Smakken tijdens het slapen

12-10-2009 21:41 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Hey geinig, ik doe dat ook! Maarre, als mijn man daar al van zou wakker gaan liggen. Niet zo aanstellen hoor, hoeveel decibel produceer je daar nou helemaal mee...
hij zal dan net toevallig al wakker zijn..ander word je er niet wakker van toch.

je zegt zelf dat het laat in de nacht gebeurd... dan slaaptie de rest van de nacht toch?
Beetje smakken in je slaap en dat bederft de sfeer? Het kan erger hoor, snurken, scheten laten, slaapwandelen, elke nacht gillend wakker worden van de nachtmerries, praten in je slaap.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Haha, mijn broertje had dit vroeger, toen ik nog bij hem op de kamer sliep.

(Misschien nog wel... dat weet ik niet)

Het moeilijk slapen an sich is wel vervelend (weet er alles van) maar ik vraag me af in hoeverre dat smakken hem echt wakker maakt.

Er was laatst een topic over mensen die slaan en schoppen in hun slaap, dat waren er nog best veel. Je vriend mag blij zijn dat jij slechts smakt
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Supersmollie1 schreef op 12 oktober 2009 @ 21:46:

Beetje smakken in je slaap en dat bederft de sfeer? Het kan erger hoor, snurken, scheten laten, slaapwandelen, elke nacht gillend wakker worden van de nachtmerries, praten in je slaap.

En dan heb je nog de mensen die bovenstaand allemaal tegelijk hebben. Beetje verdraagzaamheid in bed hoor, als hij gaart klagen over mijn gesmak, kan ik ook wel een aantal dingen opsommen....

Niet zo zeuren, gewoon gaan slapen!
Nou, mijn vriend snurkt ook (niet altijd gelukkig), maar daar heb ik écht geen last van, maar als hij smakt (wat hij helaas ook af en toe doet), word ik daar echt wakker van, ondanks het geringe volume!

Ik vind het echt een irritant geluid. Het zal ook wel te maken hebben met de toonhoogte of het ritme? Tips heb ik niet, het enige wat hier 'helpt' is als hij op zijn andere zij gaat slapen (gezicht van mij af), zodat ik er wat minder van hoor. Maarja, je blijft ook niet statisch liggen he!
Volgens hem is het inderdaad een heel raar geluid waar je gewoon wakker van wordt. Snap goed dat het vervelend is.

Net als iemand naast je ligt te snurken is dit vervelend.
Maak je dat geluid al lang? Misschien dat wanneer hij aan het geluid gewend is gewoon doorslaapt.
Soms hoor ik ineens soort gemompel van mijn vriend midden in de nacht, haha! Meestal schrik ik ervan en daarna moet ik lachen omdat het zo gek klinkt 'LAhawbrmlbl.... brmbl brmbl..'

Ik weet echter niet wat je kan doen aan het smakken... Misschien kan je vriend je mond gewoon.. eh dichtduwen!? :P
anoniem_90795 wijzigde dit bericht op 12-10-2009 22:05
Reden: Extra zin erbij
% gewijzigd
Heel veel mensen smakken in hun slaap. Je kunt eens kijken of een dikke laag lippenbalsem helpt. En mocht er epilepsie in je familie voorkomen, kun je er eens mee naar je huisarts gaan. Smakken met je lippen, ook in je slaap, kán komen door epilepsie, maar meestal is het gewoon niets.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
oordopjes? ( of tape, maar da's voor jou dan mss weer niet zo fijn)
Oh ik schijn een hele voorstelling te geven 's nachts...ik kreun, knor, ouwehoer, snurk....

Daar hebben ze oorpluggen voor uitgevonden.
Ja, ik schijn nogal te snurken.

Uiteraard probeer ik dat wat eleganter te verkopen.

("Ik lig altijd zo lekker dat ik ervan moet spinnen")

Mijn vriend rolt me even om als het hem te gek wordt.

Geen drama's.
Ik doe dit ook al heel mijn leven, eindelijk medestanders. Sorry geen tips, mijn man daar kan je een kanon naast afschieten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach, het zal vast niet zoveel lawaai maken, maar misschien kan hij er niet goed tegen om tijdens zijn slaap wakker te worden. Slaapt hij sowieso slecht, onrustig of juist alert?

Als ik een paar nachten slecht slaap dan kan ik daar ook wat minder vrolijk van worden, mijn vriend ook. Maar als ik me ga ergeren aan kleine geluiden dan is de liefde eigenlijk ook wel over. Ik ben zo'n stomme muts die er zelfs van geniet hem te horen snurken. Bij mijn ex daarentegen, ergerde ik me al aan het feit dat hij ademhaalde. Daar ben ik toen ook snel bij weggegaan.
Sterker nog, ik moet me momenteel, als zwanger nijlpaard zijnde, tegen mijn man afzetten om me om te draaien. Gaat ook nog gepaard met een heleboel gekreun en gesteun...
Wat ontzettend irritant. Nog irritanter dan snurken, sorry.
Wat zeggen je andere vrienden ervan?

Is het alleen 'de liefste' die er last van heeft?
Dat vroeg ik me ook al af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven