gezellig mailcontact
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:22
Dat kan via de moderators, vivaangelX@gmail.com -> op de plaats van X vul je nummer 1, 2, 3, 4 of 5 in. Of je doet een verzoek in het moderatortopic van de pijler waar je post (in dit geval contact).
woensdag 21 oktober 2009 om 21:42
donderdag 22 oktober 2009 om 00:01
Ow gezellig, volgens mij zijn we allemaal rond de zelfde leeftijd?
viva-mies85@live.nl
als het nog niet te vol is hoor!
viva-mies85@live.nl
als het nog niet te vol is hoor!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
donderdag 22 oktober 2009 om 08:49
quote:sneakiesthippo schreef op 21 oktober 2009 @ 20:58:
Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren.... anders dan geef ik mijn mail wel door en dan kunnen jullie mij mailen en dan lukt het ook. Dus als het ons te lang duurt.... dan doen we het zo
Ja dames, als niemand mailt geef ik natuurlijk niks door
Inmiddels zijn de mailadressen van Attitude, Sneakiesthippo en Pologirl verstuurd naar Mango!
Ik vraag me alleen af hoe lang het gaat duren.... anders dan geef ik mijn mail wel door en dan kunnen jullie mij mailen en dan lukt het ook. Dus als het ons te lang duurt.... dan doen we het zo
Ja dames, als niemand mailt geef ik natuurlijk niks door
Inmiddels zijn de mailadressen van Attitude, Sneakiesthippo en Pologirl verstuurd naar Mango!
donderdag 22 oktober 2009 om 12:50
Hoi Viva ANgel,
Ik heb via het moderater topic gevraagd om mijn email adres door te sturen, maar zo kan het natuurlijk ook. Ik heb aan de bekende emailadressen een mailtje gestuurd (inclusief de emailadressen die bij dit topic zijn vermeld). Misschien is het wel een tip om je emailadres bij dit topic weg te halen, aangezien andere dit ook kunnen lezen
Groetjes,
Mango1985
Ik heb via het moderater topic gevraagd om mijn email adres door te sturen, maar zo kan het natuurlijk ook. Ik heb aan de bekende emailadressen een mailtje gestuurd (inclusief de emailadressen die bij dit topic zijn vermeld). Misschien is het wel een tip om je emailadres bij dit topic weg te halen, aangezien andere dit ook kunnen lezen

Groetjes,
Mango1985