Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

donderdag 24 september 2009 om 23:50
Ook beter zo. Want je zag niets in MBF en dit is een nette manier om voor hem af te druipen.
Ja echt! Mo behandelt mijn vriendin (dat Nederlands is) heel anders. Hij is gemakkelijker en losser naar haar toe. Met mij in de buurt is hij nerveus, opgelaten en stilletjes.
Mij durft hij niet gauw vier wangkusjes te geven. Bij haar wel. Als hij met haar kletst, staan zijn ogen na een tijdje op naar mijn kant en slaat hij met het praten naar haar over naar mij. Pakt mijn hand vast en houdt het heel even vast in zijn handen. Zijn stemming slaat op mij over en ik word dan zelf ook nerveus en Heel Erg Bewust van zijn aanwezigheid!
Ja echt! Mo behandelt mijn vriendin (dat Nederlands is) heel anders. Hij is gemakkelijker en losser naar haar toe. Met mij in de buurt is hij nerveus, opgelaten en stilletjes.
Mij durft hij niet gauw vier wangkusjes te geven. Bij haar wel. Als hij met haar kletst, staan zijn ogen na een tijdje op naar mijn kant en slaat hij met het praten naar haar over naar mij. Pakt mijn hand vast en houdt het heel even vast in zijn handen. Zijn stemming slaat op mij over en ik word dan zelf ook nerveus en Heel Erg Bewust van zijn aanwezigheid!
I am Spaaartaaacus.
donderdag 24 september 2009 om 23:56
Nee!
Ik weet niet hoe hij mij vindt!
Hij zal mij vast wel lekker vinden, gezien zijn blikken naar mij. En lief, heeft hij een paar keer gezegd via chat.
Maar hij is terughoudend. En ik ook!
Hij heeft hier even geklust (helaas niet gekust!) en bleef nadien in mijn tuintje hangen om samen te kletsen.
Is daarna weer heel keurig naar huis gegaan.
Kun je het voorstellen, zo'n mooie man in mijn achtertuintje en er is niets gebeurd.
Ik weet niet hoe hij mij vindt!
Hij zal mij vast wel lekker vinden, gezien zijn blikken naar mij. En lief, heeft hij een paar keer gezegd via chat.
Maar hij is terughoudend. En ik ook!
Hij heeft hier even geklust (helaas niet gekust!) en bleef nadien in mijn tuintje hangen om samen te kletsen.
Is daarna weer heel keurig naar huis gegaan.
Kun je het voorstellen, zo'n mooie man in mijn achtertuintje en er is niets gebeurd.
I am Spaaartaaacus.

donderdag 24 september 2009 om 23:57
Ach lieverd, dank je wel!!! Had laatst een nogal sentimenteel iets . Vind deze topic echt leuk!! En bedacht me, stel we ontmoeten elkaar en het klikt dusdanig dat we een soort yayasisterhood clubje krijgen en dat we mee gaan maken als een paar gaan trouwen, kindertjes krijgen, Kym in Afrique bezoeken, lachen, huilen, etc....jajaja Pom vindt het leuk om vriendinnetjes te hebben
donderdag 24 september 2009 om 23:58
Het is eigenlijk helemaal niet zo romantisch hoor. Eerder een platonische soort van vriendschap.
Ik merk ook dat hij dat niet gewend is, ook al heeft hij een relatie gehad van drie jaar. Ik ben benieuwd hoe dat was. Ik denk dat het enkel bij handjes vasthouden en knuffelen bleef.
Nou ja!
Ik merk wel dat ik heeeeeel klein beetje verliefd ben. Was ik geworden toen hij hier was geweest.
Ik merk ook dat hij dat niet gewend is, ook al heeft hij een relatie gehad van drie jaar. Ik ben benieuwd hoe dat was. Ik denk dat het enkel bij handjes vasthouden en knuffelen bleef.
Nou ja!
Ik merk wel dat ik heeeeeel klein beetje verliefd ben. Was ik geworden toen hij hier was geweest.
I am Spaaartaaacus.
vrijdag 25 september 2009 om 00:01
Godsamme Sam, misschien is hij gewoon hartstikke fliefd!
Is ie al flink aan het sparen voor de bruidsschat...
Gaat is straks naar je vader om om je hnd te vragen.
Hahahahahaha jaaaaaaaah Pom!
We hebben het zo leuk he?
Super dat dat gewoon zo gelopen is.
We zijn een goed cluppie zo.
Vind jullie allemaal zo LIEF!
Is ie al flink aan het sparen voor de bruidsschat...
Gaat is straks naar je vader om om je hnd te vragen.
Hahahahahaha jaaaaaaaah Pom!
We hebben het zo leuk he?
Super dat dat gewoon zo gelopen is.
We zijn een goed cluppie zo.
Vind jullie allemaal zo LIEF!