Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:29
Ik heb niets te melden behalve wat rare saaie dromen maar ach ik heb toch teveel fantasie dus ik kijk nergens meer van op.
Pokkie is er nog steeds niet. Wordt er simpel van. Telkens die belofte: ja mevrouw hij komt echt deze week, is de week om nog geen pokkie. Nee duh; hij ligt nog in het pakhuis tussen alle andere pokkies. Heb weer wat geleerd; volgende keer bij contract verlening gewoon even naar de winkel van provider gaan zodat ik pokkie direct mee kan nemen! Dat scheelt een hoop, dacht nu eens makkelijk te doen. Niet dus!
Pokkie is er nog steeds niet. Wordt er simpel van. Telkens die belofte: ja mevrouw hij komt echt deze week, is de week om nog geen pokkie. Nee duh; hij ligt nog in het pakhuis tussen alle andere pokkies. Heb weer wat geleerd; volgende keer bij contract verlening gewoon even naar de winkel van provider gaan zodat ik pokkie direct mee kan nemen! Dat scheelt een hoop, dacht nu eens makkelijk te doen. Niet dus!
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:54
Ach Dushi, nog steeds geen saai pokkie. Da's balen.
Ik zal niet enthousiast zijn over mijn inkopen van daarnet. Gelukkig ben ik geslaagd om een vest te kopen op mijn jurk (had 'm ook meegenomen om goed te kunnen passen), daarna ben ik voor verjaardagscadeautje gaan kijken en heb uiteindelijk een broodmachine gekocht (heel saai en huishoudelijk).
Ik zal niet enthousiast zijn over mijn inkopen van daarnet. Gelukkig ben ik geslaagd om een vest te kopen op mijn jurk (had 'm ook meegenomen om goed te kunnen passen), daarna ben ik voor verjaardagscadeautje gaan kijken en heb uiteindelijk een broodmachine gekocht (heel saai en huishoudelijk).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 6 oktober 2009 om 21:47
quote:Dushi74 schreef op 06 oktober 2009 @ 21:36:
Oooh ik dacht, kadootje voor een verjaardag en broodmachine voor Snjo. Zodat ze dr logees kan trakteren op versgebakken brood!Zo had ik het nog niet bekeken, logees trakteren... Machine wordt niet eerder gebruikt dan in november (dan ben ik pas jarig...)
Oooh ik dacht, kadootje voor een verjaardag en broodmachine voor Snjo. Zodat ze dr logees kan trakteren op versgebakken brood!Zo had ik het nog niet bekeken, logees trakteren... Machine wordt niet eerder gebruikt dan in november (dan ben ik pas jarig...)
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:13
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:37
woensdag 7 oktober 2009 om 09:19
Een zeer goedemorgen! Hier een erg blije Lys. Ik ga weer mijn normale rooster draaien. Geen lange dagen meer, geen lange reistijd. Had ook geen dag langer moeten duren. Ik heb tot negen uur geslapen, oh wat fijn.
(lees 'saai' bij alle te enthousiaste woorden)
Nogmaals: een zéér goedemorgen.
(lees 'saai' bij alle te enthousiaste woorden)
Nogmaals: een zéér goedemorgen.
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 7 oktober 2009 om 09:40
Lieve SnjookerT, ik ben vandaag VRIJ -vrij-vrij (lees:echo)
Ik mag slapen tot ik erbij neerval van mezelf en dvd's kijken en lezen en... en..... En als ik zin heb mag ik wel wat aan mijn woning gaan doen, heb ik zwaar verwaarloosd.
Maar ik hoef helemaal niets van mezelf vandaag.
Des, is dat al voor je nw opleiding? Als ja: dan ben je lekker snel van start gegaan.
Kun je het goed vinden met je psych? Is zó belangrijk.
Ik hoop dat je een zalig dutje gaat doen.
Ik ga nu even... uh... geen idee... ik zet eerst nog een bak koffie.
Ik mag slapen tot ik erbij neerval van mezelf en dvd's kijken en lezen en... en..... En als ik zin heb mag ik wel wat aan mijn woning gaan doen, heb ik zwaar verwaarloosd.
Maar ik hoef helemaal niets van mezelf vandaag.
Des, is dat al voor je nw opleiding? Als ja: dan ben je lekker snel van start gegaan.
Kun je het goed vinden met je psych? Is zó belangrijk.
Ik hoop dat je een zalig dutje gaat doen.
Ik ga nu even... uh... geen idee... ik zet eerst nog een bak koffie.
Known to cause insanity in laboratory mice