Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
En de gang terug naar het oude kasteel.

Dames maak het u gemakkelijk.

Mims een nieuwe auto wat stoer zeg. Heb je hem al?

Hoe gaat het verder? Las van wat slaapdrama's met mops.

Ik heb over een halfuurtje rijles, dus moet maar eens aankleden en zo.

Maar eerst koffie!
Oeh! Wat een chique kasteel!

M ooi hoor!

Nu ochtendhaast. Zoen!
Mooi Kasteel!

~kijkt goedkeurend rond en ploft dan neer tussen de verhuisdozen~

Nee, zaterdag ga ik hem ophalen (kanniewachten).

Is wel goed ook, want ik moet mijn autopapieren dus nog zien te regelen (hoekannikdieookkwijtrake), en mijn Schone Ouders willen nog afscheid nemen van de Corsage. Het was natuurlijk Hero's auto en Schone Moeder was al in tranen toen ik haar vertelde dat de auto wegging.

~rent weg om eens flink op de nieuwe hemelbedden te gaan springen~
Wat wilde ik nou toch typen?
* parkeert haar auto bij de slotgracht, wandelt naar binnen, geeft de butler en alle Kasteeldames een zoen, zet een grote kan verse koffie neer en gaat een kamer uitzoeken*
Jemig, is het echt 13 oktober? Niet te geloven, het is alweer 13 oktober. Dat is de verjaardag van mijn oma *kusje voor oma* en het was de bedoeling dat dat in ere gehouden zou worden met eten met familie en zo (oma is al jaren dood) maar nu is het dus opeens alweer 13 oktober. Niet te geloven, wat gaat de tijd bizar snel.

~zucht eens diep en gaat maar weer aan het werk~

Als u me zoekt: ik zit met mijn laptop in de Bibliotheek.
Toch nog aan je omaatje gedacht, vandaag, Lil?

D, heb je al een kamer? En Mims, hoe springen de bedden?

Ik moet nog helemaal op onderzoek uit, kijken welke kamer ik wil. Hebben we zee- of boszicht?

We zijn zowaar geslaagd in de brillenjacht! Nog voor een leuk bedrag ook: 3 brillen voor 290 euro. Dat viel me reuze mee. Jom krijgt 2 brillen, omdat we vermoeden - gezien de subtiliteit waarmee hij de monturen behandelde - dat we elke week bij de opticien zullen staan voor reparaties enzo. Het staat hem wel heel schattig MK heeft een pracht van een roze bril uitgezocht, en die is ook blij.

En ze waren moe. Ze liggen er nu al in

**trekt een doos open en begint haar kookboeken op een plank in de keuken te zetten**
Mogguh.

Suup was weer even zuup. Met een collega in stamkroeg beland en dat werd laat en was gezellig.

Kort dagje verder want met mama suup naar chirurg en dan al weekend vanwege morgen een bruiloft.

Kijkt goedkeurend rond, gaat er al mooi ingericht uitzien.

Koffie iemand?
Zeezicht! Ik ga voor zeezicht! (En voor koffie )
*wandelt vanuit een van de Kasteeltorens naar beneden en pakt koffie*

Mijn auto krijgt vandaag een grote beurt (hihi) dus moest ik met de trein naar werk. Jeumig wat ben ik dat ontwend hee. Vind dr niks aan, geef mij maar lekker mijn autootje en dan neem ik eventuele files wel op de koop toe.

Zit te twijfelen of ik vanavond mee zal gaan naar een voorstelling in Suupstad. Heb gisteren weer es 14 uur achtereen gewerkt en ben best wel gaar. Maar voorstelling vanavond is ook wel weer leuk...dilemma's dilemma's

*gaat een verse pot koffie zetten*
Ik was vanmorgen ook met de trein (Corsage startte niet, duh...).

Op zich vind ik de trein wel okay, boekje/krantje erbij, geen probleem.

Het enige (hele grote) nadeel vind ik dat je een trein moet delen. In de auto kun je tenminste nog kiezen wie er naast je mag zitten.

Vanmorgen deelde ik het treinbankje dan ook met een protoype foute geschiedenisleraar inclusief vervaalde ribbroek en speekseldraden in zijn mondhoeken, die hartstochtelijk zijn geplette broodje salami aanviel met de schokkerige bijtbewegingen vanuit de nek zoals een koolmees op een vetbol.

Ik heb, in een mix van fascinatie en walging, dit zitten te bekijken, en kwam tot twee conclusies.

1) deze man was absoluut vrijgezel

2) treinreizen maakt me misselijk.

~pakt verse koffie~
Wat wilde ik nou toch typen?
Iiiieeuw Mims! Getverjesses!

**lust ook nog wel koffie**

wat was het koud vanmorgen! Jassen, sjaals, mutsen en wanten heb ik uit de kast getrokken, en nog werd er van achter me geklaagd dat het te koud was. Dat wordt wat, deze winter!

En vanmiddag na het ophalen van Jommetje ben ik gevallen met mijn moedermonsterrr. Ik moest uitwijken en opeens kiepte de fiets, en toen hield ik em niet meer. Twee huilende kindjes en ik een blauwe enkel :( gelukkig wel hulp van mensen, en na een paar minuten was het kroost weer rustig, maar ik had toch even de bibbers toen ik weer opstapte...

Ik ben vòòrr zeezicht
Damn, zit ik in mijn eentje in het oude Kasteel!

Enniewee, dit is wat ik daar postte maar hier had willen posten:

O, what a day! Een nieuw Kasteel! En goede nieuwzen in residentie Marie! Ik zal u ondergronds zo snel mogelijk inlichten, maar voor nu: het is een mooie dag. Ik zeg: champagne!
.
Aah de hele Tila-familie gevallen! Alles ok?

Bah. Auto werd afgekeurd. Kostte me ruim 400 pegels om m te laten repareren. En daar heb je natuurlijk geen nieuwe auto voor. Dus nu staat ie weer te stralen voor de deur :-)

*is benieuwd naar het goede nieuws en gaat in de Kelder kijken*
Heb het goede nieuws zojuist in de kelder gezet. Iemand nog een drupje champagne?

.
Ik lust altijd champagne en ga zo even in de kelder kijken...

**neuriet**

~~I'm on the top of the world looking~~

**stuurt Farmcoins naar D in de hoop dat de garage die accepteert**
Wow! M'anas! Vrouw! Wat geweldig!
*gaat slingers ophangen in het Kasteel*
He wat leuk, een feestje
Een champagnefeestje!

En helemaal terecht Marie.
Zo. Wie wil er koffie?

MK was aan het spoken vannacht, had oorpijn en moest overgeven. Tot laat. En nu zit ze weer kiplekker op de bank: snap jij het snap ik het?

Ben nu dus wel een beetje gaar...
Dat is niet fijn Tila. Sterkte vandaag

Meer koffie dan maar?

Wat een luxe uitslapen op de donderdag. Begin een beetje bij te trekken. Moet zo eens even goed in mijn kledingkast gaan duiken. Want weet nog niet wat ik aan zal doen. De outfit die ik in mijn hoofd had is misschien een beetje koud oor dit weer. Alleen de schoenen zijn duidelijk.

Gisteren na het ziekenhuis met mijn mama echt DE pumps gekocht bij een sjieke schoenenwinkel met opheffingsuitverkoop. Nog steeds veel geld maar wel onwijs mooi. Maar ja om nu alleen schoenen aan te trekken is helemaal zo koud.

Nou ja ik heb gelukkig nog wel eventjes de tijd m er over na te denken.
Alleen schoenen . Het staat je vast práchtig hoor Suup, maar ik zou gezien het weer en de te verwachten consternatie toch willen adviseren om er een leuk jurkje bij te matchen.

Ik moet nadenken over iets wat ik straks naar werkafspraken aankan, en dan vanavond ook op feessie want geen zin om me in spitstrein onderweg ook nog te verkleden.

Tila niet al te bont & blauw? Stom dat zoiets gebeurt met een mamafiets. Die zou toch extra solide uitgebalanceerd moeten zijn, lijkt me.

M'nas! Bloes vertelde me het goede nieuws, is het nog op tijd voor een evrlaat champagneontbijt? Ja he? Ja. Ge-wel-dig. Ambitieuze tevens geslaagde vrouwen ROCK.
.

Het wordt de rode rozen king louie.
O mooi! Zie je vanavond, leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven