Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
dinsdag 29 september 2009 om 00:30
Open en eerlijk zijn Kym.
Eerlijk zeggen dat je ertegen op ziet elkaar zo weinig te zien.
Jullie relatie is zo ontzettend intens (althans zo lees ik het) en anders ga je er zelf aan onderdoor.
Niet stoerder voordoen als dat je bent.
Alleen niet hysterich gaan worden, das dan weer niet zo heul aantrekkelijk.
Gewoon rustig vertellen, hem aankijken and so on and so on....
En ja Frizz, ik vind een man dan dik....chubby niet das wel sexy heb ik net vrijdag ontdekt
Eerlijk zeggen dat je ertegen op ziet elkaar zo weinig te zien.
Jullie relatie is zo ontzettend intens (althans zo lees ik het) en anders ga je er zelf aan onderdoor.
Niet stoerder voordoen als dat je bent.
Alleen niet hysterich gaan worden, das dan weer niet zo heul aantrekkelijk.
Gewoon rustig vertellen, hem aankijken and so on and so on....
En ja Frizz, ik vind een man dan dik....chubby niet das wel sexy heb ik net vrijdag ontdekt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 29 september 2009 om 00:31
dinsdag 29 september 2009 om 00:34
quote:frizzy schreef op 29 september 2009 @ 00:29:
Kym je bent bang om hem kwijt te raken (of om jezelf kwijt te raken?) en wil hem daarom NU zien.
En er alles aan doen om bovenstaande te voorkomen.
Maar das een impulsieve reactie, in feite is hetgeen helpt hem ruimte te geven en hem te steunen als hij zoveel moet werken.
Niet helemaal met je eens Frizz
Want als ze niets zou zeggen zou ze haar eigen gevoel te kort doen.
Kijk er kan niets veranderd worden aan het feit dat zijn uren gaan veranderen, maar Kym mag best zeggen dat ze het daar moeilijk mee heeft.
Misschien heeft SJ het daar wel net zo moeilijk mee en komen ze samen tot een oplossing.
Daarom zei ik ook al, niet hysterisch gaan doen
gaan jengelen van :ik wil het niehiet, en dan een pruillip erbij trekken en zo
Kym je bent bang om hem kwijt te raken (of om jezelf kwijt te raken?) en wil hem daarom NU zien.
En er alles aan doen om bovenstaande te voorkomen.
Maar das een impulsieve reactie, in feite is hetgeen helpt hem ruimte te geven en hem te steunen als hij zoveel moet werken.
Niet helemaal met je eens Frizz
Want als ze niets zou zeggen zou ze haar eigen gevoel te kort doen.
Kijk er kan niets veranderd worden aan het feit dat zijn uren gaan veranderen, maar Kym mag best zeggen dat ze het daar moeilijk mee heeft.
Misschien heeft SJ het daar wel net zo moeilijk mee en komen ze samen tot een oplossing.
Daarom zei ik ook al, niet hysterisch gaan doen
gaan jengelen van :ik wil het niehiet, en dan een pruillip erbij trekken en zo
dinsdag 29 september 2009 om 00:35
quote:frizzy schreef op 29 september 2009 @ 00:34:
Is het raar als ik laat merken aan MX dat ik mijn blikveld heb verbreed?
Of moet ik dat gewoon in alle stilte doen?
Waarom zou je dat doen?
je hoeft aan hem toch geen verantwoording af te leggen?
Of wil je het zelf graag?
Is het raar als ik laat merken aan MX dat ik mijn blikveld heb verbreed?
Of moet ik dat gewoon in alle stilte doen?
Waarom zou je dat doen?
je hoeft aan hem toch geen verantwoording af te leggen?
Of wil je het zelf graag?
dinsdag 29 september 2009 om 00:35
Onduidelijke foto's betekenen weinig goed Frizz.
Oh, en ik ga wel hoor. Dat is nu allemaal al geregeld.. (mag toch wel? Jij vindt dat ik hem met rust had moeten laten vanwege zijn vermoeidheid?)
Duidelijk zijn. Ja.
Hij vroeg me waarom ik met hem omging. Of het gewoon voor seks was. Ik zei dat ie wel beter wist. We raakten in discussie hierover, want hij antwoordde slechts met een 'niet alleen voor seks' toen ik hem de vraag stelde en hij vroeg alleen maar door bij mij.
Hij vond mij vaag doen. We plaagden elkaar wat, maar toch met een nare ondertoon. En ik haat zulke afsluiters. Ik wil met hem praten. Hem zeggen dat ik serieus ben. Dat ik het ingewikkeld vind. Hij zei me ook trouwens dat hij niet over de toekomst na wil denken. "Live now", adviseerde ie me. Hij doet dat wel, want als ie nadenkt over zijn nieuwe rooster, dan maakt hem dat ook somber (mij minder kunnen zien). Tsja.
Oh, en ik ga wel hoor. Dat is nu allemaal al geregeld.. (mag toch wel? Jij vindt dat ik hem met rust had moeten laten vanwege zijn vermoeidheid?)
Duidelijk zijn. Ja.
Hij vroeg me waarom ik met hem omging. Of het gewoon voor seks was. Ik zei dat ie wel beter wist. We raakten in discussie hierover, want hij antwoordde slechts met een 'niet alleen voor seks' toen ik hem de vraag stelde en hij vroeg alleen maar door bij mij.
Hij vond mij vaag doen. We plaagden elkaar wat, maar toch met een nare ondertoon. En ik haat zulke afsluiters. Ik wil met hem praten. Hem zeggen dat ik serieus ben. Dat ik het ingewikkeld vind. Hij zei me ook trouwens dat hij niet over de toekomst na wil denken. "Live now", adviseerde ie me. Hij doet dat wel, want als ie nadenkt over zijn nieuwe rooster, dan maakt hem dat ook somber (mij minder kunnen zien). Tsja.
dinsdag 29 september 2009 om 00:38
Hmmmm live now
Is ook wel zo natuurlijk, maar das knap lastig als je hoteldebotel bent en stiekum jezelf al in Libanon ziet wonen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap dat gevoel maar al te goed.
Vooruit kijken zit er een beetje in bij ons
Jullie hebben wel vaak van die lastige gesprekken hè meis?
is dat een bewust elkaar op stang jagen of een taal barriere?
Is ook wel zo natuurlijk, maar das knap lastig als je hoteldebotel bent en stiekum jezelf al in Libanon ziet wonen
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik snap dat gevoel maar al te goed.
Vooruit kijken zit er een beetje in bij ons
Jullie hebben wel vaak van die lastige gesprekken hè meis?
is dat een bewust elkaar op stang jagen of een taal barriere?
dinsdag 29 september 2009 om 00:38
dinsdag 29 september 2009 om 00:39
quote:frizzy schreef op 29 september 2009 @ 00:35:
Mag ik even filosoferen over MB en SJ?
Denk dat de vlinders flink fladderen voor SJ, maar dat MB vertrouwd cq betrouwbaar(der) voelt.
Ja, zoiets is het denk ik ja.
Het was bijzonder met MB voordat ik vertrok. Maar dat neemt niet weg dat ik nu in een andere wereld leef. En MB staat niet centraal in mijn gedachten nu, dat is een feit.
God. Please, hopelijk wordt dit niet nog ingewikkelder dan het nu al is.
Moet ik SJ vertellen hierover? Ben wel benieuwd naar zijn reactie (zei ik daarnet iets over provoceren? ... )
Mag ik even filosoferen over MB en SJ?
Denk dat de vlinders flink fladderen voor SJ, maar dat MB vertrouwd cq betrouwbaar(der) voelt.
Ja, zoiets is het denk ik ja.
Het was bijzonder met MB voordat ik vertrok. Maar dat neemt niet weg dat ik nu in een andere wereld leef. En MB staat niet centraal in mijn gedachten nu, dat is een feit.
God. Please, hopelijk wordt dit niet nog ingewikkelder dan het nu al is.
Moet ik SJ vertellen hierover? Ben wel benieuwd naar zijn reactie (zei ik daarnet iets over provoceren? ... )

dinsdag 29 september 2009 om 00:45
Ja, we hebben wel vaker van zulke gesprekken ja. Wil ik ook gewoon. Ik wil hem daarin leren kennen. Ik ben de zoveelste in rij en wil er gerust op zijn dat 't anders is voor hem dit keer.
En nee, ik paniek nu niet, totaal niet.
Onze conversatie kan vaag zijn, maar hij is nuchterder dan ik denk ik (daarom wil ik zijn intenties ook beter kennen): hij wil zich nu niet druk maken om iets wat niet te veranderen valt (zit wat in), omdat we het onszelf er alleen maar moeilijker mee maken (zit ook wat in). Maar ja. Dat dus.
En nee, ik paniek nu niet, totaal niet.
Onze conversatie kan vaag zijn, maar hij is nuchterder dan ik denk ik (daarom wil ik zijn intenties ook beter kennen): hij wil zich nu niet druk maken om iets wat niet te veranderen valt (zit wat in), omdat we het onszelf er alleen maar moeilijker mee maken (zit ook wat in). Maar ja. Dat dus.
dinsdag 29 september 2009 om 00:45
Hmmmm... vandaar dat er een sms-stilte is ontstaan.
Kijk, MX was nogal aan het opscheppen over zijn kwaliteiten.
Daarvoor gebruikten we een vreemde metafoor, en het is daardoor een beetje lastig uit te leggen.
Maar het komt erop neer dat ik uiteindelijk heb gezegd dat ik best tevreden ben met wat hij doet (sexwise), maar dat het jammer is dat hij niet multifunctioneel is (meer dan seks dus).
Maar dat wel een keer zo eentje vind.
*leest bovenstaande na en snapt dat het volstrekt onduidelijk zal zijn voor een buitenstaander*
Kijk, MX was nogal aan het opscheppen over zijn kwaliteiten.
Daarvoor gebruikten we een vreemde metafoor, en het is daardoor een beetje lastig uit te leggen.
Maar het komt erop neer dat ik uiteindelijk heb gezegd dat ik best tevreden ben met wat hij doet (sexwise), maar dat het jammer is dat hij niet multifunctioneel is (meer dan seks dus).
Maar dat wel een keer zo eentje vind.
*leest bovenstaande na en snapt dat het volstrekt onduidelijk zal zijn voor een buitenstaander*
dinsdag 29 september 2009 om 00:48
Ik denk dat ik je wel snap, hoor Frizz. Maar dan nog: ik blijf het provocerend vinden als je hem gaat mededelen wat je uitvreet met andere kerels/datesites etc. Kijk, mocht er iets serieus tussen zitten ooit, dan kun je het hem altijd nog melden. Zie het nut er niet van in dat nu al te doen. Het kan er op gaan lijken dat je hem jaloers wil maken namelijk.
Maar goed. Hoe zal ik beginnen dan met Het Gesprekje met SJ straks. Kan natuurlijk niet aan komen met niks!
Maar goed. Hoe zal ik beginnen dan met Het Gesprekje met SJ straks. Kan natuurlijk niet aan komen met niks!

dinsdag 29 september 2009 om 00:50
Tja Frizz, die bonuspunten...zit te twijfelen wat ik aan doe. Als ik een jurkje aandoe dan kan ik die jarretels aandoen en dan zijn de bonuspunten zo binnen. Maar volgens mij wordt het niet koud en vind het dan stom met zwarte kousen te lopen. Dus wil gewoon een spijkerbroek aandoen met geile hoge hakken.
Gniffel ik vroeg aan MI wat het weer wordt morgen, gaf hij al santwoord weer om heel de dag in bed te blijven
Gniffel ik vroeg aan MI wat het weer wordt morgen, gaf hij al santwoord weer om heel de dag in bed te blijven