Mode & Beauty alle pijlers

Horma huidcreme

29-10-2009 10:15 13 berichten
Hallo,

Ik kreeg laatst via het forum de tip om Horma creme te proberen. Vandaag heb ik gevraagd bij DA of ze het hadden, ze zeiden van niet.

Dus mijn vraag: waar kun je deze creme kopen?

Het zou via internet kunnen, heb ik gezien, maar koop het liever in een winkel, als dat mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Bij de tuinen kun je het kopen
Thanks!

Ben er vanochtend nog langsgelopen, haha, niet bij stilgestaan dat die het zou hebben.
Graag gedaan ja ook de biologishe gezondheidswinkels hebben het, is natuur creme, overings heb ik er geen positive herinnering aangehouden, ik kreeg er rode bultjes uitslag van, hij is ook heel vet. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een hele moeilijke huid heb hoor, gevoelig etc..., maar wie weet werkt de creme voor jou wel
Okee, het werd aangeraden door een forumster om te gebruiken als je een keer een hele droge huid hebt. (Zoals na een dag in de vrieskou, bijvoorbeeld)

Ik gebruik op zulke momenten Nivea (het blauwe blik) maar kan daarna de straat niet meer op... heb dan een wit en glimmend hoofd.

Volgens haar was de horma creme beter.

Als ie voor mijn gezicht niet goed is kan ik m nog als handcreme gebruiken, denk ik.

Weet je welk bestanddeel jouw uitslag veroorzaakte?
Sorry dat ik zo laat reageer hoor, ik kan op het werk niet internetten.

Nee ik heb echt geen idee wat het is geweest, dat heb ik met zoveel poducten, nivea blauwe blik krijg ik ook uitslag van

Natuurlijk, hij is niet zo gek duur, en wat je zegt anders kun je hem als handcreme gebruiken, het zit handig in een tube

Ben benieuwd hoe hij jou bevald.
Ik zal het je laten weten. Als t goed is heb ik m morgen!

(Oh maar dan gebruik ik m nog niet... heb s avonds nog een feest. Wil hem testen op een dag dat ik niet s avonds weg ga... Even geduld dus nog)
No hurry hoor, ik wacht geduldig, maar ben wel benieuwd.

Fijne feestavond alvast
Ik zou die creme niet kopen. Hij is ontzettend vet (er zit geloof ik lanoline in) en smeert haast niet uit.

Je glimt als een kerstbal als je dat op je gezicht smeert.

Ik vond het spul ook stinken. Geen aanrader dus.
Ik heb m al gekocht. Gesmeerd toen mijn huid heel droog was en ik vond t wel prettig.

Voordat je weggaat moet je wel een watje over je gezicht halen, anders loop je er inderdaad bij als een kerstbal. Met een watje of washandje is het glimmen snel voorbij.

Een andere creme die ik heb (gewoon dagcreme) geeft soms ook een glimlaagje, maar dat gaat er veel minder makkelijk af.

Mijn huid is in één week een heel stuk opgeknapt door beter reinigen en beter smeren. (Niet speciaal de horma-creme, maar betere verzorging in het algemeen, denk ik)
Fijn dat het voor jou wel werkt! Ik vond het geen fijne creme. Maar ik heb dan ook geen droge huid. Mij werd hij aangeraden omdat ik eczeem had toen.
Ik zou het eens bij Etos proberen en anders een winkel dat biologische of reformprodukten koopt. Ik heb bij een groothandel in o.a. drogisterijartikelen gewerkt. Ook verkopen ze daar reformprodukten en homeopatische geneesmiddelen. Daar werd het wel verkocht.

Eventueel kun je het ook bij hen bestellen denk ik. Probeer dan www.hollandpharma.nl

Succes!
Oh, ik zie net dat je 'm al hebt. Kom ik nog een keer aanzetten hahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven