Bar Too Much *** 179 ***
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
Zag tot mijn schrik dat ik post 701 had geplaatst, dus nog ff snel een nieuwe bar openen. Geen tijd om een plaatje te zoeken, komt later.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
Edit: ik heb geaarzeld met dit plaatje, maar ik denk dat het voor sommige forummers goed is om even met hun neus op de feiten gedrukt te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:19
En nu een smsje, ik lewest het niet! Ik weet toch al waarom het gaat, wil niet dat de pleuris uitbreekt, dat helpt ook niet, weet het uit ervaring.
Tis zoooo kinderachtig, Bieb kreeg van mij geen nieuwe naikies tijdens de kinderbijslagdag, heet dat dolfijne kreng ze voor hem gekocht, uit naam van Anita.
Ze waren te groot en nu willen ze kleinere komen brengen, dat schijnheilige kreng komt hier niet binnen.
Tis zoooo kinderachtig, Bieb kreeg van mij geen nieuwe naikies tijdens de kinderbijslagdag, heet dat dolfijne kreng ze voor hem gekocht, uit naam van Anita.
Ze waren te groot en nu willen ze kleinere komen brengen, dat schijnheilige kreng komt hier niet binnen.
Je weet toch!
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:24
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:52
Heeft Bieb geen schoenen dan? Als hij ze niet nodig heeft, zou ik zo'n duur kado niet aannemen. Gewoon teruggeven. Als je eenmaal begint aan dat soort kadootjes, is het eind zoek. Verwachten ze ook iets duurs terug. En wie mot dat betalen?
Heb jij weer. Waarom wil ze dan zo graag contact? Slaat toch nergens op? Schoonmoeders en moeders zien elkaar hooguit op verjaardagen van de kinderen.
Heb jij weer. Waarom wil ze dan zo graag contact? Slaat toch nergens op? Schoonmoeders en moeders zien elkaar hooguit op verjaardagen van de kinderen.
zaterdag 3 oktober 2009 om 13:57
Yet, dat zeg ik ook tegen Bibi, al die kettingen, ringen, armbandjes en ze verwacht hele andere dingen terug. Hij draagt die dingen niet eens!
Hij had pas een ketting geleend van een vriend, zegt Anita dat ze voor Biebs verjaardag een veel dikkere gaat kopen, ze smeert zelfs z'n boterhammetjes voor op school!
Ze neemt het verstikkende gedrag van haar moeder over omdat dat alles is wat ze heeft, ze heeft geen vrienden want iedereen heeft een hekel aan haar. En ze heeft Bibi tuuk..
Hij had pas een ketting geleend van een vriend, zegt Anita dat ze voor Biebs verjaardag een veel dikkere gaat kopen, ze smeert zelfs z'n boterhammetjes voor op school!
Ze neemt het verstikkende gedrag van haar moeder over omdat dat alles is wat ze heeft, ze heeft geen vrienden want iedereen heeft een hekel aan haar. En ze heeft Bibi tuuk..
Je weet toch!
zaterdag 3 oktober 2009 om 14:05

zaterdag 3 oktober 2009 om 16:21