verdrietig weer de verkeerde....!?

15-10-2009 11:54 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu 1,5 jaar alleen en sinds begin dit jaar aan het daten af en toe. Zoals vele meiden al vanalles meegemaakt van het forum af te lezen. Ik begin bijna aan mezelf te twijfelen, ben ik zo naief......

begin dit jaar een paar maanden gedate met een man, hij in love, ik afwachtend. Na gevoelens te krijgen en deze uit te hebben gesproken complete radiostilte van zijn kant. Blijkbaar geen zin meer in de relatie. Na een half jaar een oude vriend van me tegenkomen, de vonk sprong over.. na een paar dates, waarin alles super leek en hij zelfs over de toekomst sprak, want "hij kende me al zo lang en voelde zo goed" zijn vrienden ontmoet etc. Alles prima tot afgelopen week, ontving een anonieme mail of ik ook met hem aan het daten was (erg kinderachtig). Dit doorgestuurd met de vraag heb ik wat gemist....geen reactie. Niet gebeld ivm zijn werk maar sms gestuurd een dag later met de vraag of hij mij even wilde bellen. Weer geen reactie.......in de avond gebeld en voicemail ingesproken met de vraag wat is er aan de hand joh, bel me gewoon even. Ik baal er ontzettend van, snap er niets meer van...

Ik ga er van uit dat hij zich betrapt voelt ofzoiets en me niet durft te bellen!?

Het feit dat ik hem al zo lang ken dat vreet aan me, als het niets wordt, that's life maar ik verdien het toch om te weten hoe en wat......zeker als je elkaar al zo lang kent....dan ben je toch zeker eerlijk....of is dit ook naief.....

Ik wil dit laten maar toch ook niet...iemand tips of een reactie?
quote:Madhe schreef op 15 oktober 2009 @ 16:21:

Ik vind trouwens dat mensen die nog geen relatie hebben gewoon mogen daten met wie ze willen hoor, maar weet ook zeker dat ze dat niet meer doen als ze echt voor één iemand willen gaan (iemand die ze al ontmoet hebben) en niet meer verder willen kijken. Is zo, maar als hij zelf al zegt dat haar reactie overkwam als 'einde relatie' dan klinkt dat wel alsof hij met haar in een 'relatie' zat en dat er dus min of meer 'exclusiviteit' kan worden verwacht toch?
Ik ben het eens met madhe. Een verbaasde reactie was op zn plaats geweest en niet een boze reactie. Maar goed je weet wat ze zeggen he, aanval is de beste verdediging. Hij probeert de boel om te draaien. Het is aan jou om je in de maling te laten nemen of niet.
quote:Phoebexx schreef op 15 oktober 2009 @ 16:24:

[...]

Is zo, maar als hij zelf al zegt dat haar reactie overkwam als 'einde relatie' dan klinkt dat wel alsof hij met haar in een 'relatie' zat en dat er dus min of meer 'exclusiviteit' kan worden verwacht toch?

Vriendschap is ook een relatie.

Verder kreeg ik niet de indruk dat zij beiden hadden uitgesproken exclusief met elkaar te daten of zelfs een relatie te hebben. Logisch ook als dit pas kort aan de gang is. En al heb je een relatie/verkering, dan nog is het altijd handig om af te spreken wat dat inhoudt voor daten/dingen doen met anderen.
quote:mirre67 schreef op 15 oktober 2009 @ 16:21:

Mmmm..hij moet zich er toch wel in kunnen verplaatsen dat jij van die mail een heel rotgevoel kreeg en vanuit emotie reageerde.En je hebt hem daarna toch ook nog gebeld?Het is toch niet gek dat je van zo'n mail onzeker wordt? Maar goed,ben heel benieuwd hoe het gesprek vanavond gaat verlopen.Laat je het hier nog ff weten? Heel veel sterkte en een knuffel!

Toen ik het uitlegde begreep hij het wel....

Hij dacht dat ik de conclusie al had getrokken aangezien ik hem mailde en niet even had gebeld voor uitleg.... pas daarna heb ik hem gebeld 2 dagen later...

Ik laat het weten, ben echt benieuwd.....
quote:sky04 schreef op 15 oktober 2009 @ 16:36:

Ik ben het eens met madhe. Een verbaasde reactie was op zn plaats geweest en niet een boze reactie. Maar goed je weet wat ze zeggen he, aanval is de beste verdediging. Hij probeert de boel om te draaien. Het is aan jou om je in de maling te laten nemen of niet.

Ik laat me niet in de maling nemen hoor...

Ik vond inderdaad zijn eerste reactie niet passend, na uitleg damde hij in en wilde graag met me afspreken om eea uit te praten. Hij was nog aan het werk. Ik weet zelf, mede door jullie reacties dat ik het niet bij mezelf moet zoeken..... dus laat hem praten.
quote:Phoebexx schreef op 15 oktober 2009 @ 16:24:

[...]

Is zo, maar als hij zelf al zegt dat haar reactie overkwam als 'einde relatie' dan klinkt dat wel alsof hij met haar in een 'relatie' zat en dat er dus min of meer 'exclusiviteit' kan worden verwacht toch?Hij heeft me een paar weken geleden voorgesteld aan diverse mensen waaronder familie als zijn nieuwe vriendin.......dus dan ga je er toch van uit.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven