Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Kappertjes en kaantjes staan ook niet op mijn verlanglijstje!
quote:Dushi74 schreef op 09 oktober 2009 @ 20:14:

Nee he! Hier duim ik niet voor hoor. Jij moet gewoon vliegen punt! Heb je al gezegd dat ik aan het duimen ben? Djeezz wat balen zeg! Kun je nog wel naar de bruiloft?

Ik krijg een kater te logeren van een dinnetje.Weet je, ik ben allang blij dat ik niet op het vliegveld zelf sta, daar is namelijk niets te beleven. Als het goed is, is de storm morgen overgewaaid en wordt er wel normaal gevlogen. Alleen dan is het wie het eerst komt, het eerst maalt. Dus denk ik dat ik maar vroeg naar Reykjavík rijd en wel zie hoelaat ik in wel vliegtuig gepropt word.
De bruiloft is pas om 17.00 uur dus dat gaat wel lukken hoor. Ik zit hier nog niet in de stress.

Hoelang blijft katertje?
Gezellig en kattebeest in huis!

Veel foto's maken, hoor. Voor onze lolcats!
Known to cause insanity in laboratory mice
(tsss... word ik nu gek? Ik dacht dat ik iets gepost had, maar kan het niet terugvinden... Uh oh!)
Hij blijft 3 weken! En ik vind het hartstikke leuk. Al heb ik nog nooit op een kat gepast. Ik heb altijd honden gehad vroeger dus een kat is volgens mij niet zo heel veel anders. En deze houdt van knuffelen dus dat komt goed uit.
quote:Dushi74 schreef op 09 oktober 2009 @ 20:31:

Hij blijft 3 weken! En ik vind het hartstikke leuk. Al heb ik nog nooit op een kat gepast. Ik heb altijd honden gehad vroeger dus een kat is volgens mij niet zo heel veel anders. En deze houdt van knuffelen dus dat komt goed uit.Kom maar op met al je vragen hoor. Leuk zo'n knuffeldier.
Jullie snappen zeker wel dat ik zondag ook storm wil nu. Een dag te laat weg betekent ook een dag te laat terug.
Uiteraard wil je zondag stom weer! Ik verwacht niet anders van je

Saai weer nu is saai weer zondag punt
Storm willen?

Storm moet je eisen!

En dit mormel gaat zo weer naar bed. Ik kruip zo lekker onder mijn donsje, nog even wat tv kijken en dan lekker slapen.

Dit weekend beide dagen werken en ik heb er zin in.

Ben een beetje misselijk, heb net:

3 suikerwafels,

halve zak casaves,

chocomousse-toetje

en aardbeien gegeten.

Zou het daardoor komen?

Vast niet, hè?
Komt niet door wat je gegeten hebt hoor Lys. Vind het volkomen normaal wat je tot je hebt genomen. Ik denk dat het komt door die kennelkuch. Wordt daar ook wel eens misselijk van (en erger)

Weltrusten en heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke saaie dromen!
Kan me niet voorstellen dat het komt door wat je gegeten hebt. Is toch een normale maaltijd, ik bedoel; je moet je suiker- en zoutgehalte in je bloed op peil houden hoor. En je hebt goed afgewisseld.
Sorry dat ik zo laat was met antwoorden maar de telefoon ging en daarna ben ik gaan afwassen, toen heb ik een ananas vakkundig gesneden en nu zit ik dan eindelijk weer achter m'n lappie met een bord verse ananas naast me.
Heerlijk ananas! Smikkelze Snjo. Er gaan geen vluchten vannacht meer?
Nee, binnenlandse vluchten stoppen om een uur of 9. Morgenochtend wordt er weer gekeken.
Oke, dus morgen paraat staan als ze groen licht geven voor vliegen?!
Weltrusten Snjo ik ga nog even boek lezen en dan heerlijk slapen. Ik hoop dat je morgen kunt vliegen!
Ik ben er weer en ga ervoor. Heb al even gekeken op 2 websites (het wegennet en het weer) en die zien er allebei niet slecht uit (ik bedoel natuurlijk de informatie die erop staat). Ik ga weer voor mezelf duimen.
Meis, wat ben jij er alweer vroeg uit!

Ik ga voor je duimen, dat het lukt en dat je een geweldige tijd zal hebben.

.

Meanwhile ga ik dan wel weer geld verdienen....

Fijne dag!!
Hallo, lieve saaie muisjes.

Ik kwam even een koesje brengen.

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
kiekeboe lieffiessss,

ze zijn dr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mn ijslandse sokken en ze zijn werkelijk prachtig geworden!!!! Snjo harstikke bedankt!!!!!! hopelijk kan je morgen toch gaan vliegen,zou jammer zijn als je de bruiloft mist.

was vandaag nog beroerd,maar toch gaan werken.

nu mn mandje in en morgen weer avonddienst.

volgende week gelukkig een paar dagen vrij,yeaaahhhh
Des, dat is snel. Passen ze?

Nou, het was gisteren echt een soap geworden hoor. Om 8,45 zou er gechecked worden of ze zouden gaan vliegen maar omdat ik drie kwartier rijden van het vliegveld af woon ben ik om half 8 al de deur uit gegaan. Om nu even een lang verhaal kort te maken (zit hier niet thuis), ben ik uiteindelijk om 3 uur gaan vliegen, om 4 uur geland. Met een taxi naar hun huis gereden, onder de douche gesprongen en toen ik me aangekleed had kwamen de eerste gasten al ( en het bruidspaar was nog bij de fotograaf).

Alles is verder wel goed verlopen hoor alleen de ambtenaar was een saaie piet die de boel wat afraffelde. Toen hij weg was, werd het gezellig.
owww fijn dat je toch bij de bruiloft bent!!!

de sokken passen prima,heb ruimte om nog een paar er onder te doen.ze zijn heerlijk warm,heb ze vannacht in bed aan gehouden

kheb nl zo vaak last van koude voeten,ondanks mn 2dekbedden.

ze zijn echt geweldig....dankje!!!

ben nog steeds niet fit heb geslapen,er uit gegaan voor de ondjes en weer terug gegaan.straks werken,maar voel niethetjevanhet.nou ja zal weer weer over gaan(ooit)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven