Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
*rekt zich uit en gaapt*
Goeiemorgen!

Oh jongens, wat heb ik lekker geslapen! Tot half negen, en daarna was het kroost zowaar lief en vriendelijk - het leek wel een reklame, of een libellemodeshoot- op de ongekamde slaaphoofden na en ik mocht gewoon rustig de krant lezen - wat een genot! - en kopjes koffie drinken en aangezien ik me gister uit de naad heb gewerkt hoeven we dit weekend zo goed als niets te huishouden en hebben we dus tijd voor nog bona-er gezinssch-geluck

En ik ben buzzer geworden. Heb wat blikkies soep gekregen. Dus ik denk dat ik mijn kinders ga laten keuren, zij zijn op mij na de grootste soepkeurmeesters die er zijn

Iemand koffie?
Lekker koffie.

Alweer veel gedaan vandaag en nu lekker even op pad richting ontspanning.

Geniet van de bona-gezinsdag Tila.
Geniet er van Suup :-)

Fijn dat Bona-geluk Tila :-) Gisteren in stamkroeg andere Farmtown-buurvrouwen blij gemaakt met nieuws over nieuwe goodies. Iedereen is nu buren aan het verzamelen dus ik zal je even voorstellen.

Zou eigenlijk een High Tea hebben maar die ging niet door, nu maar even denken wat ik dan vandaag zal gaan doen. Voorlopig zit de bank nog prima en smaakt de koffie heerlijk :-)
Zooo bijna op plaats van bestemming. Middagje thermen in het kader van vrij gezellig.

Laters!
Het doolhof was cool! Helemaal geweldig en we hebben gelijk een superlocatie gevonden voor een groot feest Voor weinig ook nog eens, dus wie weet geven we binnenkort (volgend jaar zomer dus) wel een heel cool feest
Hee D!
Yo T :-)
Hoe gaat het bij de amerikanen?

Zijn ze leuker dan de britten?
Ik ben nog even aan het zaaien nu. Damn wat kost dat toch veel geld. Tis mijn expansiedrift die me de kop kost Amerikanen en Britten zijn zo'n beetje hetzelfde....
oe vanavond de NL versie van Hole in the Wall Hole in the wall

Heb dit programma deze zomer ontdekt toen ik in een Portugees restaurant zat te eten waar de televisie aanstond...in de categorie ' foute en nutteloze televisie maar o wat leuk' scoort dit programma heel hoog.
Zaaien is duur. Beetje op de juiste manier investeren en dan wordt het uiteindelijk alleen maar meer...
Op de juiste manier investeren?
Beetje van de dure en een hele hoor framboen. En dan lekker vaak. Heb je zo weer meer geld. Toen ik net geupgrade was zaaide ik me helemaal blut, nu heb ik ruim 800000 coins waar ik 'niks' mee doe...
oh ja...ga ik es uitproberen
Stoppen met roken. Poging 645.
In het kader van geld verzamelen?

Succes! Niquuitin minimints zijn niet zo heel vies...
Ik heb grapes! Kommie?
Ja! Ik heb meloenen, oogst jij dan bij mij?
Oh, we zijn zo zoet bezig met onze boerderietjes
En ik zit weer in de trein terug van vrij gezellig feestje. Lekker ge-saunad en gegeten. En morgen heeft mijn mama een massage voor me geregeld.

Lekker aan het boederie spelen dames?
oooooh lekker: een massage! Ik ben jaloers Suup! Als je maandag nu niet de relaxtheid zelve bent weet ik het ook niet meer hoor :-)

Heb ouders op de koffie omdat pa mijn verwarming gaat ontluchten (weenniehoedamoet) en dan straks eten bij 2-ling vriendin die net al smst: oh boy, oh boy wat gaan we vanavond lekker eten! GRIJNS
Ik ook niet .

Maar jouw dag klinkt ook lekker hoor Darly.

Is jouw senseo ondertussen al gemaakt?
Ja, soort van gemaakt...maar ik ben aan t sparen voor een Nespresso :-)
Kijk eens op Marktplaats. Ik heb die van mij voor 50 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven