Zeg eens eerlijk......

24-10-2009 17:09 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? En de huisregels? De FAQ's?

Heb jij eerst een tijdje mee gelezen voor je ging posten?

Ik niet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee,ook niet meegelezen,gewoon gelijk hoppa !
Nee natuurlijk heb ik dat niet gelezen, ik klik altijd automatisch op de knop [jaha het zal wel]

En ik heb geen idee hoe lang ik eerst heb gelezen voordat ik ging posten.
Nee, nee, nee en ja . Ik lees nu nog steeds voornamelijk.
Nee, heb ik niet gelezen nee.

Weet je wat? Ik ga gelijk reclame maken voor mijn webshop en hier iedereen duizend vragen stellen voor mijn afstudeerscriptie en daarna ga ik kijken of ik een leuke vrouw (slank, niet rokend, 23-30) kan vinden voor een trio.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wel de voorwaarden vluchtig doorgenomen maar het is vooral logisch denken en dat lukt me meestal wel aardig.

Heb ook wel meegelezen maar toen was ik er niet zo veel. Kan er niet zo goed tegen als ik mijn mening niet kan geven. Of gewoon nutteloos mee kan kletsen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 oktober 2009 @ 17:09:

Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? vluchtig En de huisregels? vluchtig De FAQ's? nee

Heb jij eerst een tijdje mee gelezen voor je ging posten? een paar dagen

Ik niet Meelezen vind ik minder leuk dan het verkondigen van mijn mening.
Wel een hele tijd mee gelezen, maar geen idee van de regels...
quote:EvyBlissy schreef op 24 oktober 2009 @ 17:14:

Nee, heb ik niet gelezen nee.

Weet je wat? Ik ga gelijk reclame maken voor mijn webshop en hier iedereen duizend vragen stellen voor mijn afstudeerscriptie en daarna ga ik kijken of ik een leuke vrouw (slank, niet rokend, 23-30) kan vinden voor een trio.
Ik heb wel de voorwaarden gelezen....wil namelijk altijd écht zeker weten of het wel gratis is, hahaha.

Ik heb ook even meegelezen, maar niet lang. Ben 1 keer van nick veranderd, maar ben echt al jaren hier op het forum.
Nee, niet gelezen. Post niet veel, lees voornamelijk mee.

Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? En de huisregels? De FAQ's?

Ik niet

*Fluistert: ik ook niet*

Ik ook met mijn grote bek

Nee, nee, nee, ja
Nee.
nee, nee, nee en een paar dagen, maar ik kan er ook niet zo goed tegen om mijn mond te moeten houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik lees nooit FAQ's en ik ben hier gelijk met de deur in huis gevallen door 'n controversieel topic op te zoeken om de mores goed te kunnen peilen.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 17:27:

[...]

*Fluistert: ik ook niet*

Ik ook met mijn grote bek
Nee, niks gelezen van de voorwaarden. Ik heb wel eerst een tijdje meegelezen voordat ik zelf ging posten.

Oja, ik heb wel eens gedubbelnickt toen ik net begon, jaren terug. Haha, ik kreeg meteen een ban.
Geen regels gelezen voor ik me heb aangemeld, gelijk een eigen topic geopend (foei! ), maar wel eerst een tijdje meegelezen voordat ik me heb aangemeld (om de ongeschreven regels te leren kennen).
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 oktober 2009 @ 17:40:

[...]

Ja, lach maar
Yep, allemaal gelezen. Maar ik vrees dat dit uit mijn mond niet echt een verrassend antwoord is.
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 17:42:

[...]

Ja, lach maar

Ik pies in m'n broek hier
Ik ook gelijk "hoppa"
Heb de voorwaarden gelezen en een poos meegelezen op het forum, geen faqs gelezen.
Nee, niet de voorwaarden, huisregels of FAQ's gelezen. Wel een tijdje meegelezen voor ik ging posten en nog nooit zelf een topic geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven