2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
oh rossia, ik ben jaloers op je vakantie vooruitzicht. wat heerlijk

gorgi leuk he zo'n 4d echo? heb je ook een film meegekregen. Zo leuk om straks te zien of de kleine inderdaad lijkt op de plaatjes. Was hier wel zo. Fijn dat alles verder ook goed gaat.

ik heb zojuist een hele vuilniszak vol kleding weggedaan. En das alleen mijn kant van de kast. Die van teddyman doe ik zo. Was ook wel weer eens nodig.

hahahaha mini loopt hier rood aan en ik hoor kreun geluiden. Dat beloofd niet veel goeds. Zeker nu er een grote big smile verschijnt. hmmm.... tot later
Teddy is het gelukt met de kasten. Zo te horen heeft het goede doel weer heel veel aan jullie gehad. Top!

Ik heb even wat op de mail gezet.
Goedemorgen dames!

Allereerst even reageren op Rossia, een meisje! Wat leuk, gefeliciteerd en ze krijgt een prachtige naam volgens mij

Al helemaal aan het idee gewend?

Hebben jullie allemaal een lekker weekend gehad? Hier hebben we samen genoten van het heerlijke weer. Mini was afgelopen zaterdag een half jaar en daar ik heb ik best wel even bij stil gestaan. Wat gaat de tijd snel en wat zijn we ontzettend gelukkig met hem.

Gorgi genoten van jullie echo dus! Leuk zeg.

Vera met dit mooie weer kon je prima genieten van de tuin. Zalig! Is het helemaal naar wens geworden nu?

OGG weer goed opgeknapt? Hoe gaat het werken tot nu toe?

Ellein lekker geshopt voor uk leuk! Lekker dagje gehad gister?

Bep welkom thuis, weer lekker geslapen in je eigen bed? Heeft mini ook weer goed geslapen?

Teddy ik denk dat we misschien wel samen van tabel gaan verhuizen! Hier wordt volgende maand een roze potje opgetrokken. En dan zien we wel hoe snel het zal gaan.

Ik ben nu aan het wachten op mijn oven....dan is mijn keuken echt bijna af!

Even posten en tot later maar weer!

Liefs
Rossia, gefeliciteerd!!!!! Wat fijn meid, dat alles goed is. Echt, super, deze hele belangrijke mijlpaal heb je weer gehaald. En een meisje..... ik kan alleen maar zeggen dat meisjes super zijn! Maar goed, dat hadden we ook gezegd als het een jongetje was geweest Ben enorm blij voor jullie!!

Volgens mij is Angel hier degene die het vaakst goed gokt, trouwens....

Teddy was zo lief om me dit vrijdag nog te mailen, dus ik wist het al wel, maar vrijdag geen tijd meer om nog te reageren en dit weekend grotendeels weg geweest. Nu thuis aan het werk, maar met mijn spoedklus dus ik mag van mezelf nu niet op mijn gemak gaan bijlezen...... Ik moet eerst echt hard aan de slag!

Tot later!
jeetje mimpje! gezellig!!!

*gaat snel weer aan het werk*
Hi meiden!

Iedereen lekker geshopt dus voor de mini's! Nou, deze mama heeft lekker voor zichzelf geshopt afgelopen zaterdag; direct na de voeding ben ik heerlijk alleen het dorp in geweest en geslaagd voor een winterjas en nog wat leuke dingen. Lekker zeg, even alleen erop uit met dat mooie weer.

Verder een rustig weekend; mijn ouders kwamen zaterdagavond eten en gister met vrienden geluncht en naar buiten geweest.

Met ons kleintje gaat t goed; ze heeft alleen sinds een paar dagen 's avonds weer last van krampjes, zo zielig! Verder slaapt ze enorm goed 's nachts. Van 10 tot 3 is geen uitzondering, vervolgens weer bijna 4 uur. Na de voeding van rond 7 uur (net hoe het uitkomt) houd ik haar naast me in bed en slapen we zo nog even bijna 2 uur. De dag gaat op die manier wel snel om hahaha...

Even posten...
Mimpje, hahaha, ja, prachtige naam he Gefeliciteerd met het halfjaar jubileum van mini. Groot gelijk dat je daar even stil bij hebt gestaan. Ben zo benieuwd naar je keuken... Al foto's?? En dan ook met Teddy mee naar beneden. Wordt gezellig!!!

Michigan, wat goed dat Teddy je even op de hoogte heeft gebracht (bedankt Teddy). Sterkte vandaag. Klinkt als een zware spoedklus.

Missc, wat leuk!! Lekker shoppen voor je zelf. Was prachtig weer, dus heerlijk dat je lekker buiten bent geweest. Echt super om te horen dat het zo goed gaat. Krampjes zijn echt heel zielig. Flink knuffelen maar.
Rossia, leuk dat jullie nu geslaagd zijn voor de grote babyspullen; ik ben heel benieuwd hoe jullie kamertje eruit gaat zien straks hoor! En wat leuk, een bos roze bloemen! Ook mijn schoonouders hadden bij hun 1e bezoek in t zkh een bos roze bloemen mee. Fleurig!

Vera, t was inderdaad heerlijk weer om in de tuin bezig te zijn! Mijn handen jeuken, maar er valt nu nog weinig eer te behalen. Ga denk ik wel deze week wat herfstasters (weet even niet of ze echt zo heten) kopen voor in potten buiten.

OGG en Ellein, zo te horen is een traphekje geen overbodige luxe voor jullie ondernemende jongen haha.. Grappig toch hoe onbevreest die kleintjes de trap op klauteren en dan na 2 treden pas gaan denken 'ok, dit is toch wel hoog hahaha'.

OGG, ben je inmiddels weer wat hersteld?

Teddy, jullie dochter heeft het klimmen en klauteren dus ook helemaal ontdekt hahaha.. Wat doe je dan trouwens om haar in slaap te laten vallen, wanneer ze zo druk is in bed?

Bep, welkom terug! Lekkere vakantie gehad zo te horen? Ik ga zo effe je verslag op de mail lezen..

Gorgi, wat fijn dat de echo zo leuk was!! Voel je je verder nog helemaal ok? Enne, je buikomvang zegt niet veel hoor: mijn buik was bescheiden, maar niet heel klein; niemand geloofde dat daar een kindje in zat met een groei-achterstand.

Dus heb vertrouwen!

Michigan, lekker dat je vandaag thuis werkt; succes met de spoedklus!

Mimpje, gefeliciteerd met de 6-maanden van jullie zoon!! Merk je inmiddels al meer vooruitgang mbt het spugen? Enne.. ik zeg foto's op de mail hoor van jullie keuken!
Foto's komen eraan hoor meiden! Nu niet want nu is de keuken even een troep.

Missc het spugen van mini is al minder, al zit hij vandaag niet zo lekker in zijn velletje. Vorige week was hij erg aan de diaree (dit heeft hij steeds bij voeding wisseling) en vandaag eet hij slecht. Het is al geen grote eter, en hij valt ook gelijk af na een paar dagen diaree. Hij is nog steeds 7,4 kilo....net al vorige maand. maar goed hij is verder wel vrolijk dus ga ik me geen zorgen maken. (denk ik...)

Ga de keuken maar eens opruimen, en een lekker broodje bakken in de nieuwe oven! mmm
Hoi, ff een kort berichtje vanaf mijn werk.

Durf nu niet te lang te reageren vanwege collega's die mee kunnen kijken, maar we hebben een leuk weekend gehad in de Ardennen! Supermooi weer en het was heel gezellig!

Vanavond hoop ik op jullie te reageren.

Doei doei!
Mimpje, hoe smaakte je broodje in de nieuwe oven?

Jobje, leuk!! Het was ook echt prachtig weer. Kun je weer een tijdje op teren op zo'n weekend!
Gorgi, weer genoten dus van live-beelden van jullie spruit op de echo. Blijft bijzonder he, dat er zoiets moois in je buik kan groeien?! Gelukkig was alles weer goed!

Jobje ook al genoten, maar dan van een weekendje weg. Is alles goed gegaan met mini?

Mimpje, gefeliciteerd met mini die alweer een half jaar is! Helemaal happy met de nieuwe keuken?!

Teddy en mimpje, het gaat nog druk worden in de onderste tabel! Gaan we dus al met z'n 3en naar onder. Nu alleen nog hopen dat Floor en Ann snel verhuizen naar boven! Ja, daar droom ik zelfs weleens van, dat het voor hun ook eindelijk zo ver mag zijn!

Missc ook al lekker geshopt. Wat is de score?

Michigan, thuis werken, wat lekker!

Mini heeft een nieuw woord: poe. Oftewel: poes. Zo schattig!

Jippie, GA komt zo weer!
OGG ik geniet van mijn nieuwe keuken, het is huis is zoveel mooier en gezelliger nu!

Woensdag komt de schilder en dan is het echt af! Helemaal goed. Dan maak ik uiteraard ook gelijk foto's voor jullie.

Leuk GA! Nu moet ik alleen kiezen tussen BNT en GA, hmmm een van de twee maar opnemen.

Mini heeft vanmiddag gesmikkeld van een lekkere liga, het flesje diksap ging er ook goed in. Hij had wel mijn hele tafel onder gekliederd en liga plakt nogal.

Heb nu van stokke een table top gekocht, kan hij kliederen zoveel hij wil!

Nu voor de buis, tot later!
Rossia, wat wordt nou de naam? Kan hem niet vinden op de mail. Ben zo benieuwd!

Wat gaaf! 3 meiden naar de onderste tabel! Ik nog ff niet hoor. Het werken is best zwaar.

Mimpje, proficiat met mini's verjaardag!

We gaan eten. Kom straks of morgen terug.
JMoest ff zoeken wat BNT is hoor...heb 'm nu :-) Wij nemen HS op voor manlief. Duidelijk wie hier de broek aanheeft hè?! Wij hebben trouwens een plastic tafelkleed gekocht voor het geknoei van mini.
Zit ik toch alweer met tranen in m'n ogen na GA. Manlief zei al dat het wekelijkse huiluurtje weer terug is
Niets zeggen hoor OGG, ik heb het opgenomen.

Morgen ga ik trouwens met mini naar een osteopaat, hij blijft zich erg overstrekken en onrustig met zitten en liggen.ben benieuwd wat hij voor ons en mini kan doen.
quote:opgoedgeluk schreef op 28 september 2009 @ 21:31:

Zit ik toch alweer met tranen in m'n ogen na GA. Manlief zei al dat het wekelijkse huiluurtje weer terug is hier ook...
ohhh nou ben ik wel benieuwd hoor! Nou ga het nu toch niet meer kijken, wordt een beetje te laat dan.
Joepie, mini heeft net haar eerste hapje gehad! Gepureerde broccoli. Ze heeft 4 hapjes gegeten. Wel 2x gekokhalsd, maar niks uitgespuugd. Morgen weer proberen. Zo leuk!

Alles gefilmd natuurlijk. Ze keek echt van wat heb ik nu in mijn mond, haha.
zo na alle emotie even bijlezen en reageren

missc, wat fijn dat julle meisje zo goed slaapt. wel naar dat ze last van krampjes heeft. en wat kan dat heerlijk zijn he om eventjes alleen op pad te gaan. even echt tijd voor jezelf.

heb je al weer nieuwe foto's?

Je vroeg hoe wij onze druktemaker in slaap krijgen... nou heeeeeel vaak terugdraaien. Het is echt heel verschillend. Het ene moment leg je haar neer en ze slaapt en het volgende slaapje kan ze dan heel druk aan het rollen slaan. geen pijl op te trekken. Je ziet dat ze doodmoe is. maar toch blijft ze maar draaien. het enige wat helpt is steeds terugdraaien, want zelf doet ze het niet. heb het wel eens op z'n beloop gelaten. zo van; als jij wil draaien dan doe je dat toch lekker. maar dat resulteert in veel gesteun en gekreun en uiteindelijk huilen. een heel enkele keer valt ze op haar buik in slaap.

Heb zaterdag nog even bij de prenatal gekeken naar zo'n matje voor in bed om haar vast te leggen, maar vond het er toch een beetje zielig uitzien en ze moet het toch zelf leren uiteindelijk. Daarnaast kostte hij 70 euro en dat vond ik toch iets te veel.

mimpje wat naar dat mini zich niet zo lekker voelt. Gelukkig heeft ie wel genoten van de liga. Wat een gesmeer is dat he? vooral stap 1. Hopelijk kan de osteopaat iets voor jullie betekenen wat betreft het overstrekken.

jobje wat leuk dat jullie zo genoten hebben.

Mini zit hier duidelijk in een mindere fase. Ze is hangerig, zeurderig, eet slechter, slaapt slechter. Er zijn dagen dat ze zo zoet is als wat en sommige dagen is ze echt vervelend. Vanavond wilde ze niets eten. heb 2 bakjes voor haar opgewarmd et verschillende groenten. Geen hap. Toen maar wat fruit gemaakt, nou daar wilde ze dan 5 hapjes van. Boterham geprobeerd. 2 stukjes, en een halve papfles. Tjsa...toch maar inj bed en ze slaapt als een roosje. Gisteravond heel potje macaroni op, pap lekker op en ik was naar de film, toen ik thuiskwam zat teddyman met de wandelwagen in de kamer. Ze wilde niet slapen. helemaal overstuur. ik heb haar in bed gelegd, liedje gezonhen en toen sliep ze. Wel erg onrustig geslapen. Hoop dat het een sprongetje is en dat het overgaat. Overdag is ze trouwens een engeltje hoor.
oh leuk jobje! hihi. brocolli is hier een hit. (normaalgesproken dan ) foto's?
Jobje wat leuk! Brocoli is hier ook een topper. Potje of zelfgemaakt mini smikkeltj het naar binnen. Alleen een roosje gekookte brocolli wordt gelijk weer terug gespuugd....zo leuk om te zien!

Teddy hier dus ook een hangerige mini. Beetje chagerijnig was hij vandaag, wilde niets eten (alleen een liga dus) en weinig drinken. Hoop maar dat het morgen beter is.

Omdat hij al een mager mannetje is maak ik me dan wel snel druk, heb jij dat ook extra dan?

Terwijl ik me zo heb voorgenomen van eten geen issue te maken.
Ja mimpje dat heb ik ook. Maar dan weet ik ook dat ze op andere dagen wel goed eet. Een dagje wat minder is niet zo erg, maar in je achterhoofd hoor je toch steeds dat stemmetje he?
goedemorgen

ik zit thuis vanochtend. mini heeft koorts. vannacht 38,4 en vanmorgen 38,9. Zag het dus niet zitten om haar bij mijn schoonmoeder te brengen. Kijk het even aan en als het zakt dan kan ik haar alsnog wegbrengen en aan het werk gaan. Ze slaapt nu lekker. Arm kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven