Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Desteny, 1 goede raad. Was de sokken níet op een wolwasprogramma zonder centrifugeren......... die krengen zijn niet droog te krijgen anders
ok,dat gaat wel lukken.

maar ik kan ze ook bij de verwarming drogen he.
Ik heb niets te melden behalve wat rare saaie dromen maar ach ik heb toch teveel fantasie dus ik kijk nergens meer van op.

Pokkie is er nog steeds niet. Wordt er simpel van. Telkens die belofte: ja mevrouw hij komt echt deze week, is de week om nog geen pokkie. Nee duh; hij ligt nog in het pakhuis tussen alle andere pokkies. Heb weer wat geleerd; volgende keer bij contract verlening gewoon even naar de winkel van provider gaan zodat ik pokkie direct mee kan nemen! Dat scheelt een hoop, dacht nu eens makkelijk te doen. Niet dus!
Ach Dushi, nog steeds geen saai pokkie. Da's balen.

Ik zal niet enthousiast zijn over mijn inkopen van daarnet. Gelukkig ben ik geslaagd om een vest te kopen op mijn jurk (had 'm ook meegenomen om goed te kunnen passen), daarna ben ik voor verjaardagscadeautje gaan kijken en heb uiteindelijk een broodmachine gekocht (heel saai en huishoudelijk).
Vesten zijn heerlijk, heb er nu ook eentje aan! Saai maar waar. En een kadootje en een broodmachine. Mooi toch. Wel saai maar wel handig
kadootje = broodmachine
Oooh ik dacht, kadootje voor een verjaardag en broodmachine voor Snjo. Zodat ze dr logees kan trakteren op versgebakken brood!
quote:Dushi74 schreef op 06 oktober 2009 @ 21:36:

Oooh ik dacht, kadootje voor een verjaardag en broodmachine voor Snjo. Zodat ze dr logees kan trakteren op versgebakken brood!Zo had ik het nog niet bekeken, logees trakteren... Machine wordt niet eerder gebruikt dan in november (dan ben ik pas jarig...)
Hoop dat je er een beetje prettig weer bij hebt gehad, bij het shoppen.

Het was hier vanochtend redelijk mistig en later was het van drup, drup, druppeldedrup....

Hey Dush, was da voor pokkezooi? Nog geen pokkie? Pokke nog aan toe zeg!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik was in "the mall", daar was het droog...

Ik heb net de kattenbak maar weer eens verschoond en ook maar weer een was in de machine gedaan. Ik ben echt saai.
De was is bijna klaar, even ophangen en dan lekker met een boek naar bed. Ben al ver over de helft.
Even kijken of jullie wel zoet gaan slapen:

*gluurt lekker terug*

Nee ik slaap nog niet.

Ja echt belachelijk he Lys. Maar goed ik duim wel dat ie gaat komen. Anders annuleer ik de boel gewoon. Ze leveren immers een dienst niet. (abbo verlening inclus nieuwe pokkie, ipv abbo verlening zonder nieuw pokkie)
Ik gluur niet, ik kijk gewoon zo op mijn scherm hhhh.
Nah, hij kan maar beter gauw komen, je pokke-pokkie!Om ons Douchje zo te laten wachten.... Schande!

Ik zwaai nog even en kruip naar boven.

Truste

Lijkt me wel Lys, smsen en bellen gaat steeds beroerder. Dus nieuwe pokkie is echt hard nodig. Maar goed als hij niet geleverd gaat worden dan houdt het op. En dan komt er wel een andere oplossing.

Zwaai naar je terug en slaap lekker Lys, Snjo en Deztunnie tuurlijk
Brave meisjes weer. Dan kan ik nu met een gerust hart naar beneden waar mijn bed staat te wachten.
hhhhhhhh goed zo Snjo. En nu ga ik ook slapen......:hug:
Goedemorgen elfjes, hebben jullie lekker geslapen? Ikke wel. Ga vandaag de sokken opsturen.
Een zeer goedemorgen! Hier een erg blije Lys. Ik ga weer mijn normale rooster draaien. Geen lange dagen meer, geen lange reistijd. Had ook geen dag langer moeten duren. Ik heb tot negen uur geslapen, oh wat fijn.

(lees 'saai' bij alle te enthousiaste woorden)

Nogmaals: een zéér goedemorgen.

Fijn Lys, geen lange diensten (die zijn zo saai en vermoeiend) en reistijd is ook al zo saai.

Werkze vandaag. Ik moet vandaag 2 x op de foto (het ziekenhuis is jarig in november), bleg.
goedemorgen liefjes.ik ga morgen inkopen doen om pakketje te maken naar ijsjesland

was gisterenavond braaf naar school geweest...en vanmorgen moest ik al vroeg naar de psych.vermoeid hoor.

ga straks gewoon een dutje doen.
Lieve SnjookerT, ik ben vandaag VRIJ -vrij-vrij (lees:echo)

Ik mag slapen tot ik erbij neerval van mezelf en dvd's kijken en lezen en... en..... En als ik zin heb mag ik wel wat aan mijn woning gaan doen, heb ik zwaar verwaarloosd.

Maar ik hoef helemaal niets van mezelf vandaag.

Des, is dat al voor je nw opleiding? Als ja: dan ben je lekker snel van start gegaan.

Kun je het goed vinden met je psych? Is zó belangrijk.

Ik hoop dat je een zalig dutje gaat doen.

Ik ga nu even... uh... geen idee... ik zet eerst nog een bak koffie.
ja we hadden les 2 gisteravond.dat wel goed komen, half nov 1ste eksamen voor mij.

en mn psych,dat lukt wel.

tis een rustige,aardige man met zelfs wat humor (zijn ze dat altijd?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven