Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ts, alsof het al laat is voor een zaterdagochtend.

Ben ook wel benieuwd naar de non-vlekkeloosheid, Frizz (hoewel vlekkeloze seks me ook weer wat klinisch in de oren klinkt )

Ik ga eens even kijken waar dat Dudok zit, en waar de plek voor mijn andere afspraak. Denk trouwens dat ik serieus mijn witte regenlaarsjes ga aandoen, dan weten jullie dat vast
Oh gelukkig ben blij dat ik niet de enige ben die enige opstartproblemen heeft deze morgen. Afgelopen kwartier heul veul kleren tevoorschijn gehaald en weet nu nog steeds niet wat ik ga aantrekken.... wat een problemen allemaal op de vroege zaterdag
Nou we hadden de Drive in genomen hoor, het was al 2.30 uur tegen de tijd dat we daar waren.

Nou het werd al allemaal wat minder vlekkeloos toen MX duizelig werd onder de douche (wordt ie altijd als we daar ook andere dingen doen dan douchen, dus daar had ik em al voor gewaarschuwd).

Vervolgens kregen we tijdens de seks een soort conflict over wat we precies voor standje gingen doen (ja echt, we zijn gek...) en werd ik écht heel boos.

En toen we richting het einde gingen, werd ie ineens heel misselijk.

Hij stortte in en viel uiteindelijk op mijn bank in slaap.

Misschien denk ik te ver, maar ik dacht écht dat het een vorm van somatiseren was.

Tis een vreemde vogel, die MX.

Maar goed, IK heb wel gekregen wat ik wilde, dus ik ben stukken relaxter dat afgelopen dagen.
Moos, mail ff je telefoonnummer naar me, dan kunnen we even bellen als je het niet kan vinden!

*Sum haat vlekkeloze seks hihi*
Hahah wat een vrouwen afwijking is dat ook he ... dat niet weten wat we aan moeten doen ..

Alsof we er normaal niet leuk uit zien en dan trekken we ook maar gewoon wat aan ...

Maar ik heb het dus ook , ik zat al mm zal ik dat aan trekken of dat ?...

Mutsen zijn wij
Ik twijfel overigens tussen spijkerbrtoekkie en UGGS of leuker spijkerbroekkie en laarzen...maar die UGGS zijn gewoon niet van mijn voeten af te slaan, ik weet dat ze afschuwelijk zijn maar ze zitten zo lekker
Stroll....had jij mijn hyves mailtje nog gehad?
Ik kom tegenwoordig óveral te laat, maar durf dat Pom niet aan te doen, dat lijkt me zo'n punctuelerd.

Zou dat een woord zijn, 'punctuelerd'?

Heb inderdaad ook opstartproblemen, maar ik heb dan ook maar 3,5 uur geslapen.

Ik ga NU douchen.
Schatjes, ik lig gewoon nog in bed! Sneeze heb je je haives al gelezen , pik je op van centraal of Holland Spoor? Ik ga nu maar eens onder de douche duiken en dan inderdaad heul lang voor de klerenkast staan en bedenken wat ik aan ga doen....
Whoehahahahahahaa............wat zijn wij toch leuk met z'n allen

Allemaal in dubio voor de spiegel

*woord van de dag...punctuelerd*
Sorry hoor, maar ik doe gewoon wat simpels aan, wat ook tegen een beetje regen kan.

En NU pas realiseer ik me dat de seks ook op de ándere manier vlekkeloos was.

Ik probeer me er niks van aan te trekken dat ik voor het eerst seks heb gehad waarbij de man niet klaarkwam.

En dat lukt me vrij goed!
Neenee, ik wist al wat ik aan ging doen, legging, spijkerjurkjeachtigding en laarzen. Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen

Ik mail je even Sum.
Ow das ook een goed idee Moos, een spijkerjurkjesachtig ding.

Wordt hier dan een spijkerrokjesachtig ding

En Frizz komt in regenpak dus
om de wél vlekkeloze seks. Enneh, dat iemand klaar komt of niet is niet 100% jouw verantwoordelijkheid hoor.
quote:frizzy schreef op 10 oktober 2009 @ 10:25:

Ik kom tegenwoordig óveral te laat, maar durf dat Pom niet aan te doen, dat lijkt me zo'n punctuelerd.

Zou dat een woord zijn, 'punctuelerd'?

......

schat je me echt zo in? Ben een punctuelerd als het mij uitkomt . heb gigantisch lopen foeteren op MI en toen kwam meneer super op tijd, waardoor mijn te laat komen dan weer heer erg opviel

Maar Frizz dit is geen vrijbrief om te laat te komen . We hebben als zo weinig tijd omdat Moos maar 2 uurtjes in ons midden kan zijn.
Frizz, ben je nu weer een beetje geontsekueelgefrustreerd?

Ik moet verdorie WEER een week wachten nu..

*zucht*
Jezus, wat kan ik vaak op een dag naar DH, nooit geweten.

Ik ga douchen. Blij dat ik je geinspireerd heb Sum
ik ga douchen, zie jullie later!
Sum welke ? met je tel nummer er in?
Sum, wij waren nog helemaal geen vriendjes! Heb je even uitnodiging gestuurd, maar daar kon ik m'n telefoonnummer weer niet inzetten. Ingewikkeld allemaal hoor...
En kwam Madhe nou eigenlijk nog ?

Dat wist ze nog niet cker ,had iemand dat nog gehoord?
Oh jee ik ga toch echt te laat komen. Mijn trein vetrekt over 20 minuten toch echt zonder mij. Sorry!
*gaat rennen omdat Pom gelijk heeft over Moosey's aanwezigheid*

Nee ja god nou wat kan ik eraan doen als iemand voordat ie is klaargekomen ineens kotsmisselijk wordt?

Gelukkig gaf ie de grote gele M de schuld, en zei ie dat het helemaaaal niet aan mij lag.

Normaal is het dan ook geen enkel probleem hoor.

Maar het was wel een beetje zielig voor hem...
Sneez gaat even bellen met Pommie!
Pommeke sta je nog onder de douche?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven