NIET groepje
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:00
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:41
Heb gister een nieuw bed gezocht. op internet.
ik wil een groooooot bed!
nu slaapt yammini eindelijk door, nou ja nog wel twee nachtvoedingen. maar nou loopt yaman te zijken dat ie niet kan slapen omdat yammini naast mij ligt. dus nu heeft hij te weinig ruimte
we zouden dit jaar al een nieuw bed kopen , maar ik wil een groot bed met een Co-sleeper.
dan kunnen we eindelijk allemaal slapen
co sleeper:
ik wil een groooooot bed!
nu slaapt yammini eindelijk door, nou ja nog wel twee nachtvoedingen. maar nou loopt yaman te zijken dat ie niet kan slapen omdat yammini naast mij ligt. dus nu heeft hij te weinig ruimte
we zouden dit jaar al een nieuw bed kopen , maar ik wil een groot bed met een Co-sleeper.
dan kunnen we eindelijk allemaal slapen
co sleeper:
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:45
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:55
idd dat kun je zelf maken van een gewoon ledikant
als je een "echte" koopt dan kun je het zij hek weer omhoog schuiven.
maar ik denk dat we gewoon voor een doe het zelver gaan, en voor haar middagslaapje gebruiken we gewoon haar oude ledikant op haar eigen kamer. en voor de do het zelf co sleeper koop ik een tweedehandsie op MP.
ja yamman wilt er nog niet aan, maar zo lang ik er twee keer per nacht uit moet voor de BV acht ik zijn wil iets ondergeschikt aan mijn comfort ..
ja democratie viert effe geen hoogtij als het op mijn nachtrust aan komt.
in gedachte houdend dat we volgend jaar weer naar het ziekenhuis gaan voor een tweede als dat mag lukken, dan ben ik voorlopig nog niet van de nachtvoedingen af ....
dusseh yamman ... als t je niet zint dan kom je maar met een betere oplossing
oh oh oh wat ben ik hard.
als je een "echte" koopt dan kun je het zij hek weer omhoog schuiven.
maar ik denk dat we gewoon voor een doe het zelver gaan, en voor haar middagslaapje gebruiken we gewoon haar oude ledikant op haar eigen kamer. en voor de do het zelf co sleeper koop ik een tweedehandsie op MP.
ja yamman wilt er nog niet aan, maar zo lang ik er twee keer per nacht uit moet voor de BV acht ik zijn wil iets ondergeschikt aan mijn comfort ..
ja democratie viert effe geen hoogtij als het op mijn nachtrust aan komt.
in gedachte houdend dat we volgend jaar weer naar het ziekenhuis gaan voor een tweede als dat mag lukken, dan ben ik voorlopig nog niet van de nachtvoedingen af ....
dusseh yamman ... als t je niet zint dan kom je maar met een betere oplossing
oh oh oh wat ben ik hard.
dinsdag 13 oktober 2009 om 11:00
Shit, heb ik gister gerechten gemaakt en foto's voor de site gemaakt, zijn de foto's weg, kan ze niet meer vinden. Snik. Heb genoeg te doen. Dus ben al weer het opnieuw te maken maar wel balen dat ik er gisteravond van gegeten heb, moet ik het vanavond weer eten. Zucht.
Mooi bed Yam. Goeie oplossing.
Hoe is het met de Nijnen mamzie? Zijn ze helemaal gewend?
He Kikkertje ook aan het handwerken? Leuk.
Mooi bed Yam. Goeie oplossing.
Hoe is het met de Nijnen mamzie? Zijn ze helemaal gewend?
He Kikkertje ook aan het handwerken? Leuk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 13 oktober 2009 om 11:05
dinsdag 13 oktober 2009 om 12:42
dinsdag 13 oktober 2009 om 18:00
Zo flink wat geld stukgesmeten vandaag
het nieuwe bed word binnen vier weken geleverd.
nog even met mn vuist op tafel geslagen mbt tot de co sleeper.
en we zijn overeen gekomen dat hij binnen aanzienlijke tijd melkproducerende memmen groeit en anders staat er een Co sleeper met vier weken tijd. fair deal vond ik
het nieuwe bed word binnen vier weken geleverd.
nog even met mn vuist op tafel geslagen mbt tot de co sleeper.
en we zijn overeen gekomen dat hij binnen aanzienlijke tijd melkproducerende memmen groeit en anders staat er een Co sleeper met vier weken tijd. fair deal vond ik
dinsdag 13 oktober 2009 om 18:04
Yamuna, doe maar niet. Met Frietje waren de heren gaan glijden van de glijbaan en zulks zou ik niet graag nog een keer mee maken *al hebben ze al wel om buitenspelen met de nijntjes gevraagd*
De nijnen zijn prima gewend, ze zijn nog wel wat angstig van ons maar mss hoort dat ook wel bij konijnen? Ik mag ze wel lekker op hun bolletje kroelen en ze hebben mij nog nooit gebeten.
Mleen, weet je de nummers van de foto's nog? 'Zoeken' gebruiken met als zoekwoord 'foto' of hoe dat op je mobiel ook genoemd wordt? Of zijn ze zoekgeraakt op je mobiele telefoon in plaats van op je computer?
De nijnen zijn prima gewend, ze zijn nog wel wat angstig van ons maar mss hoort dat ook wel bij konijnen? Ik mag ze wel lekker op hun bolletje kroelen en ze hebben mij nog nooit gebeten.
Mleen, weet je de nummers van de foto's nog? 'Zoeken' gebruiken met als zoekwoord 'foto' of hoe dat op je mobiel ook genoemd wordt? Of zijn ze zoekgeraakt op je mobiele telefoon in plaats van op je computer?
dinsdag 13 oktober 2009 om 18:53
Nee was echt kwijt, camera gaf aan vol te zijn dus ik heb alles even zonder te kijken op een nieuw aangemaakte map tijdelijk geplaatst en camera leeg gemaakt, 900 foto's weg. Maar in die map stond hij dus niet. En op de camera is weg=weg.
Nou ja, vanochtend weer opnieuw gemaakt en meteen opgeslagen.
Nu ben ik moe dus denk dat ik nu wat recepten ga overschrijven, even ga bellen vanavond en tv kijken en morgen de rest af maak met koken. Kan het even niet opbrengen om nu nog te koken. En het is nu donker voor de foto's, en mijn koelkast staat vol dus even snel eten wat ik allemaal heb gemaakt.
Nou ja, vanochtend weer opnieuw gemaakt en meteen opgeslagen.
Nu ben ik moe dus denk dat ik nu wat recepten ga overschrijven, even ga bellen vanavond en tv kijken en morgen de rest af maak met koken. Kan het even niet opbrengen om nu nog te koken. En het is nu donker voor de foto's, en mijn koelkast staat vol dus even snel eten wat ik allemaal heb gemaakt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.