***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
hahahaha daar heb je helemaal gelijk in!

Je kunt er ook van die waterbakjes aanhangen. Heel vreselijk, maar in dit land best handig. Wat extra vocht is niet verkeerd.

Tja, en qua centjes scheelt het natuurlijk ook enorm. Kunnen we een extra mooie keuken en badkamer maken!
Klaar toch. Duidelijk meerdere voordelen. Ow wat zou dat leuk zijn, met kerst er al in!
Swis, gefeliciteerd! Joh, die waterbakjes zijn hartstikke leuk door lelijkheid! Mijn oma heeft ze ook overal hangen en ik word er altijd een beetje nostalgisch van.

Laar, is Malta niet iets? Ik ben er nooit geweest, maar het schijnt daar in het najaar altijd lekker te zijn!

Hrmpf, mijn dagen zijn te kort ondanks dat ik niet werk! (serieus, hoe doen jullie dat?) Ik dacht dat ik meer tijd zou hebben als Steijn en Huug op de peuterspeelzaal zouden zitten, maar niets is minder waar! Ik ren me rot de hele ochtend en ben bekaf nu!

Oh, een sterk staaltje moedervenijn deed zich voor op de peuterspeelzaal vanochtend. Ik wéét dat ik het me niet aan moet trekken, maar toch zit het me niet lekker. Wat is er gebeurd?

De moeder van een "vriendinnetje" van Steijn en Hugo was er vanochtend ook om haar dochter op te halen. Zij is nu zwanger van de derde en ik ging altijd best leuk met haar om, maar ik heb de laatste maanden een mindere kant van haar leren kennen. Zo is ze hartstikke uit haar hum (hormonen? Had ik wel last van tijdens zwangere periodes!) en roddelt zich helemaal suf. Nu ben ik ook niet roomser dan de paus, maar bij haar gaat echt iedereen over de tong en het werkt op mijn zenuwen. (ik bep alleen over mensen die ik niet leuk vind)

In ieder geval zie ik haar de laatste tijd stukken minder dan voorheen, omdat ik het contact van mijn kant af hou. Vanochtend viel het haar op dat ik dunner ben dan een tijd terug, maar dat is niet gek. Ik ben gewoon weer op mijn oude gewicht van voor de hele zwangerschapsperiodes in mijn leven (helaas is de vorm ver te zoeken), maar zij heeft me nooit zo gekend. In ieder geval: ik kwam binnen met Mees en ze vroeg zich hardop af of ik niet té dun ben en dat ik "vast wel anorexia heb". (letterlijke woorden). Ik voelde me echt zwaar voor joker staan, aangezien er een heleboel moeders bijstonden! Gewoon een simpel "hallo" was ook goed geweest, bijvoorbeeld.

Jesses, ik word niet goed van dit soort prietpraat. Oké, ik heb een verleden met niet-eten en geloof me, toen zag ik er heel anders uit! (zij weet hiet niets van en dat houden we ook zo.)

Ik weet dat ik me niet moet opwinden over dit soort futiliteiten, maar toch doe ik het. Ik lijk wel een kleuter!
Jeetje Muis, ben je zo afgevallen?

Leer mij dat ook! (Ik baal ervan dat ik in tegenstelling tot andere kankerpatienten gewoon normaal (lees, veel te veel) blijf dooreten, en helemaal geen last heb van ineens erg afvallen). Heb ik verdorie die ziekte, heb ik niet eens het voordeel ervan.

Sorry, was met jou bezig.

Laat maar lekker praten. Waarschijnlijk is ze gewoon jaloers op je. Jij hebt weer lekker je figuur terug, terwijl zij alleen maar meer aankomt.

Maar ben je echt ongezond dun? Of is het gewoon heel snel gegaan? Dit laatste kan ik me voorstellen als je achter 3 hummels aan moet rennen, je net een nieuw huis hebt enzo.

Gelukkig wist je al dat je haar toch niet zo leuk vindt, dat moet het iets makkelijker maken het van je af te zetten.

Probeer het je echt niet aan te trekken (makkelijker gezegd dan gedaan), de andere moeders weten ook wel van wie die opmerking kwam.

Fijne middag!
Muis je moet je niets van die moeder aantrekken, ze is vast jarloers op je.

Hier is het moeilijk om het snoepen te laten.

Heb ik al verteld dat Xander een vriendinnetje heeft. Gister moest mijn vriend Xander en kleine meid uiteentrekken, terwijl ze aan het knuffelen en zoenen waren, Xander wilde niet mee naar huis.
Swis, ik ben helemaal niet zo dun! Mijn lengte is 165 en ik weeg 60, wat mij gezond lijkt. Na de zwangerschap van Mees is de dertig kilo die ik was aangekomen er langzaam maar zeker afgegaan. Ik heb er acht maanden over gedaan (Steijn en Huug geven me genoeg beweging!), dus zo snel is het niet gegaan.

(overigens was ik van de dertig kilo er na de geboorte van Mees direct 17 kwijt, dus het is eigenlijk dertien kilo in acht maanden.)

Oooh, ik zou zo narrig zijn als ik jou was! Zit je al met zo'n snertziekte in je maag gesplitst, haal je er niet eens een klein voordeeltje uit!
Pff. en ik en ik en ik... ik ben te dik.

Hihi Xaal, nu zit ik de rest van de dag met dat liedje in mijn hoofd! (stomme kinderen voor kinderen ook! Ik noem het maar het "Nijntje-effect"!)
Hey Muis dan heb jij een perfect gewicht, wat zit die meid toch te zeuren zeg ...
Hét is ook een muts! (valt het op dat ik even stoom moet afblazen?)

BM en Laar hebben haar wel eens gezien: het is de moeder van het meisje met de rare naam. (die ik hier niet ga schrijven, anders heeft ze na een googlerondje meteen door wie ik ben.)

Bedankt Xaal, ik zit nu aan een stuk door KvK liedjes te zingen! Nou ja, het is weer eens iets anders dan Boris Beer of Nijntje.

Wisten jullie dat ze bij mijn favoriete grutter Albert Heijn kinderboeken in de aanbieding hebben? Ik heb vandaag Dikkie Dik gekocht (ik vind het waardeloos, maar Steijn en Huug worden er zo blij van), een boek van Eric Carle over een schildpad, Kikker en een boekje over Hans en Grietje! Nog geen vijf euro per boek!
.. de ene mens heeft oren van een halve meter breed

En de tweede, die heeft sproeten bij de vleet

En ik, en ik, en ik.. Ik ben te dik...

Jemig, ik moet nog steeds lachen om het zinnetje over de oren die een halve meter te breed zijn!

*Vraagt zich serieus af of ze ooit volwassen wordt!*
Haha, je begrijpt me Muis!

Leuk KvK, ik kende de eerste LP's uit mijn hoofd. We hebben vorig jaar op de Malediven ook continue "op een onbewoond eiland" gezongen, heel toepasselijk.

Nu heb ik het ook in mijn hoofd!
Dat mens spoort niet Muis. Je ziet er prima uit en echt niet te dun. Stom mens.

En dat jij niet vanzelf afvalt is ook stom Swiss. Mag er verdorie tenminste een voordeeltje aan zitten??

Poe. Ik had gisterenavond ineens besloten dat er boven een klem-traphekje moet komen.

Dat rolhekje waar iedereen zo lyrisch over is vind ik namelijk vreselijk (ik had het gisteren bijkans de muur uitgerukt omdat ik hem niet snel genoeg dicht krijg). Maarja, ik heb geen zin om weeeeer te boren en Muis had me zondag op een idee gebracht.

Ik vond ikea iets teveel uit de buurt op de fiets, dus heb ik een nieuwe op MP gescoord voor eur 17,50. Goede deal toch? Daar ben ik de halve stad mee doorgefietst. Niet heel makkelijk, maar hij is eindelijk hier.

En nu heb ik moeie armen en benen.

*shit, nu heb ik KvK ook in mijn hoofd. Bedankt he?!*
Hee, waarom heeft de Albert die boeken niet?

Oh Muis, heb jij "Taal is zeg maar echt mijn ding" gelezen? Hilarisch. Vind jij ook denk ik.
pff, heeft iemand een idee wat te doen tegen vermoeidheid?

Zit al aan mijn 2e koffie binnen een uur (en dat in de middag).

Het scheelt waarschijnlijk ook dat ik alleen op kantoor zit. Heb mijn iPod op met "the killers". Dat is dan wel weer heerlijk (is de eerste keer dat ik dit op kantoor doe).

Ideeen zijn welkom!
Red Bul!

Hoe vaak dat spul mijn dag wel niet gered heeft.. Heb het nu ook klaar staan, heb zulke beroerde nachten achter de rug!

Gewoon naar huis gaan mag ook in jouw geval swiss, je bent tenslotte ziek (No need to remind you..). Je hoeft niet overal tegen te vechten hoor.
1. naar huis gaan en even uitrusten. Soms moet je gewoon even toegeven. Mochten de bijwerkingen erger worden, dan kan je lichaam het beter aan als je uitgerust bent.

(ingeval je eigenwijs bent)

2. redbull, blokje om lopen, saaie klusjes even laten liggen.
Verdomme. Bij dat Ikea-hekje moeten er ook schroeven in de muur. Of niet? (Muis??)
wat een gezellig geklets hier vanmiddag!

Ik heb net Luna naar de peutergym gebracht en ze blijft vandaag voor het eerst alleen (de eerste 2 keer ben ik erbij gebleven) Ik vind het maar wat spannend maar mevrouw vond het prima en zwaaide me met een grote lach uit.

Vanavond wil ik naar mijn favo kinder boetiek hier in de stad. Ze hebben een speciale koopavaond met extra korting. Heb alleen geen zin om alleen te gaan dus moet nog even een slachtoffer vinden om mij te vergezellen!

Swiss wat flauw dat je nu niet afvalt he? Moest serieus lachen toen ik het las aangezien ik precies hetzelfde hoopte toen ik zo ziek was. Ik ben juist aangekomen in die tijd door de prednison. Ben je naar huis gegaan? Soms is het heel verstandig om even toe te geven he........

Muis wat een muts van een moeder zeg! Ik zag gisteren ook de boekjes bij de ah, ze zijn idd niet duur. Zaten leuke titels tussen. Ik ga er alleen wat kopen zonder Luna, kan ik vast wat inpakken voor 5 dec denk ik
Laar, ik meen me te herinneren dat er in de hekjes die wij hebben geen gaten in de muur geboord hoeven te worden. Ik zal het straks voor de zekerheid even aan A. vragen.

Chance, waarom ben ik niet op het idee gekomen om de boekjes in te pakken voor Sinterklaas, in plaats van ze NU te geven? Jemig, wat ben ik een sufferd!
Ja graag Muis! Het lijkt erop dat het dopje dat in de muur zit ook met schroefjes moet. Oh wacht, daar hoeven dan geen pluggen in en dus niet geboord te worden? Nouja, ik wacht het even af.
Kletskousen...

En ik zing gezellig mee met KvK.

Mijn werkweek zit er op en ik ben moe. Moest gisteren werken omdat ik een congres georganiseerd had dat zo nodig op een dinsdag moest plaatsvinden. Nu wel lekker lang weekend.

Jongens hebben het prima gedaan deze week. Heb bewondering voor ze hoe snel ze weer in hun ritme zitten. Geen last gehad van vervelende kindjes want ze waren lekker naar de creche. Vanavond alleen maar even snel gegeten en daarna naar hun bed gebracht.

Muis: wat leuk dat mees begint te kletsen. Gijs doet ook al aardig zijn best. Belangrijkste woord is etuh (eten) Heeft ie van zijn moeder

En nee je bent niet te dun. Ik vind dat je er echt weer goed uitziet. Lastig he als mensen zich er openbaar mee gaan bemoeien. Shut up!

Swiss: Grootgrondbezitster, gefeliciteerd!

En wat ben je toch dapper dat je in deze situatie zo hard aan het werk bent. Kan me voorstellen dat het lekker is om wat anders aan je hoofd te hebben maar pas je wel op jezelf!

Chance: Nog een slachtoffer gevonden?

Laar: wat gaat het toch snel (misschien voor jou niet snel genoeg) maar nog maar 7 weken werken is echt snel voorbij.

Zo ik ga lekker bankhangen. Fijne avond meisjes
Wat lekker dat de jongens het zo goed hebben gedaan!

Ga jij maar lekker bankhangen. Zwaar zat om na zo'n weekend weer te gaan werken.

Hehe, de afwasmachine is er eindelijk. Tien dagen afwassen is meer dan zat. Jammer dat de wc er nu wel weer uit ligt omdat de tegelvloer gestort moest worden. Zucht.
Zwaaaaaaaai, nog 1 dagje werken en dan een lang weekend.

Verder houd ik even mijn mond dicht :-) Moet wel weer lachen hier!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven