leuk kado gezocht

20-10-2009 18:29 12 berichten
Hoi,

Volgende week is mijn tweelingzus jarig, ze vraagt een trui/shirtje voor haar verjaardag maar ik wil haar eigenlijk verrassen met iets leuks samen doen.

Wat is leuk om te doen met z'n tween? leuke kookworkshop, een make-upworkshop lijkt me ook wel leuk, samen een actief dagje,

ze houdt wel van bovenstaande dingen.

Weet iemand iets leuks in amsterdam?
Alle reacties Link kopieren
Dagje kuuroord/sauna/relaxtherapie?
Een metamorfose?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hmmm...dagje shoppen in Bataviastad, Zwarte Markt?

en dan lekker eten en lunchen daar?

Kan ze alsnog een leuk shirtje kopen.

X

LLB
Houden jullie van chocolade? Bonbons workshop.
we gaan over 2 wkn met een paar vriendinnen naar de sauna..

dat doen we zo af en toe dus weer eens wat anders vind ik ook wel leuk.

Een kookworkshop lijkt me ook leuk of metamorfose maar dat is best duur. 150 euro voor een metamorfose vind ik wel een hoop geld.

Een kookworkshop zijn vaak voor minimaal 10 personen, weet iemand nog ergens iets in de buurt van alkmaar waar je ook met zijn tween kan inschrijven? Dat er dan meerdere personen bij zijn vind ik niet erg maar ik kan geen kookworkshop vinden waar je ook met 2 personen in kan schrijven.
Een kleurenanalyse?
Ja, als je kijkt bij Keizer Culinair, die hebben kookcursussen die ook in Bergen worden gegeven. En daar kun je ook met z'n tweeën inschrijven.

Kijk ook even bij Blooming in Bergen, zij geven (heel erg leuke) kookcursussen, kun je ook met z'n tweeën voor inschrijven.
een kleurenanalyse lijkt me ook wel leuk maar kom ze alleen maar tegen van 100 euro.. Vind me zus heel lief hoor maar dat vind ik toch best prijzig.. Weet iemand een bedrijf of iets dergelijks wat goedkoper is? Misschien een opleidingscentra?
www.kadopagina.nl

Daar haal ik vaak mijn inspiratie vandaag voor dit soort vraagstukken. Heeft me al best een paar leuke cadeau's opgeleverd eigenlijk.
Een High Tea, een creatieve workshop, een kook workshop, een dagje shoppen in Antwerpen/Berlijn/London, iets actiefs.
www.superstarz.nl

Zit in Amsterdam. Is leuk! Ben je voor een dag fotomodel :-)

Alleen weet niet zeker of dat ook met zijn 2en kan.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven