf 8 uur en moet tot 16.21 ( rare tijd he )

Geen zin om te werken aan dat rapport ??
quote:stroller schreef op 21 september 2009 @ 11:00:

.

Nouja muts geniet er nou maar gewoon van ..

Uhm, jawel, maar ik heb de tijd voor het rapport. En nee, het is niet het allerleukste dingetje.

Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Sweety .. ik werk tussen de mannen in een garage weetje nog.....
Ojaaaaaa dat was jij!

Sorry, even vergeetachtig
Geeft niet hoor...

Ik zag je topic , ben benieuwd of er nuttige reacties gaan komen .

Hoop het voor je ..
Hm ja, ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen en misschien zijn de vragen een beetje raar, hoe ik ze heb geformuleerd. Ben ook benieuwd ja.
Ik vind ze wel goed geformuleerd , maar dat komt ook omdat ik natuurlijk hier lees en begrijp waar de vragen vandaan komen ...

Nouja we zullen zien..
Zo!

Hier maar liefst 11 uurtjes gepakt!

Het was erg lekker, alleen ik droomde wel dat ik naar de dokter was ivm buikklachten en zwanger bleek te zijn.

Van MX welteverstaan. ]

Direct besloot ik het kindje te houden en voorlopig niets aan MX te vertellen (vond hem ineens totaal onbelangrijk).

Het was een levensechte droom...

Wat betreft Phiep, ze wist ook alles heel goed, want ze had namelijk psychologie gestudeerd.

Vandaar.

En inderdaad als je je verveelt, zoek dat topic op want het is hilarisch.

Pom hoe laat heb je dat gesprek met MI dan?!

Ontspan en het komt goed!

Wij denken aan je hier!

Oh Kym ik herken dat wel hoor, maar hoort dat niet gewoon bij verliefdheid?

Qua gevoel alle kanten opgeslingerd worden?

Hoe ervaren anderen dat dan?

Ja genieten van iets waarvan je weet dat het afloopt...

Lieve schat álles in het leven loopt af.

Niets blijft hetzelfde.

Je geniet nu toch ook van je werk terwijl je weet dat je dat niet tot je pensioen blijft doen?

En je geniet ervan als je een lekker ijsje eet terwijl je weet dat ie straks op is.

Je lijdt en dat wordt (altijd) veroorzaakt door hechten.

Laat los en leef in het moment, dat beperkt het lijden.

Heb je het rustig op je werk Stroll?

Ik zou best willen dat ik me een laptop kan permitteren hoor, maar het zit er even niet in.

Ben geen type dat een spaarrekening vol heeft, en ik heb nu elke cent die overblijft nodig voor rijles.

En daarna heb ik mijn geld weer nodig om naar Laos te kunnen...
Goedenmorgen/middag Frizz..

Jij hebt heerlijk lang kunnen slapen zeg..

Vaag je droom , pff werd je niet een beetje raar wakker ervan?

Heb ik wel als ik intens gedroomd heb.. dat gevoel wat ik dan in die droom had blijft zeker het eerste uur dan om me heen hangen ...

(klinkt ook lekker vaag)

Goed advies van je voor Kym.

En laptop is dan indd geen prioriteit,snap ik.

Hoe heet dat topic van haar dan ? want ik kon het daarstraks niet vinden , en inderdaad heb het vreselijk rustig hier op mijn werk
Frizz!!!

Wat zit jij al ontzettend in de relativeermodus zeg! Maar goed om te lezen. Ergens heb je ook wel gelijk. Maar ja!

En zou het echt bij verliefdheid horen? Ik hoop het maar.

Die droom, Jezus hey. Ik interpreteer 'm alleen iets anders dan jij geloof ik: een baby van MX betekent dat je hem niet los hoeft te laten. (sorry, da's niet echt relativeren he? )

Oja, en ik heb geloof ik niet zo'n zin in die Phiep.
Nou ik had die slaap ook echt nodig.

En als ik de komende dagen na 23 uur nog op het forum te vinden ben, sturen jullie me dan even weg please?

Ik werd niet heel raar wakker want daarna had ik alweer een andere (grappige) droom.

Maar ik het gevoel dat er iets in mijn buik zit was wel heel sterk.

En het verklaarde ook waarom heel veel mensen de laatste tijd vragen of ik ben aangekomen terwijl ik geen kilo meer of minder ben gaan wegen.

Ik, maar ook mijn familie, was heel blij met mijn zwangerschap.

Ik ga dat topic even voor je zoeken.
Ach Kym, dat is gewoon een stukje Boeddhistische leer.

Tis wel heel erg waar vind ik.

Maar het is en blijft lastig hoor!

Ik weet echt niet of dat normaal is hoor bij verliefdheid, ik weet alleen dat ik het had bij MX.

Hmmm... ik had nog niet echt nagedacht over interpretaties eigenlijk.

Maar ja zo kun je hem opvatten.

Kan ook zijn dat ik onbewust besef dat de kans op een baby me nu wéér ontnomen is.
Het topic van Phiep heet: 'Taktiek voor het terugwinnen van je ex' en er is voor het laatst in geschreven op 21/8.
Hm, o ja, daarmee kan het ook te maken hebben natuurlijk ja. Je kinderwens.
Als student hield ik mezelf voor dat ik pas kinderen kon krijgen na mijn studie.

Precies 9 maanden voor mijn afstuderen droomde ik ook over een levensechte zwangerschap.
Hm, je wilt het gewoon graag, bedoel je dat?
Oh, een sms van SJ:

"Babe, I miss u! Mwah"

Tja. Ach. Nu al?

Had me dan extra meer gekust oen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven