Werk & Studie alle pijlers

opleiding tot kraamverzorgster

08-10-2009 16:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb een vraag en hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben 26 jaar en woonachtig in de omgeving van Enschede. Nu ben ik op zoek naar een opleiding als kraamverzorgster en heb gehoord dat hier een verkorte opleiding voor is. Ik kan alleen moeilijk wat vinden op het internet. Hebben jullie misschien tips voor me? Alvast bedankt voor de reacties!!!

Groetjes Mischa
VVT had eerder dit jaar erg veel vacatures en zocht MBO'ers die de kraamzorg inwilden: http://www.enschede.tctub ... rg_zoekt_werkloze_vrouwen

Misschien moet je eens contact met hen (of een van de andere twee grote kraamzorgaanbieders in Enschede) contact opnemen.

Ik heb mijn info van Google. Tik eens in 'kraamzorg opleiding enschede'.

Succes,

TD
tip via het deltion college worden de verkorte opleiding gegeven.. die komen ook op locatie les geven..

ik heb zelf ook de verkorte opleiding gevolg..

maar doe wel goed onderzoek voordat je uberhaupt start met het volgen van zo'n opleiding..

het is echt heel erg zwaar allemaal en er komen heel veel dingen bij kijken die je niet van te voren verwacht..

als je meer info dan stuur me maar een berichtje dan kunnen we mischien mail uitwisselen.
Ok dank je. Ik heb in ieder geval VVT net een mail gestuurd. Zou ook graag jouw informatie horen Alinta.

Groetjes
Meissie, haal dat adres sowieso snel weg want misbruik ligt op de loer! (Je bent nu google-baar door je eigen naam, en allerlei spammers willen graag jouw hotmail misbruiken...)!!!
VVT heeft op dit moment geen mogelijkheden. Iemand anders ook nog suggesties?

Groetjes
Wie heeft er hier verder ervaringen met het Daltion? Zou graag eens horen hoe dat gegaan is en wat de ervaringen zijn.

Groetjes
Hoe is het allemaal gegaan met jullie verder, iets ondernomen op dit vlak?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven