Activiteit verjaardag

07-10-2009 11:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om ook even te vertellen welke regio het moet plaatsvinden?

En wat is je budget? Jouw 'papieren' zijn misschien anders dan die van mij

Is met zijn allen koken of een tapasworkshop iets?

Ik denk dat het sowieso lastig wordt om iets te doen met de héle groep. Je kunt toch ook halverwege de evt. groepjes husselen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nvt
nvt
midgetgolf?
Flinke wandeling (strand, duinen, bos) gaan maken en na afloop met z'n allen taart en warme chocolademelk met rum?
Karaokeset huren en na een paar drankjes je buren daarmee vervelen
Het spel 'party & co' spelen
Geo-cachen in groepjes!
Pubquiz huren? Moet je wel iemand hebben die quizmaster wil zijn. Mijn ervaring is dat je de mensen de gekste dingen kunt laten doen als er competitie in het spel is.

Varen op een boot (bv. Amsterdamse grachten) is ook erg leuk, maar wellicht niet geschikt voor het weer.
quote:Artemis schreef op 07 oktober 2009 @ 12:10:

Geo-cachen in groepjes!

Geocachen eventueel personificeren door vragen te stellen over de deelnemers waarmee ze op het volgende waypoint komen. Bijvoorbeeld: huisnummer waar tante sjaan woont? Aantal getrouwde aanwezigen? Aantal nazaten van de aanwezigen?

Eventueel ook leuk om extra punt toe te voegen naar jullie schat: feesthoedjes, hapje, drankje (en zie daar een picknick!).

GPS-en kun je huren voor ongeveer 15 euro per dag.
quote:duploo schreef op 07 oktober 2009 @ 12:15:

[...]

Geocachen eventueel personificeren door vragen te stellen over de deelnemers waarmee ze op het volgende waypoint komen. Bijvoorbeeld: huisnummer waar tante sjaan woont? Aantal getrouwde aanwezigen? Aantal nazaten van de aanwezigen?

Eventueel ook leuk om extra punt toe te voegen naar jullie schat: feesthoedjes, hapje, drankje (en zie daar een picknick!).

GPS-en kun je huren voor ongeveer 15 euro per dag.Leuke aanvulling, Duploo! Ook GC-fan?
een behang of schilderfeestje, zodat je en passant ook even je interieur oplapt.

Een tuinier feestje (maak de tuin winterklaar voor mijn verjaar)

of ga een puzzelfietstocht doen.

Ik moet zeggen dat ik overigens als gast liever naar een kringzit feestje ga waar ik wordt volgestopt met kaas en leverworst dan dat ik moet bowlen of minigolfen
en niemand die voorstelt om eens ouderwets te gaan koekhappen..

Goh wat reageert iedereen serieus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Snoepjehappen!
...offf pinnetje poepen. Lachen met wat biertjes in je mik.
quote:Artemis schreef op 07 oktober 2009 @ 12:24:

[...]

Leuke aanvulling, Duploo! Ook GC-fan?

Nou ja, fan is een groot woord. Is wel leuk om eens te doen, maar niet dat we er stad en land voor aflopen. We doen er zo af en toe eens eentje als het uitkomt en bijvoorbeeld als we in een voor ons relatief onbekend gebied zijn. Vaak pik je een leuke wandeling mee tijdens het cachen. Tot nu toe altijd wel wat gevonden afgezien van afgelopen zaterdag. 1,5 uur lopen zoeken zonder resultaat....

Heb zelf wel eens een cache zoals beschreven aangevuld en die bleek erg geslaagd!
quote:nlies schreef op 07 oktober 2009 @ 13:09:

en niemand die voorstelt om eens ouderwets te gaan koekhappen..

Goh wat reageert iedereen serieus Koekhappen echt super leuk als je er competitie van maakt! Net zoals spijkerpoepen, zaklopen, in tweetallen met je benen aan elkaar vastgemaakt en een ballon om je enkels de ballonnen van andere tweetallen vertrappen, een ei per lepel in je mond verplaatsen, touwtrekken, sjoelen, blikgooien, snoep happen in een bak water en daarna in een bak meel, water verplaatsen van punt A naar punt B met hindernissen ertussen, elkaar geblinddoekt vla voeren, estafette waarin mensen zo snel mogelijk kleding aan en uit moeten trekken waarna de volgende mag beginnen... etc.
quote:duploo schreef op 07 oktober 2009 @ 13:25:

[...]

Nou ja, fan is een groot woord. Is wel leuk om eens te doen, maar niet dat we er stad en land voor aflopen. We doen er zo af en toe eens eentje als het uitkomt en bijvoorbeeld als we in een voor ons relatief onbekend gebied zijn. Vaak pik je een leuke wandeling mee tijdens het cachen. Tot nu toe altijd wel wat gevonden afgezien van afgelopen zaterdag. 1,5 uur lopen zoeken zonder resultaat....

Heb zelf wel eens een cache zoals beschreven aangevuld en die bleek erg geslaagd!

Ik ken iemand en die doet een wedstrijd met een bekende van hem wie de meeste GC's te pakken weet te krijgen; dat vind ik ook weer wat overdreven.

Mijn man en ik gaan weleens (vaak...) een weekendje kamperen en dan doen we even cachen. Of op een zondagmiddag, als het lekker weer is. Maakt 'een wandeling maken' net iets leuker!

Sorry voor de off topics, TO!
Idd sorry voor off topic. Ik zie op de site ook! Mensen die al duizenden caches gelogged hebben. Het is aan mij niet besteedt. Volgens mij cachen wij beiden met dezelfde insteek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven