3000 deel 2 kom maar op meiden :)

zaterdag 17 oktober 2009 om 09:26
Ik ben woest!!
Mijn buurman begon vanochtend om 6.45 uur (ik herhaal: 6.45 uur!) met slopen ! Slopen, boren, zagen en puin naar beneden smijten.
Dit kan toch niet! Dit mag toch niet!
Ik ben helemaal ontregeld, ik ben sjaggie, ik ben moe!
Mijn buurman begon vanochtend om 6.45 uur (ik herhaal: 6.45 uur!) met slopen ! Slopen, boren, zagen en puin naar beneden smijten.
Ik ben helemaal ontregeld, ik ben sjaggie, ik ben moe!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:27
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:29
quote:eleonora schreef op 17 oktober 2009 @ 09:18:
Bonsjour ladies,
Weekend. Wat gaat men allemaal doen?
Hier gaat het wel. Voel me raar maar het heeft toch geen zin om me op te winden, dat moeten we maar even tot maandag uitstellen.
Watskebeurt dan Leo? Of moet ik gewoon even teruglezen?
Maar ik ben moehoeeee.
Nou ja. Ik ga niet veel doen, ik krijg een vriendinnetje van mijn dochter te logeren en vrienden van me komen eten. Best gezellig.
En jij?
Bonsjour ladies,
Weekend. Wat gaat men allemaal doen?
Hier gaat het wel. Voel me raar maar het heeft toch geen zin om me op te winden, dat moeten we maar even tot maandag uitstellen.
Maar ik ben moehoeeee.
Nou ja. Ik ga niet veel doen, ik krijg een vriendinnetje van mijn dochter te logeren en vrienden van me komen eten. Best gezellig.
En jij?
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:31
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:34
quote:La Vie en Rose schreef op 17 oktober 2009 @ 09:26:
Ik ben woest!!
Ik ben helemaal ontregeld, ik ben sjaggie, ik ben moe!Ik heb ook zo'n buurman! Maar ik maak dus gewoon lawaai terug.
Ik ben woest!!
Ik ben helemaal ontregeld, ik ben sjaggie, ik ben moe!Ik heb ook zo'n buurman! Maar ik maak dus gewoon lawaai terug.

zaterdag 17 oktober 2009 om 09:55
quote:La Vie en Rose schreef op 17 oktober 2009 @ 09:29:
[...]
Maar ik ben moehoeeee.
En jij?
Het staat een paar pagina's terug ergens. Een belastingdienstramp met eventueel gruwelijke gevolgen, maar dat weet ik maandag pas.
Kan er nog steeds niet over uit. Denk je alles afgetikt te hebben.....
Verder moet er hier gewoon gesopt worden en boodschappen. Gelukkig verder geen afspraken, ik zou niet gezellig zijn denk ik.
[...]
Maar ik ben moehoeeee.
En jij?
Het staat een paar pagina's terug ergens. Een belastingdienstramp met eventueel gruwelijke gevolgen, maar dat weet ik maandag pas.
Kan er nog steeds niet over uit. Denk je alles afgetikt te hebben.....
Verder moet er hier gewoon gesopt worden en boodschappen. Gelukkig verder geen afspraken, ik zou niet gezellig zijn denk ik.
zaterdag 17 oktober 2009 om 10:04
Oh jee, dat is heel erg ja! Gaat het om een groot bedrag?
En is het al zeker dat het echt zo is, of is er een fout gemaakt?
Ik had laatst ook zoiets met de belastingdienst. Kreeg een brief dat ik 700 euro terug moet betalen, want teveel
kinderopvangtoeslag ontvangen in 2007 !
Echt. Mijn broek zakte af. En net nu, in deze crisistijd dat ik geen baan meer heb en moet rondkomen van dat vreselijk karige WW-tje (ineens 600 netto p.m. minder )
Alles komt wat dat betreft altijd tegelijk.. maar ja. Niets aan te doen!
Gelukkig gaat nu ineens het zonnetje schijnen buiten..mooi, dan spring ik nu op de fiets.
Ik had laatst ook zoiets met de belastingdienst. Kreeg een brief dat ik 700 euro terug moet betalen, want teveel
kinderopvangtoeslag ontvangen in 2007 !
Echt. Mijn broek zakte af. En net nu, in deze crisistijd dat ik geen baan meer heb en moet rondkomen van dat vreselijk karige WW-tje (ineens 600 netto p.m. minder )
Alles komt wat dat betreft altijd tegelijk.. maar ja. Niets aan te doen!
Gelukkig gaat nu ineens het zonnetje schijnen buiten..mooi, dan spring ik nu op de fiets.
zaterdag 17 oktober 2009 om 10:16

zaterdag 17 oktober 2009 om 10:20
quote:La Vie en Rose schreef op 17 oktober 2009 @ 10:04:
Het gaat om 50.000 euro.
Dus ja, een groot bedrag zeg maar...
Het is een bedrijfskwestie hoor maar ja, mijn man ís in zijn eentje het bedrijf, dus ja, het raakt ons ook persoonlijk.
Het gaat om 50.000 euro.
Dus ja, een groot bedrag zeg maar...
Het is een bedrijfskwestie hoor maar ja, mijn man ís in zijn eentje het bedrijf, dus ja, het raakt ons ook persoonlijk.
zaterdag 17 oktober 2009 om 10:22