Als een bliksem op me ingeslagen

24-10-2009 19:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht hield het me uit mijn slaap, na 3 jaar lijkt dit zo onwerkelijk.2 dagen daarvoor vroeg mijn vriend me nog om binnenkort samen een weekje op reis te gaan.

Sinds 3 jaar hebben we een latrelatie.De afgelopen week kon hij niet komen zei hij omdat het een hele zware week was in de zaak, ik stond er niet bij stil, had geen vragen .

In die week belde hij me daagelijks en na het vertellen van hoe onze dag eruit had gezien het gebruikelijke knuffie enz woordjes voor je ophangt, er leek niks aan de hand dus.

We smsen ook wat af, bij zo`n smsje krijg je een `afleveringsrapport` dan weet je dat de ander je berichtje heeft ontvangen , als het mobieltje uitligt krijg je de boodschap `bericht onderweg` en zodra de ander zijn mobieltje terug aandoed `bericht afgeleverd`,.Zowel hij als ik hebben de gewoonte vlak voor het slapengaan elkaar te bellen en dan de mobieltjes te sluiten, soms zend ik dan nog wat want hij vin dhet leuk sochtends bij het ontwaken mijn berichtjes te lezen zei hij, en op die manier wisten we van elkaar wanneer de ander ging slapen , opstond.

De afgelopen week was er iets vreemd (want hij is normaalgesproken erg geroutineerd )z`n mobieltje ging zoals vanouds om 23u uit, maar snachts om 2u terug aan , ik dacht er eerst niks bij of alleen ; ow hij is nog wakker misschien is ie bij een vriend geweewst ofzo.Maar na 4 avonden dacht ik zal wel niks aan de hand wezen maar toch maar even bellen (wat ik tot nu snachts nooit eerder deed).Hij nam op en zei `hoi ik ben even buiten wezen wandelen` .Ik vroeg `3 uur wezen wandelen , had je behoefte aan frisse lucht?`En toen begon het; hij ging gelijk in de verdeding en zei dat het niet mijn zaken waren wat hij deed .Ik zei nou anders moet jij wel altijd alles maar dan ook echt alles van mij weten, waarom voel je je zo aangevallen, heb je misschien toch wat te verbergen??Hij zuchte en zei ik ga hangen hoofdpijn.

Ik belde terug en vroeg deze keer `heb je soms een ander?`Wat hij antwoordde sloeg mij totaal uit het lood hij zei `Wij zijn niet getrouwd , het zijn niet jouw zaken wat ik doe en er zal niet op deze vraag gerageerd worden`.Vandaag belde ik met dezelfde vraag `heb je iemand anders dan?En zo ja hoezo zeg jij mij dit danniet zodat ik dan ook met mijn leven verderkan?`Hij zei `ik zei niet dat ik wel of geen ander heb en ik heb niet de plicht om aan jou te vertellen want dat zijn jou zaken niet`.Wat moet ik hier in godsnaam mee?Word ik op deze manier na 3 jaar aan de kant gezet???
.
quote:Donna schreef op 24 oktober 2009 @ 19:18:

Zo herkenbaar dit!

Niet mij overkomen maar mijn schoonzus.

Haar vriend wilde na 8 jaar samenwonen ineens een LAT relatie.

Ze hadden voor het slapen gaan altijd even telefonisch contact.

Ging zo een tijdje door tot haar , inmiddels, ex een keer vergat op te hangen nadat ze elkaar hadden gesproken.

Ze had een vreemd voorgevoel omdat hij normaal vroeg gaat slapen en op dat moment was hij nog bij ''een vriend''.

Zij heeft vervolgens 2 uur lang ( zelfmarteling als je het mij vraagt) kunnen meeluisteren met het gesprek wat hij had met zijn nieuw liefje.

Ze heeft nog 2 maanden geprobeerd een verklaring van hem los te krijgen, maar eigenlijk kwam het hem wel goed uit dat ze 'per ongeluk'? zijn gesprek heeft gehoord.

Scheelde hem uitleg over wat de reden is waarom hij na 9 jaar relatie haar als oud vuil aan de kant schuift.Te grof voor woorden wat haar overkwam , ik hoop dat ze nu een leuke kerel heeft gevonden die echt voor haar gaat??En ik hoop dat hij ondertussen flink op z`n bek ging?
quote:sprankelend schreef op 24 oktober 2009 @ 19:16:

Wilde hij graag een andere relatievorm dan LAT?Nee , we zouden over een jaar samen een koopwoning nemen maar hadden nog niet besloten waar.
Het zit hem waarschijnlijk ook niet helemaal lekker, en daarom is dit zijn beste excuus (spreek: op zn lompst) "We zijn niet getrouwd"
ik zou idd niet nog dingen voor hem gaan doen, jullie zijn tenslotte niet getrouwd Goed antwoord!
.
quote:sprankelend schreef op 24 oktober 2009 @ 19:22:

@ Donna, dan maakt hij mij niet wijs dat hij vergeten was op te hangen.Nee, mij ook niet. Vooral omdat hij er altijd op lette.

Ik denk dat hij het bewust deed, de lafaard....

Mocht hem altijd heel graag, maar had zo'n afknapper hierdoor gekregen van die hele vent.

Vooral omdat hij het daarna ook nooit fatsoenlijk met haar had afgesloten, iets wat ze graag wilde omdat het voor haar als een totale verrassing kwam.
Doet hij wel eens dingen in drugs of andere *zwarte*handeltjes ?

Snachts 2 uur is mooi tijdstip om zwarte handeltjes af te handelen.. .
quote:emaille schreef op 24 oktober 2009 @ 19:29:

ik zou idd niet nog dingen voor hem gaan doen, jullie zijn tenslotte niet getrouwd Goed antwoord!Dank je , ja dat vond ik zo grof , ik zei ook `dus ik zou jou nog moeten helpen in de veronderstelling dat jij mij belazerd`???Toen zei die ja je kan ook iemand een keertje `zomaar helpen` , ik antwoordde nou er zijn zat goede mensen die hulp kunnen gebruiken en daar hoor jij volgens mij niet bij want of je gaat vreemd of je neemt niet de moeite je vriendin gerust te stellen in beide gevallen een kl...
quote:witschaapje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:25:

[...]

Te grof voor woorden wat haar overkwam , ik hoop dat ze nu een leuke kerel heeft gevonden die echt voor haar gaat??En ik hoop dat hij ondertussen flink op z`n bek ging? Ze heeft een andere type, ze heeft zoveel pijn gehad door die man dat ze voor een hele rustige 'saaie' man is gegaan.

Haar ex is helaas niet op z'n bek gegaan, nog niet.

Maar hij vreet liever zijn schoenen op dan dat hij haar ooit laat merken dat hij een fout heeft gemaakt, zogenaamd trots.

Zij ziet er wel fantastischer uit dan ooit, want ze wil zich niet laten kennen

Ik hoop voor jou dat er meer duidelijkheid komt over deze toestand, want het is echt pijnlijk om zo behandeld te worden.
quote:witschaapje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:33:

[...]

Dank je , ja dat vond ik zo grof , ik zei ook `dus ik zou jou nog moeten helpen in de veronderstelling dat jij mij belazerd`???Toen zei die ja je kan ook iemand een keertje `zomaar helpen` , ik antwoordde nou er zijn zat goede mensen die hulp kunnen gebruiken en daar hoor jij volgens mij niet bij want of je gaat vreemd of je neemt niet de moeite je vriendin gerust te stellen in beide gevallen een kl...Goed van je schaap!! Bah, krijg gewoon een naar gevoel hiervan. Bovendien je kan ook zomaar iemand helpen, je kan ook gewoon fatsoenlijk zijn! Bahbahbah, zijn moeder zal trots op hem zijn.
quote:Donna schreef op 24 oktober 2009 @ 19:34:

[...]

Ze heeft een andere type, ze heeft zoveel pijn gehad door die man dat ze voor een hele rustige 'saaie' man is gegaan.

Haar ex is helaas niet op z'n bek gegaan, nog niet.

Maar hij vreet liever zijn schoenen op dan dat hij haar ooit laat merken dat hij een fout heeft gemaakt, zogenaamd trots.

Zij ziet er wel fantastischer uit dan ooit, want ze wil zich niet laten kennen

Ik hoop voor jou dat er meer duidelijkheid komt over deze toestand, want het is echt pijnlijk om zo behandeld te worden.Dank je, ja het in het ongewisse gelaten worden, liever krijg je nog te horen van sorry maar het hoeft niet meer, of ik wil met een ander verder...maar blijkbaar had ie vantevoren al geen respectvol `afsluit plan` want tot de dag ervoor deed ie of er geen vuiltje in de lucht hing en was het schat zus, schat zo, het begon pas toen het mij opviel dat ie snachts (voor hem heel vreemd) opeens niet thuis was en ik ernaar vroeg
Wat het extra pijnlijk maakt is dat m`n moeder net vorig week overleden is.Heel erg dank voor de lieve fijne reacties , ik ga even rusten, dank jullie , hartstikke lief
Lief schaap, hou de eer aan jezelf.

Heb je nog spulletjes bij hem liggen die je echt terug moet??

Mail hem koeltjes dat je helemaal klaar met hem bent, maak jij het uit dan voelt het voor jou tenminste dat je heft in eigen hand hebt genomen.

Deze boerelul/s] belg is jou niet waard.... er komt echt wel een leukere, lievere, trouwere man op je pad.

Heel veel sterkter.
Hij heeft iets te verbergen dat is duidelijk.

Maar doet het er werkelijk toe of hij een ander heeft?

Ook al heeft hij die niet, de manier waarop hij je behandeld is toch al een reden om geen zaken meer met hem te doen?

Je rent er nu als een hondje achteraan en dat is allerminst aantrekkelijk. Bewaar je zelfrespect en neem geen contact op.

Zal hij verrast mee zijn en zelf wel bellen/sms-en.

Niet reageren, want je bent zijn vrouw toch niet?
quote:witschaapje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:40:

Wat het extra pijnlijk maakt is dat m`n moeder net vorig week overleden is.Heel erg dank voor de lieve fijne reacties , ik ga even rusten, dank jullie , hartstikke lief

Meid toch.

Dan is het dus helemaal een ongelofelijke klootzak. Hoe kan je zo hard zijn. Bah. Eikel.
quote:witschaapje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:40:

Wat het extra pijnlijk maakt is dat m`n moeder net vorig week overleden is.Heel erg dank voor de lieve fijne reacties , ik ga even rusten, dank jullie , hartstikke liefZoooooo nou krijg ik even een vlaag van woede over me heen! Wat een teringL#. Nu komt ook mijn eigen gevoel even om de hoek. Mijn paps is terminaal. Mijn vriendje bleek een oplichter. Heeft mij, mijn familie en vrienden voorgelogen/opgelicht. Met name het feit dat mensen dat doen als je zo ontzettend kwetsbaar bent en door zo'n zware periode gaat is heel hard. Meid, ik dacht net nog toen ik alles weer zat na te lezen, makkelijk zeggen "zet hem aan de kant". Je hebt tenslotte wel 3 jaar een relatie met hem gehad. Maar nu sluit ik me erbij aan. Mensen die zo met je omgaan en zo NIET voor je klaarstaan als je ze ECHT nodig hebt... die zijn jouw liefde niet waard meid. Mijn vader leeft nog (hoe lang nog is de vraag) en de stap die ik zette om mijn vriend de deur te wijzen is het grootste kado dat ik mezelf heb kunnen geven. Kies voor jezelf. Hoe wrang, hard en misselijk het ook is... zo'n kerel verdient jouw liefde niet. En jij... verdient vele malen beter dan hem. Zoek je trootst bij andere dierbaren en laat hem even heel fijn het heen en weer krijgen! Wat een malloot!
O da's k*t zeg. Ga idd maar even rusten en tot jezelf komen. Wat een loser. Gelukkig zit ie ver weg. Sterkte meid!
Oh jeetje, ik las dat ZIJN moeder was overleden. Dus ik dacht nog: misschien is hij daarom wat kortaf...

Nu lees ik wat beter...

Wat een ontzettende hufter en wat zul jij het nu moeilijk hebben! Bahbahbah, je moet echt zó klaar zijn met die kerel nu! Jij hebt al verdriet vanwege je moeder. Richt je daar op en laat hem alsjeblieft los!

Ik hoop voor je dat lieve familie/vrienden hebt waar je nu naar toe kunt en die jou even heel erg in de watten leggen en je steunen.

In elk geval alvast een van mij en vergeet wat ik heb gezegd over face to face uitpraten. Als hij zo horkerig reageert op jouw normale vragen en dan al helemaal nu dit toch wel het laatste is waar je op zit te wachten, zeker op dit moment. Dan moet je daar helemaal geen energie meer insteken.

Sterkte!
Jeetje Witschaapje, ik zou werkelijk geen woord meer aan (naar) hem vuilmaken, in ieder geval volledig klaar zijn met hem. Leg hem geen woorden in de mond, dan maak je het hem makkelijk, hij heeft eigenlijk nog niets hoeven uitleggen. Maak het hem niet makkelijk, maar juist jezelf. Hoe lastig dat ook is. Hij houdt iets achter, of dat een vrouw (man), een criminele opdracht of een ander geheim is. Ik vind het meer dan stuitend en misselijkmakend dat hij zo reageert terwijl je moeder net overleden is.

Wat het ook is, hij gaat heel slecht met jou om momenteel. Alle reden om afscheid te nemen!

Veel sterkte en een grote knuffel,

Bregje
.
Bubbles, ik vind je heel mild. Natuurlijk kunnen er tig redenen voor zijn gedrag zijn, maar wat het ook is, hij kan toch niet, zonder enige uitleg, zo'n bom bij TO neerleggen met de mededeling dat het haar zaken niet zijn. Ze is GVD net haar moeder kwijt geraakt.

Al is hij homo, of heeft hij een strafblad, dan nog hoeft hij niet zo over haar heen te walsen alsof het niks is. Ze is net een week haar moeder kwijt. Als je er dan als vriend voor kiest om zo met je partner om te gaan dan verdien je niet eens meer een kans. Wie denkt hij wel niet dat hij is? Bah!
Wat een lul zeg.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
En je moeder ook nog overleden... heel veel sterkte.

Blijf vooral schrijven hier... als je gerust hebt.

Ik snap het nog niet helemaal hoor. Hij heeft nog niet gezegd dat het uit is, nog niet bevestigt dat er een ander is... alleen maar heel vaag gedaan?

Ik kan me voorstellen dat er toch een afsluiting moet zijn... al zou je maar naar hem toe gaan en hem verrot schelden, hier kun je toch niet mee leven, zo'n open einde na een paar jaar?

En hebben jullie geen spullen van elkaar, die nog bij elkaar liggen? (niet dat die belangrijk zijn... maar een relatie eindigt toch vaak met het teruggeven van spullen...)

Meid wat rot. Zoiets verdient niemand. Hoop dat je kunt slapen vannacht.

En anders: het forum is altijd open
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
HOERA !!!

weer een man zonder ballen ,leugenachtig ,arrogant ,stiekem,

stand voor mij : 465 -15 ,de laatste 15 zijn mijn man ,mijn vader ,schoonvader ,vrienden en partners van vriendinnen ,[fijne leuke EERLIJKE mannen zijn er wel hoor !!!!}

meisje ,wat er ook aan de hand is ,zo respectloos behandel je elkaar gewoon niet .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven