Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
donderdag 24 september 2009 om 20:47
Daar ben je nu dan toch te laat mee met die schop.
Ik was dinsdag al gegaan en toen liep ik al een heel end voor de anderen uit (ik kende de techniek al en ik heb lange benen dus grote stappen). Ik vond het wel heel leuk hoor, heb zelfs al voorgesteld om stokken te kopen zodat we met onze patienten kunnen gaan lopen, maar niet gezellig genoeg om het nogmaals te doen met dit groepje.
Als je dan Desss neemt die toch vanalles doet terwijl haar lijf nee wil zeggen en dan ik met een lijf dat geen reden heeft om nee te zeggen maar die gewoon geen zin heeft (zonder geldige reden zeg maar).
Ik heb al wel vast boodschappen gedaan en de was opgehangen. Ik moet alleen nog even m'n bed opmaken dus ik ben wel lekker bezig geweest.
Luie Leentje uit Lutjebroek
Ik was dinsdag al gegaan en toen liep ik al een heel end voor de anderen uit (ik kende de techniek al en ik heb lange benen dus grote stappen). Ik vond het wel heel leuk hoor, heb zelfs al voorgesteld om stokken te kopen zodat we met onze patienten kunnen gaan lopen, maar niet gezellig genoeg om het nogmaals te doen met dit groepje.
Als je dan Desss neemt die toch vanalles doet terwijl haar lijf nee wil zeggen en dan ik met een lijf dat geen reden heeft om nee te zeggen maar die gewoon geen zin heeft (zonder geldige reden zeg maar).
Ik heb al wel vast boodschappen gedaan en de was opgehangen. Ik moet alleen nog even m'n bed opmaken dus ik ben wel lekker bezig geweest.
Luie Leentje uit Lutjebroek
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 24 september 2009 om 21:19
nou Snjo je mag ook best wel eens lui zijn hoor,als je dr maar van geniet en dankbaar om bent.
ik heb ooit ook nordicwalking cursus gedaan.nou das miz toch echt saaaaaaaai.
tis niet mijn ding kwam ik achter,dan vind ik fitness gewoon leuker en afwisselender.dat zou ik wel weer willen op pakken en dat zou ook goed zijn voor mij ivbm in stand houden van mn spierkracht.maar ik vind dat ik geen tijd ervoor heb.goeie smoes toch? ga zo mn mandje in,morgen vroege dienst en smiddags naar de pych.ben benieuwd.gaat nu wel weer wat beter met me (oftewel ik heb genoeg andere dingen om aan te denken en kan zo de rest weg houden)
groetjes van maffe dezzztunie ut dorpje aan ut water.
ik heb ooit ook nordicwalking cursus gedaan.nou das miz toch echt saaaaaaaai.
tis niet mijn ding kwam ik achter,dan vind ik fitness gewoon leuker en afwisselender.dat zou ik wel weer willen op pakken en dat zou ook goed zijn voor mij ivbm in stand houden van mn spierkracht.maar ik vind dat ik geen tijd ervoor heb.goeie smoes toch? ga zo mn mandje in,morgen vroege dienst en smiddags naar de pych.ben benieuwd.gaat nu wel weer wat beter met me (oftewel ik heb genoeg andere dingen om aan te denken en kan zo de rest weg houden)
groetjes van maffe dezzztunie ut dorpje aan ut water.
donderdag 24 september 2009 om 21:35
Nordic walken is niet aan mij besteed. Ik zie er genoeg voorbij komen gewandeld. Maar ben zelf meer van het iets actievere.
Snjo lui zijn mag da's niet saai dat is gewoon wel eens broodnodig. Fysieke batterij opladen heet dat.
Dez vroege dienst, saai. Hoop dat het in de middag goed gaat bij de psych. En dat je er tevreden vandaan komt. Weltrusten voor straks!
Snjo lui zijn mag da's niet saai dat is gewoon wel eens broodnodig. Fysieke batterij opladen heet dat.
Dez vroege dienst, saai. Hoop dat het in de middag goed gaat bij de psych. En dat je er tevreden vandaan komt. Weltrusten voor straks!
donderdag 24 september 2009 om 21:38
donderdag 24 september 2009 om 22:03
Zo, ik heb net de cursus bedopmakenmethandicap met goed gevolg afgelegd. Een van de katten vond het leuk om onder het hoeslaken te gaan liggen en vervolgens te gaan spelen.... als ik het hoeslaken van haar afhaalde ging ze aanvallen. Het recht van de sterkste geldt, ik heb gewonnen en zij ligt nu onder het dekbed op het hoeslaken. Ben benieuwd of ik er straks gewoon bij mag...
donderdag 24 september 2009 om 22:13
donderdag 24 september 2009 om 22:23
donderdag 24 september 2009 om 22:25
quote:Dushi74 schreef op 24 september 2009 @ 22:23:
Tis nu nog saai bezig Snjo dus kan niets vertellen want ik wil niet halverwege beginnen te praten over een programma. En het wordt later deze week herhaalt en anders: uitzending gemist.
LaVie van harte met je 5000ste posting. Saai van je zeg
Op welke zender uitzending gemist..
Domme Dora uit Doorn
Tis nu nog saai bezig Snjo dus kan niets vertellen want ik wil niet halverwege beginnen te praten over een programma. En het wordt later deze week herhaalt en anders: uitzending gemist.
LaVie van harte met je 5000ste posting. Saai van je zeg
Op welke zender uitzending gemist..
Domme Dora uit Doorn
donderdag 24 september 2009 om 22:28
donderdag 24 september 2009 om 22:31
quote:snjokorn schreef op 24 september 2009 @ 22:28:
[...]
He joh, ben je verleerd om saai te lachen of zo.
hhhhh hoop dat ze lekker zijn
Terechtwijzende Thea uit Ter Aar
Hhhhhhhhoh ja! Sorry.
Kom hier soms twee dagen niet ofzo, en dan verleer ik het weer.
Stom van me.
Verontschuldigende Veerle uit Vlissingen
[...]
He joh, ben je verleerd om saai te lachen of zo.
hhhhh hoop dat ze lekker zijn
Terechtwijzende Thea uit Ter Aar
Hhhhhhhhoh ja! Sorry.
Kom hier soms twee dagen niet ofzo, en dan verleer ik het weer.
Stom van me.
Verontschuldigende Veerle uit Vlissingen
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.