Hotel Groningen

30-10-2009 10:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een leuk knus hotel in Groningen?

Ik moet onverwacht voor werk in Groningen overnachten met mijn (nieuwe) vriendje, want die mag mee.

Wie weet iets leuks betaalbaars?
Hampshire

Hotel Weva

City Hotel
Vraag 1, waar moet je zijn voor je werk.

Vraag 2, wil je langs de snelweg zitten, of in de binnenstad ?

Binnenstad is het leukste, want dan kun je kruipend naar je bedje toe, als je de kroeg uit komt.

Studentenstad, dus gezellige kroegen genoeg.

Hotels kan ik je helaas niet adviseren, omdat ik hier woon slaap ik nooit in hotels.
binnenstad, ik moet in de schouwburg zijn.

beetje betaalbaar zou tof zijn..
Hampshire hotel aan de radesingel. Dan zit je in het centrum en het is het goedkoopste hotelletje in het centrum. Toevallig van de week 'onderzoek' naar gedaan. Hampshire is leuk.
http://toerisme.groningen ... /hoofdmenu/stad-groningen
Later is nu
www.pensiontivoli.nl is heel goedkoop, in de binnenstad maar absoluut niet luxe. En daarmee bedoel ik: studentikoos. De foto van het bed op de main page is niet bij hen.
Klik hier voor mooie aanbiedingen oa Hampshire en NH
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Het NH Hotel de Ville is erg leuk en als je een aanbieding kan vinden ook betaalbaar. Zit in de Oude Boteringestraat (centrum)
Groningen

Dit lijkt mij wel grappig.
quote:Flashy schreef op 30 oktober 2009 @ 10:34:

Hampshire

Hotel Weva

City HotelHotel WEEVA ("Wonen En Eethuis Voor Allen") is tegenwoordig omgedoopt in Martini Hotel. Aanrader!!
Hier zou ik voor kiezen denk ik.. Is ook maar 500 meter van de schouwburg vandaan. Wat leuk zeg, werk met een romantische mini-vakantie kunnen combineren
quote:Nysse schreef op 30 oktober 2009 @ 11:56:

Hier zou ik voor kiezen denk ik.. Is ook maar 500 meter van de schouwburg vandaan. Wat leuk zeg, werk met een romantische mini-vakantie kunnen combineren Oh, dit klinkt oon leuk!! En dan eten bij De Smederij (ook in de tuinstraat)!!
NH hotel de Ville is super! Het andere NH hotel is dichtbij de Stadsschouwburg, maar alles in het centrum is erg goed lopend te doen. Eten bij de Smederij is zeker een aanrader!
Als je lekker wilt eten moet je naar Gunez & Co gaan in de oosterstraat, het vlees smelt op je tong en niet duur!
dit is super:

www.hartjegroningen.nl

Heerlijk weekend gehad!!
Gewoon even kijken op:

goedkoop overnachten groningen

de aanbieders daar hebben altijd leuke aanbiedingen
Ik heb een paar keer overnacht in het Schimmelpenninckhuys. Midden in de stad en leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven