gezellig mailcontact

20-10-2009 17:42 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vroeger schreef je brieven, nu schrijf je mailtjes :-).

Lijkt het je gezellig om zo af en toe mail contact te hebben, laat het me vooral weten!!

Groetjes,

Mango1985
Hoi Mango1985.

Een mailvriendinnetje kan ik er altijd bij hebben! Gezellig...

Dus kom maar op met die mail ;)

Groetjes Attitude
Hoi Mango en attitude, hier nog eentje die wel graag mailcontact wil.... misschien leuk iets met zijn 3tjes op te starten door allen beantwoorden te doen?

Groeten sneakie
Ja lijkt mij een goed idee... Nu moet Mango alleen nog reageren, haha

Jij toevallig al enig idee hoe je je emailadres hier veilig over kan sturen zonder dat gelijk heel viva.nl mijn email heeft, haha...
Dat kan via de moderators, vivaangelX@gmail.com -> op de plaats van X vul je nummer 1, 2, 3, 4 of 5 in. Of je doet een verzoek in het moderatortopic van de pijler waar je post (in dit geval contact).
oh dank je wel angel! Nou sneakiesthippo ik laat mijn adres alvast jou kant om mailen...
Hoi allemaal ik doe ook mee!!!!!!!! ik zal ook mijn emailadres late ndoorsturen!!
Ok gezellig. Ik wacht de adressen af... Tot Mails...
Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren.... anders dan geef ik mijn mail wel door en dan kunnen jullie mij mailen en dan lukt het ook. Dus als het ons te lang duurt.... dan doen we het zo
Ik wil ook wel gezellig meedoen

kaboutertjuhh@gmail.com
Lijkt me gezellig om mee te kletsen! Ik stuur een mail naar de mod.
Ow gezellig, volgens mij zijn we allemaal rond de zelfde leeftijd?

viva-mies85@live.nl

als het nog niet te vol is hoor!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:sneakiesthippo schreef op 21 oktober 2009 @ 20:58:

Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren.... anders dan geef ik mijn mail wel door en dan kunnen jullie mij mailen en dan lukt het ook. Dus als het ons te lang duurt.... dan doen we het zo

Ja dames, als niemand mailt geef ik natuurlijk niks door

Inmiddels zijn de mailadressen van Attitude, Sneakiesthippo en Pologirl verstuurd naar Mango!
Hoi Viva ANgel,

Ik heb via het moderater topic gevraagd om mijn email adres door te sturen, maar zo kan het natuurlijk ook. Ik heb aan de bekende emailadressen een mailtje gestuurd (inclusief de emailadressen die bij dit topic zijn vermeld). Misschien is het wel een tip om je emailadres bij dit topic weg te halen, aangezien andere dit ook kunnen lezen :-)

Groetjes,

Mango1985
Ik heb dat emailadres speciaal voor Viva dus dat maakt niks uit. En heb nog geen mail van je ontvangen.
Ik had overigens ook een vraag gesteld via de moderate, maar het is opgelost. Hebben we overigens wel iedereen erbij nu? volgens mij niet namelijk,.....Zit mies85 er wel bij?
Ja haar email adres heb ik bij zien staan in de mails. We hebben alleen nog geen reactie gehad via mail van haar...
Oke, misschien wil ze dan niet zo graag.... Tot mails
Nou het lukt even niet met die email :( hoe kan ik nou een andere doorgeven aan de engel?!

hoe mail ik haar?
Hallo,

lijkt me gezellig meer mailcontact,

maar ik heb geen idee hoe ik m'n

mailadres door kan geven.

groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven