Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
maandag 12 oktober 2009 om 01:20
maandag 12 oktober 2009 om 01:30
Moet ik nu in 't donker zitten lullen? Nou, goed dan:
Ben zeer benieuwd naar dat 'dingetje' dan Frizz...
Uh, ik zit hier echt behoorlijk moe te wezen maar te wachten op SJ die me komt halen. Me komt halen ja! Want de driver werkte maar tot 23:00! Najaa!
Ga nu maar wat Draadstaal kijken, kennen jullie dat. Ik vind dat echt ronduit ge-wel-dig!.
Bye en slaap lekker allemaal!
Ben zeer benieuwd naar dat 'dingetje' dan Frizz...
Uh, ik zit hier echt behoorlijk moe te wezen maar te wachten op SJ die me komt halen. Me komt halen ja! Want de driver werkte maar tot 23:00! Najaa!
Ga nu maar wat Draadstaal kijken, kennen jullie dat. Ik vind dat echt ronduit ge-wel-dig!.
Bye en slaap lekker allemaal!
maandag 12 oktober 2009 om 09:23
Goeie morgen liefjes.
Heb ik nou gewoon een rel gemist hier?
Ik lig gevloerd met een vette oorontsteking, koorts, oorpijn
Ik ben NOT AMUSED!
Mis een belangrijke vergadering en ik heb pijn!
Kym, weet nog niet wat er nou precies aan de hand is met het kindje van je vriendin maar begrijp dat het behoorlijk heftig is allemaal.
Ik zou het denk ik ook heel erg vervelend vinden als ik mijn zusje hier zou spotten.
Ze haalt mijn posts er zo uit denk ik.
Sterker nog, ik zou haar vragen op te sjoffen
Ik ga maar eens een rondje forum maken
Fijne dag allemaal
Heb ik nou gewoon een rel gemist hier?
Ik lig gevloerd met een vette oorontsteking, koorts, oorpijn
Ik ben NOT AMUSED!
Mis een belangrijke vergadering en ik heb pijn!
Kym, weet nog niet wat er nou precies aan de hand is met het kindje van je vriendin maar begrijp dat het behoorlijk heftig is allemaal.
Ik zou het denk ik ook heel erg vervelend vinden als ik mijn zusje hier zou spotten.
Ze haalt mijn posts er zo uit denk ik.
Sterker nog, ik zou haar vragen op te sjoffen
Ik ga maar eens een rondje forum maken
Fijne dag allemaal
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 oktober 2009 om 10:25
Sorry Kym!
Weet ik veel dat je zo laat ineens nog gaat posten?
Kon je de lettertjes zien?
Ik ben niet eens zeker of MX dat dingetje heeft gedaan of dat mijn fantasie met mij op de loop is gegaan.
Ben ik heel raar als ik soms niet meer helemaal op deze wereld ben tijdens de seks?
Aaah Sum wat BALEN!
Heb je de dokter al gebeld?
Je moet vast een kuurtje.
Ik denk dat ik heul herkenbaar ben, als iemand die mij kent op een post van mij stuit weet ie dat ik het ben.
Tja.
Mijn zusje is gelukkig geen type om te forummen.
Sum is 'opsjoffen' een echte uitdrukking?
Of een Haagse?
Weet ik veel dat je zo laat ineens nog gaat posten?
Kon je de lettertjes zien?
Ik ben niet eens zeker of MX dat dingetje heeft gedaan of dat mijn fantasie met mij op de loop is gegaan.
Ben ik heel raar als ik soms niet meer helemaal op deze wereld ben tijdens de seks?
Aaah Sum wat BALEN!
Heb je de dokter al gebeld?
Je moet vast een kuurtje.
Ik denk dat ik heul herkenbaar ben, als iemand die mij kent op een post van mij stuit weet ie dat ik het ben.
Tja.
Mijn zusje is gelukkig geen type om te forummen.
Sum is 'opsjoffen' een echte uitdrukking?
Of een Haagse?
maandag 12 oktober 2009 om 10:32
Tjeusus, anders rellen jullie even 8 pagina's vol terwijl ik in bed lig
He Sum, wat ellendig, oorpijn is zo naar... Moet je daarvoor aan de antibiotica of gaat het vanzelf over?
Nee Frizz, dat heb ik ook wel, dat ik me moet concentreren om te bedenken hoe het ook weer ging allemaal Is een goed teken volgens mij, betekent in elk geval dat je je kop uit hebt staan tijdens seks (alleen aan te raden als je iemand echt vertrouwt natuurlijk..)
He Sum, wat ellendig, oorpijn is zo naar... Moet je daarvoor aan de antibiotica of gaat het vanzelf over?
Nee Frizz, dat heb ik ook wel, dat ik me moet concentreren om te bedenken hoe het ook weer ging allemaal Is een goed teken volgens mij, betekent in elk geval dat je je kop uit hebt staan tijdens seks (alleen aan te raden als je iemand echt vertrouwt natuurlijk..)
maandag 12 oktober 2009 om 10:39
Goed he van ons Moos?
Ik vond ons heul grappig gister.
Alhoewel het misschien minder grappig is om het gewoon zo te lezen.
Je had er bij moeten zijn.
Oooh fijn dat jij het ook hebt Moos!
Oh ja ik denk echt aan niks anders op die momenten hoor.
Maar dat echte 'van de wereld gevoel' heb ik in het begin niet met iemand nee.
Tis volgens mij van de laatste 2 keer.
En sommige dingen weet ik dus echt niet meer zo goed van de laatste keer...
Ik vond ons heul grappig gister.
Alhoewel het misschien minder grappig is om het gewoon zo te lezen.
Je had er bij moeten zijn.
Oooh fijn dat jij het ook hebt Moos!
Oh ja ik denk echt aan niks anders op die momenten hoor.
Maar dat echte 'van de wereld gevoel' heb ik in het begin niet met iemand nee.
Tis volgens mij van de laatste 2 keer.
En sommige dingen weet ik dus echt niet meer zo goed van de laatste keer...
maandag 12 oktober 2009 om 12:21
Hah, naja, houd jij me maar lekker op de hoogte via deze weg over jullie gekte, goed?
En ja, ik functioneer prima hoor. Misschien zie ik er niet op m'n best uit, maar ach, wat deert dat?
Ik ben bezig met een rapport, plus een brief aan SJ. Alleen denk niet dat ik die ga geven hoor. Meer nog eens het op een rijtje zetten van mijn chaotische mind.
En jij? Vrij? Later werken?
En ja, ik functioneer prima hoor. Misschien zie ik er niet op m'n best uit, maar ach, wat deert dat?
Ik ben bezig met een rapport, plus een brief aan SJ. Alleen denk niet dat ik die ga geven hoor. Meer nog eens het op een rijtje zetten van mijn chaotische mind.
En jij? Vrij? Later werken?
maandag 12 oktober 2009 om 12:32
Lieffies, even snel tijdens lunch, heb vannacht zo'n rare droom gehad! Ik droomde dat Moos en ik zwanger waren. Maar de zwangerschap van Moos liep terug van 5 maanden naar 2 maanden? Moos heeft me ook nog geleerd om over bepaalde buikspieren te wrijven zodat je buik niet zo uitlubbert???? Bizar
Ik heb toen ik wakker was nog gezocht naar die spieren, zwanger of niet altijd handig om te weten, maar helaas die krengen onder mijn spekkies niet kunnen vinden
Ik heb toen ik wakker was nog gezocht naar die spieren, zwanger of niet altijd handig om te weten, maar helaas die krengen onder mijn spekkies niet kunnen vinden
maandag 12 oktober 2009 om 12:35
maandag 12 oktober 2009 om 12:39
Pom!
Ik vind het dan wel weer geruststellend dat mijn zwangerschap terug liep, gezien mijn non-existente kinderwens Balen van die buikspieren, ik weet ze ook echt niet te zitten zo..
Hier ook even pauze. Zou eigenlijk nog verder moeten met theaters bellen, maar ik word er zo gaaaaar van. Misschien eerst maar even douchen.
Ik vind het dan wel weer geruststellend dat mijn zwangerschap terug liep, gezien mijn non-existente kinderwens Balen van die buikspieren, ik weet ze ook echt niet te zitten zo..
Hier ook even pauze. Zou eigenlijk nog verder moeten met theaters bellen, maar ik word er zo gaaaaar van. Misschien eerst maar even douchen.
maandag 12 oktober 2009 om 12:50
maandag 12 oktober 2009 om 12:52
Hahahha ja Moos, dat dacht ik ook.
Straks heb je gewoon niks meer.
En eindigt de droom in heftige seks (die de zwangerschap veroorzaakte).
Ik heb trouwens al een paar dagen pijn aan borsten.
Zou bijna denken...
Maar dat kan niet.
Als het goed is.
Hmmm schrijf em gewoon, en dan zie je straks wel Kym.
Toch?
Straks heb je gewoon niks meer.
En eindigt de droom in heftige seks (die de zwangerschap veroorzaakte).
Ik heb trouwens al een paar dagen pijn aan borsten.
Zou bijna denken...
Maar dat kan niet.
Als het goed is.
Hmmm schrijf em gewoon, en dan zie je straks wel Kym.
Toch?