Theehuis
vrijdag 25 september 2009 om 12:30
Mr Big vind ik enorme eikel maar in CI vind ik hem wel sympathiekerig. Die andere 2 heet dat ook CI dan? Snap geen fuck van al die series. Soms loopt er ook iemand van andere serie ineens door het beeld. Maar ik doe niet meer mijn best om het te snappen en dan kijkt het wel relaxed
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 25 september 2009 om 12:39
Sinterklaas nu al
Mijn tieten zijn maar klein dit keer, we zijn al redelijk op elkaar afgestemd geloof ik, want nauwelijks shock of awe hier
Goed man, Kess en Vish en Erwt met het afvallen
Ik word gek van eigen hoeraberichten koppiepeesten dus als je t echt wil weten zie aug/sep en verder gaat alles hier lekker
Ik ga ook even op Hyves kijken.
Knuf voor Erwt voor oog.
Mijn tieten zijn maar klein dit keer, we zijn al redelijk op elkaar afgestemd geloof ik, want nauwelijks shock of awe hier
Ik word gek van eigen hoeraberichten koppiepeesten dus als je t echt wil weten zie aug/sep en verder gaat alles hier lekker
Knuf voor Erwt voor oog.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 25 september 2009 om 12:59
quote:Inad schreef op 25 september 2009 @ 12:39:
Sinterklaas nu al
Knuf voor Erwt voor oog. Dat heb ik ook, borsten zijn het gewoon nog gewend, want niet zo'n hele erge stuwing als bij Ceetje.
Sinterklaas nu al
Knuf voor Erwt voor oog. Dat heb ik ook, borsten zijn het gewoon nog gewend, want niet zo'n hele erge stuwing als bij Ceetje.
vrijdag 25 september 2009 om 13:14
quote:Star schreef op 25 september 2009 @ 12:58:
[...]
Is al een topic over
Jaaaaa! Ik las het! Tony vind haar ook heel stom en vraagt steeds waarom die muts nou verliefd is op een zappelin. Ik kan gewoon niet aan hem uitleggen dat dat dootr een volwassene bedacht is en kinderen als doelgroep. Het slaat de plank zo volledig mis! En het ergste is dat het liedje zo láng duurt! Ik ben dan inmiddels al weggezapt naar Nickelodeon. Dit gaat de kijkcijfers kosten!
Nu gauw naar NS, want ik popel om antwoord van Star te lezen!
[...]
Is al een topic over
Jaaaaa! Ik las het! Tony vind haar ook heel stom en vraagt steeds waarom die muts nou verliefd is op een zappelin. Ik kan gewoon niet aan hem uitleggen dat dat dootr een volwassene bedacht is en kinderen als doelgroep. Het slaat de plank zo volledig mis! En het ergste is dat het liedje zo láng duurt! Ik ben dan inmiddels al weggezapt naar Nickelodeon. Dit gaat de kijkcijfers kosten!
Nu gauw naar NS, want ik popel om antwoord van Star te lezen!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 25 september 2009 om 17:16
vrijdag 25 september 2009 om 17:30
vrijdag 25 september 2009 om 17:34