Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zondag 11 oktober 2009 om 23:31
zondag 11 oktober 2009 om 23:34
zondag 11 oktober 2009 om 23:36
zondag 11 oktober 2009 om 23:40
quote:frizzy schreef op 11 oktober 2009 @ 23:36:
*krijgt zin om met Pom en Sneeze te rellen*
Waarom gebruiken jullie in godsnaam zo weinig lettertjes in één enkele post?
Sjezis zeg!Zodat je met je gebrek ons makkelijker kan bijhouden. Mijn god denken we aan de minder intellectuele Frizz in ons midden, dan begrijpt ze niet met haar weinige begripsvermogen dat we aan haar aanpassen!
*krijgt zin om met Pom en Sneeze te rellen*
Waarom gebruiken jullie in godsnaam zo weinig lettertjes in één enkele post?
Sjezis zeg!Zodat je met je gebrek ons makkelijker kan bijhouden. Mijn god denken we aan de minder intellectuele Frizz in ons midden, dan begrijpt ze niet met haar weinige begripsvermogen dat we aan haar aanpassen!
zondag 11 oktober 2009 om 23:42
quote:frizzy schreef op 11 oktober 2009 @ 23:41:
Sowieso hee...
Ik bedoel, als het je uberhaubt uitmaakt hoe jouw topic het doet in relatie met andere topics...
Heeft iets onvolwassens.
Das ook een gek woord he?
Dat bestaat vast niet.
Gelukkig hebben we onze punctuelerd nog. Ik heb in de wandelgangen gehoord, dat er met argusogen en afgunst wordt gekeken naar ons....
Sowieso hee...
Ik bedoel, als het je uberhaubt uitmaakt hoe jouw topic het doet in relatie met andere topics...
Heeft iets onvolwassens.
Das ook een gek woord he?
Dat bestaat vast niet.
Gelukkig hebben we onze punctuelerd nog. Ik heb in de wandelgangen gehoord, dat er met argusogen en afgunst wordt gekeken naar ons....
zondag 11 oktober 2009 om 23:44
quote:Pompiedoe schreef op 11 oktober 2009 @ 23:42:
[...]
Ik heb in de wandelgangen gehoord, dat er met argusogen en afgunst wordt gekeken naar ons....
What's new?
Zo kijkt men altijd naar mij!
*heeft bedacht toch maar arrogant te worden*
Tja, als Sneeze dat toch al van mij vindt, kan ik me er net zo goed naar gaan gedragen.
Toch?!
[...]
Ik heb in de wandelgangen gehoord, dat er met argusogen en afgunst wordt gekeken naar ons....
What's new?
Zo kijkt men altijd naar mij!
*heeft bedacht toch maar arrogant te worden*
Tja, als Sneeze dat toch al van mij vindt, kan ik me er net zo goed naar gaan gedragen.
Toch?!