kan gevoel 'knipperen'?

19-10-2009 21:15 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

hier een korte schets. Na een ruzie ishet gevoel van mijn vriend ineens weg voor mij. We wooonden samen en zijn na een pijnlijke periode uit elkaar gaan wonen. het is niet uit geweest en we zijn nu weer aan het daten om te kijken of zijn gevoel voor mij weer terug komt. Het gekke is, dat zijn gevoel er in het weekend wel is, maar door de weeks niet.

Kan gevoel na een niet al te heftige ruzie ineens verdwijnen en daarna knipperen? Ik weet namelijk niet of ik hier wel mee door wil gaan, het gevoel is nu ruim 3 maanden aan het 'knipperen'.
quote:spidergirl1 schreef op 19 oktober 2009 @ 21:38:

ik heb nog wel gevoelns voor hem, hij niet meer voor mij.Dan is het helemaal helder, lijkt me?
quote:spidergirl1 schreef op 19 oktober 2009 @ 21:38:

ik heb nog wel gevoelns voor hem, hij niet meer voor mij.Dan is het toch gewoon over en uit?
Spidergirl, als je vriend geen gevoelens meer voor je heeft (ja, ja, t gevoel is niet weg, het knippert. In mijn optiek is dat hetzelfde alleen 'anders' gebracht) dan hoort hij een vent te zijn en de relatie te verbreken. Als hij dat niet doet, om wat voor een reden dan ook, dan doe jij er wijs aan om zelf de knoop door te hakken. Veel beter voor je gevoel van eigenwaarde en na 5 topics lijkt het me toch wel onoverkomelijk
Heeft dat weekendgevoel er toevallig mee te maken dat hij zin heeft in seks?
quote:shreklove schreef op 19 oktober 2009 @ 21:52:

Heeft dat weekendgevoel er toevallig mee te maken dat hij zin heeft in seks?Je haalt de woorden uit mijn mond
Spider ik heb je andere topics niet gelezen.

Maar is het bij jou niet zo dat je denkt: beter knipper dan niks?

En misschien ook, als het maar blijft knipperen, knippert het wel een keer voorgoed aan?

Dat herken ik wel, niet van ex van mijn topic, maar de tijd daarvoor. Hoewel daar het woord knipper kon worden vervangen door seks.
Spidergirl hij blijft knipperen tot hij iemand anders heeft.

Rot voor je, maar wat je had komt niet terug.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Oh, en ik heb meerdere relaties verbroken omdat het gevoel weg was.

(al vonden sommigen dat het meer met het terugkomen van mijn verstand te maken had, maar dat is persoonlijk)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hoi Spidergirl. Ik speelde zelf ook met het idee om een topic te openen met een vraag in dezelfde richting. Ik herken namelijk wat je zegt en was erg benieuwd of meerdere vrouwen dat zo ervaren. Mijn gevoel voor mijn vriend is ook niet altijd even stabiel, de ene dag ben ik helemaal verliefd op hem en de volgende dag (als ik zelf wat minder lekker in m'n vel zit) voel ik soms bijna niks voor hem. Ik heb bijv. ook best sterk dat ik het gevoel mis als ik ongesteld ben. Toch hou ik over het algemeen gezien heel veel van hem.
quote:Madhe schreef op 19 oktober 2009 @ 21:30:

[...]

Dat lijkt me nog makkelijker. Maar ik zou dan weer kiezen om dat gevoel weg te laten want dan heb je helemaal geen risico op gezeik meer.

Wat doe je nu? Nu komen er nóg meer topics.

Sorry sorry sorry... ik kon mij niet herinneren dat TO al eerder gezeik had en alle reacties had genegeerd.

Maar misschien spreekt de titel nog wel andere mensen aan die er wel wat aan hebben.

En het eerste (doorgestreepte) is helemaal waar.. maar gevoel is niet te sturen... meestal is het er, maar soms ook heel even niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven