hoe kan ik mijn account verwijderen?

25-09-2009 09:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn account bij viva verwijderen en een nieuwe aanmakan, maar weet niet hoe dat moet. Heb al een mail naar de redactie gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Weet één van jullie misschien hoe ik het moet klaarspelen?

Alvast bedankt!
Je kan deze niet verwijderen geloof ik. Wel gewoon een nieuwe aanmaken met een ander email adres.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Hoe heb je je bericht doorgegeven? Via het contactformulier, of heb je een redactie (mogelijk die van het blad) gemaild?
Bedankt. Kank ik ook alleen mijn gebruikersnaam aanpassen? heb niet goed nagedacht voordat ik hem intoetste.
Bij de fora waar ik gepost heb, kan je account inderdaad niet verwijderen. Hij verdwijnt als je er bv een jaar niet mee ingelogd hebt.

Is een nieuwe nick aanmaken niet voldoende??
Ik heb via contactformulier gestuurd.
Gebruikersnaam aanpassen kan niet.

Inderdaad niet zo'n goede keus

*gaat meteen op Hyves zoeken*
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Als ik alleen een nieuwe nicknaam kan maken is ook goed, maar ik weet niet hoe dat moet. Ben hier nog een groentje.
Gewoon op dezelfde manier als je deze hebt aangemaakt en dan deze niet meer gebruiken. Succes!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Dank je wel Bonny82.
Account deactiveren kan geloof ik wel. Welkom Jolanda!
vivaangel5@gmail.com

Probeer het hier eens
Kijk eens, het adres van het engelenopperhoofd n.sprenger@sanoma-uitgevers.nl

Deze wil ook nog wel eens helpen!
Ik las de nick als "Jolanda haves man" en dacht: deze forummer kan geen engels
De redactie is op het moment heel druk, Jolanda! Je kunt in principe gewoon een nieuw account aanmaken, met een ander emailadres dan waarmee je dit account hebt aangemaakt. Als je dan mij even mailt als het gelukt is, kan ik je account deactiveren. (vivaangel5@gmail.com)
Sorry schwipschwap, dat is nou eenmaal mijn naam.

Bedankt allemaal voor de serieuze reacties.

Viva Angel5, bedankt voor je hulp, maar het lukt verder wel denk ik.
Graag gedaan Jo!
ik zou alleen niet een nieuwe account maken om de spelfout uit je naam te halen (je bent te googlen en te hyven) maar gewoon een hele andere nick nemen. Gewoon iets als Zwartmetrodeplukjes of Miss_Jolanda. Ik noem maar iets.
Ik heb je mail van gistermiddag vanochtend vroeg beantwoord, Jolanda! Even voor de duidelijkheid: ik werk niet fulltime en het kan dus gebeuren dat mails naar forum@viva.nl niet dezelfde dag worden beantwoord, maar ik vond zelf dat ik nu toch snel was

grtjs,

Naomi
Jolanda, was niet lullig bedoeld hoor! Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat sommige mensen hun echte naam als nick nemen.

Wat Starshine al zegt, is het handiger een onherkenbare nick te nemen. Misschien krijg je later spijt als je te herkenbaar bent!
Ja en kom niet hier zeggen dat je een nieuwe nick heb hahah anders val je alsnog door de mand
b

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven