Leuke meiden in Den Haag gezocht
zondag 18 oktober 2009 om 22:23
Ik woon inmiddels 'alweer' anderhalf jaar in Den Haag en eigenlijk zou ik mijn vriendinnenkring graag nog wat uit willen breiden
Ben 25, woon samen, ben druk aan het afstuderen, hou van koken, lees alles wat los en vast zit, drink graag rosé en hou van theeleuten.
Nog meer meiden die zich hier wel in kunnen vinden?
Groetjes,
LemonLime
Ben 25, woon samen, ben druk aan het afstuderen, hou van koken, lees alles wat los en vast zit, drink graag rosé en hou van theeleuten.
Nog meer meiden die zich hier wel in kunnen vinden?
Groetjes,
LemonLime
dinsdag 27 oktober 2009 om 15:21
hee meiden!
het lijkt mij (24 jr, woon net in Den Haag) ook leuk om te mailen. Mijn mailadres is amelie85@live.nl
Ik hoop snel wat te horen
het lijkt mij (24 jr, woon net in Den Haag) ook leuk om te mailen. Mijn mailadres is amelie85@live.nl
Ik hoop snel wat te horen
woensdag 28 oktober 2009 om 09:18
Nou nu even geen, had een prachtexemplaar in het asiel gezien, maar helaas: toen ze hem daar bij katten zetten ging het compleet mis...En katten heb ik ook dus..Mn ouders hebben wel weer een hond, kruising tussen hollandse en mechelse herder, 9 maanden oud. Zo'n cool beest! Die beschouw ik ook een beetje van mij...
En jij?
En jij?
woensdag 28 oktober 2009 om 10:12
dinsdag 3 november 2009 om 15:25
Hallo meiden,
Mag ik me ook aansluiten?
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend in Den Haag en mis nog wat contacten. Ben zelf 25 jaar en we hebben twee katten.
email: FloenTirza@gmail.com
Mag ik me ook aansluiten?
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriend in Den Haag en mis nog wat contacten. Ben zelf 25 jaar en we hebben twee katten.
email: FloenTirza@gmail.com
woensdag 4 november 2009 om 12:31
Hallo!
Ik ben nét verhuisd naar Den Haag, huisje is nog niet eens helemaal af zoals ik het wil
Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken om m'n draai te gaan vinden daar. Heb wel vrienden in Rotterdam en Spijkenisse, maar wat gezelligheid in de buurt is altijd leuk!
Bijvoorbeeld: welke sportschool, kapper, uitgaansgelegenheden enzzzz zijn de moeite waard, misschien kunnen we eens samen gaan?
Ik woon in DH centrum, tips zijn welkom!
XXX
Ik ben nét verhuisd naar Den Haag, huisje is nog niet eens helemaal af zoals ik het wil
Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken om m'n draai te gaan vinden daar. Heb wel vrienden in Rotterdam en Spijkenisse, maar wat gezelligheid in de buurt is altijd leuk!
Bijvoorbeeld: welke sportschool, kapper, uitgaansgelegenheden enzzzz zijn de moeite waard, misschien kunnen we eens samen gaan?
Ik woon in DH centrum, tips zijn welkom!
XXX
woensdag 4 november 2009 om 14:01
vrijdag 20 november 2009 om 14:26
Hoi hoi!
Ik woon ook net in Den Haag en zou me graag meer thuis voelen door een vrienden kring op te bouwen hier.
Ik ben 24 en mama van 2 kindjes (4 en 3) getrouwd en overdag thuis met de jongste.
We zijn net terug uit California en nu dus inDen Haag.
Lijkt me leuk om mee te doen!
daanbanaantje@gmail.com
x Danielle
Ik woon ook net in Den Haag en zou me graag meer thuis voelen door een vrienden kring op te bouwen hier.
Ik ben 24 en mama van 2 kindjes (4 en 3) getrouwd en overdag thuis met de jongste.
We zijn net terug uit California en nu dus inDen Haag.
Lijkt me leuk om mee te doen!
daanbanaantje@gmail.com
x Danielle