Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Kwartet
'Uit mekaar' heet het programma volgens mij en Apie en Japie zijn ook fan! Cool idee!

Leuk Schorrie ook judo-en. Ik ben benieuwd hoe hij het vindt!

Ik heb een bos bloemen gekregen van Aap. Nou, dat is wel iets toch? Maar ook: wat een cliché

Ik vertel jullie zaterdag de rest wel want te lang verhaal om te typen. De boosheid/verdriet is wel gezakt.

Bedankt voor jullie support! Had ik echt even nodig!
Ach, wat lief van Aap! Boeien dat het cliché is, hij heeft het toch maar mooi voor je over om die bloemen voor je te kopen en hij heeft dus ook wel door dat je niet blij bent met zijn actie.

Ik ken Uit mekaar niet, terwijl Schorrie eigenlijk alleen maar Kindertijd kijkt op tv. Het klinkt wel heel leuk namelijk. En beter dat ze dat nadoen dan: Vandaag gebeurt het. Waarbij ze een hele witte kamer onderkliederen .

Ik strijk ook heel weinig, maar sommige dingen moeten echt, en ook als het heel lang op een hopie heeft gelegen. Het was nu ook niet veel, ik was ook zo klaar, en toch blijf ik het echt rotwerk vinden. Maar het zit er weer op. Zo nog even opruimen en geld zoeken voor de werkster.
Grappig, producent/bedenker is dezelfde als Klaas Vaak. Helaas heeft Kiloknaller uiteindelijk niet mee kunnen doen, maar ik ken bijna alle kindjes .

Nath, al bijgepraat met Aap?

En Pebb, goed idee, bewaar bevalling nog maar even. Overigens bepaalt het kind de week en de moeder de dag is mij altijd verteld.

Nu even strijken, want dat onderop de stapel strak leggen werkt, maar niet voor alles .
Volgens mij hebben wij een vandaag gebeurt het huis

In de witte versie dan he? Ik heb ook wel eens tegen Apie gezegd : dat mag jij niet doen he?

Toch wel lief hè? Ik waardeer het ook wel hoor die bloemen. Maar ik heb liever dat hij de volgende keer laat zien dat het ook anders kan.
Zeker jammer Lien dat KK niet mee kon doen. Had je een BN'er als kind
Wat is Klaas Vaak? Dat ken ik ook niet. Of is dat van die link van jou Lien? Dat heb ik toen ook gemist, wat daar het verhaal achter was, eerlijk gezegd . Maar nu begrijp ik dat KK daar aan mee kon doen? Of kon hij meedoen aan dat Uit Mekaar?

Nathje, dit is toch het begin? Hij houdt van je, en neemt die bloemen voor je mee. En dan de volgende keer ook nog even op de afgesproken tijd thuiskomen, dat is toch a piece of cake .
O ja, Lien, ik zag dat je op LinkedIn gemeld hebt dat je beschikbaar bent per 1 januari. Heb je al wat gehoord?
Wel lief de bloemen Nathje, al had je liever gehad dat hij er geen reden toe had om ze mee te nemen

Maar inderdaad, beschouw het als een begin

Grappig Lien, dat jij die kinderen kent. Mini riep al dat ze ook een keertje mee wilde doen op tv (die ging natuurlijk meteen meeschroeven met Nano).

En dingen waarbij de antistrijktruc niet werkt blijven dan maar gewoon onderop de stapel liggen hoor
Moeder van vriendin is overleden :(.

Nu heb ik zaterdag begrafenis, even kijken hoe laat ivm eten maar zal wel 's ochtends zijn of begin van de middag.
Is dat de moeder van je vriendin die al ziek was, Morrie? Gecondoleerd. Bah...

Nathje, Aap die bloemen meeneemt is toch ook wel schattig. Beseft hij in ieder geval dat hij goed fout is geweest. Ben benieuwd hoe het in het vervolg gaat als hij gaat stappen.

Vanmorgen hebben de jongens hier toevallig ook "uit mekaar" gekeken. Was grappig!

Heb jullie ovenbestendige soepkommen, Pebbles/Nathje?

Dan maak ik de uiensoep thuis maar zet ik ze bij jullie in de oven.

Ben thuis aan het werk. Moet wat analyses uitwerken. Zo leuk!

Klinkt helemaal niet leuk (lijkt me) maar is een nieuw instrument waar we mee werken en dmv een invuloefening krijg je inzicht in het gedrag en drijfveren van medewerkers/personen.
Ik heb bewust niet naar Peb gevraagd, maar ben toch wel heel nieuwsgierig en kan het dus niet laten; Peb, hoe is het met je, meid?
Gecondoleerd Morrie. Vreselijk...
Ja, het was de moeder die al een paar maanden ziek was.
Echt heel erg.

Hoe is het met je vriendin en haar familie?
Ik heb haar zelf niet gesproken, alleen een vriendin die haar gesproken had. Ze hadden een zwaar maar wel mooi weekend gehad. Ik geloof dat het allemaal wel 'fijn' gegaan is. En ze zijn heel dubbel want opgelucht dat het voorbij is maar verdrietig omdat ze overleden is.
Wat een dag zeg.....

Gelukkig hoef ik maar tot 15 uur. En morgen vrij.
Nee, dit is niet jouw dag (schreef ik ook al op SG)...

Echt heel klote allemaal.

Gelukkig heeft Schorrie vanmiddag een proefles judoen en gaan Harrie en ik er samen heen met hem. Ik ben heel benieuwd wat hij er van vindt, ik geloof dat hij er wel zin in had.
Gecondoleerd Morrie. Kende jij haar moeder ook goed?

Wind, ik heb ovenbestendige soepkommen. Althans, wij doen de soep ook vaak in kom in magnetron opwarmen en uiensoep met stukje stokbrood en kaas juist even onder de grill. Geloof ik, Pebblo is de man van de uiensoep.

Hij gaat waarschijnlijk met Pebbeltjes uit eten zaterdag,

Ben weer goed bevonden bij vk. Zij denkt dat deze baby qua gewicht meer naar KP toegaat (4080 gram) dan naar GP (3260 gram). We zullen zien, maar is ook makkelijk raden aangezien eerste kind volgens mij in de regel de lichtste is. Ze verwacht hem gelukkig niet nog zwaarder dan KP. Oefenweeën zeggen niets, kan nog makkelijk weken duren en ik heb ook altijd gehoord dat baby's moment bevalling bepalen, maar dat het wel degelijk zo is dat er factoren zijn die de bevalling kunnen uitstellen dan wel remmen.

Heb wel enorm last van maag weer, gisteren na ontbijt en na avondeten alles weer uitgekotst. Maar ben ook te druk. Vanmorgen ook, ik zit nu pas. Ontbijt, overblijfboterhammen maken, kleren klaarleggen, wasje erin, kinderen naar school brengen, gourmteschotel bestellen, naar de stad, Hema, Mexx en Prenatal, hond uitlaten en naar verloskundige. En dat merk ik.

Ik heb nog MEXX kortingsstickers voor een vriendin. Goed voor 20% en 10% korting. Geldig tot 1 november, dus als iemand ze wil dan kan ik ze nog snel opsturen.
Leuk! Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!

Volgende week zijn GW en ik 10 jaar samen (wow!) en we hebben net besloten het toch samen te gaan vieren. Iets met "pluk de dag"

Net mijn moeder gebeld en zij past vanaf 15.00 uur op en dan gaan wij naar de sauna. Lekker relaxen en eten.

Volgens mij is de Optimel actie weer begonnen.

Even checken...

Sinds gisteren hebben we nog meer huisdieren!

De poes dronk niet (of we zagen het niet) en mijn vader zei dat katten graag uit wild water drinken. Bijvoorbeeld; de kraan, een regenton of een vissenkom. Dus sinds een paar dagen niet 0 maar 3 huisdieren! En de jongens vinden het helemaal gezellig en leuk. Elke ochtend gaan ze meteen naar beneden om met de poes te spelen. Echt heel schattig om te zien.

Mijn assistent heeft een fout gemaakt met het registreren van mijn verlofsaldo. Ben er heel de tijd van uitgegaan dat ik 4 vakantieweken zou plakken achter mijn zwangerschapsverlof. Nu blijkt dat ze mijn zomervakantie niet heeft afgeboekt en mijn saldo niet toereikend is! Lekker dan... had alles er al op afgestemd (kinderopvang etc.). Even kijken hoe we dit nu op gaan lossen.

Nu even de mannen van zolder plukken om te gaan lunchen.
Nee, ik kende die moeder niet goed, alleen weleens op een verjaardag gezien.

Als de vk gelijk heeft dan wordt het best een grotertje dus!

Wat balen dat je kotst zeg. Kun je de rest van deze dag rustig aan doen?
O, dat is ook slim Wind, van dat verlof! En jij zit met de gebakken peren.

En bedoel je nou dat jullie vissen hebben???
Ach wat naar Morrie. Maar kan me het gevoel van opluchting ook wel voorstellen. Fijn dat ze het nog 'goed' hebben kunnen afsluiten.

Spannend Pebbles! Ben benieuwd of je het gaat redden tot zaterdag. Ik denk het wel, ik denk dat babies pas komen als je er echt klaar voor bent. Dus btw enzo gedaan, en ons gezien natuurlijk . Beste 'bewijs' hiervoor is dat ik beginnende weeen (kan hier geen trema vinden) had bij Poppetje, en nog een beetje in huis aan het rommelen was, maar het zette maar niet door. Toen werd er gebeld en stond de postbode op de stoep met het roze dekentje dat ik voor haar wiegje had besteld. Wiegje opgemaakt, toen was alles echt klaar, en toen zetten de weeen ineens door;-). Altijd erg grappig gevonden.

Wij zitten dus in huis van mijn moeder, heerlijk hier. Gisteren lekker uitgewaaid op het strand en zo de stad in om te dimsummen. Zusje en vriend zijn er nog en gaan vanmiddag weer weg.
Klinkt goed, LLL!

Lekker genieten...

Oh, Peb.. had jouw post niet gelezen.

Jeetje, jouw ochtend klinkt inderdaad eh... druk

Doe je een beetje rustig aan vanmiddag?

Ja, Morrie.. we hebben twee goudvissen

Ik ging eten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven