Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Goedemorgen! Zo lekker een dagje vrij!

Japie en ik zitten lekker nog in pyjama en gaan straks aankleden en boodschappen doen.

Ach die Dim, sneu voor het mannetje. Ik herken het wel trouwens van die volledige partjes. Ik dacht zelfs dat het daar dan aan lag dat ze moesten spugen dat het gewoon niet goed viel zeg maar.

Is hij inmiddels weer opgeknapt?

Leuk onverwacht bezoek Morrie! Blijft hij lang in NL?

Lekker he die saunabon? Ik ga lekker met zakenpartner, wij hebben ze gekregen voor harde werken. Maar als het leuk is (en zo ziet het er wel uit) ga ik zeker nog eens met Aap. Er zit ook een hotel bij dus wie weet komt dat er nog wel van.

Net een mailtje gekregen we komen ook in het nr 1 nummer van het tijdschrift Mama

Ik heb zin in morgen! Nu maar even een lijstje maken voor de boodschappen, dan heb ik die vast maar binnen.
Haha, toen ik ging schrijven waren jullie er nog niet

Goedemorgen nog maar een keer!
Hij is al lang in Nederland en blijft nu nog een paar weken. Het werk is nu klaar dus hij had nu tijd voor het sociale deel. Leuk hoor, hij had allemaal Australische cadeautjes voor de jongens mee en Schorrie was helemaal blij ermee!

Over 20 minuten heb ik een gesprek, ik ben zo benieuwd wat er gaat komen, kan het echt niet goed inschatten. Ik houd jullie op de hoogte.
Spannend Morrie, las het net al op SG. Zal aan je denken.

Ik heb vanmorgen yoghurt met cruesli gegeten ipv boterham en dat ligt echt als een blok op mijn maag. Gisteravond patat en kaassoufle (vet, ik weet het, maar wel lekker) omdat GP mocht kiezen en ook dat kwam er aan het einde van de avond alsnog uit.

GP zei vanochtend als eerste toen hij zijn bed uit kwam "de baby kan nu niet meer op mijn verjaardag geboren worden!". Hij wilde het zo graag, de schattebout. Merk dat ze het wel spannend vinden nu het elk moment kan gebeuren.

Heb een slechte nacht gehad (oorzaak zie SG) en ben vanmorgen onredelijk tegen Pebbeltjes uitgevallen. Zielig, maar helaas. Gooide fietssleutel van KP uit boosheid op de grond en dat plastic bovenkantje brak in tweeën. Toen we naar school fietsten zei hij wel drie keer "Wel jammer dat mijn fietssleutel nu stuk is" en ik voelde me een rotmoeder.

Ga even wat offertes aanvragen voor lampenkappen en dan even slapen. Moet ook uitgerust zijn voor morgenavond!
Oh, Peb... dat klinkt niet fijn. Maar gelukkig is alles te relativeren. Je staat op het punt van bevallen dus dat is een flinke verzachtende omstandigheid

Morrie, heel veel succes! Ben zo benieuwd naar de inhoud van het gesprek joh! Maar dat ben jij natuurlijk ook

Wat ziet die spa er mooi uit, Nathje! Doet me heel erg denken aan HvS. Misschien leuk als volgend H629 uitje? Ennie-one?

Mille, kan er een foto van jou als heks op de SG?

Nu snel aflsuiten.

Heb zo een pretecho.
Volgens mij kan jouw maag gewoon niet meer tegen vet Pebbels. Ergens ook wel fijn, ik zou willen dat mijn maag dat had, dan was ik die extra kilo's zo kwijt

Sjaak is werken vandaag, dus ben alleen met drie kinderen en geen auto. Geen ramp, maar volgens mij zijn ze nog moe van gisteren, en ik heb ze beloofd om naar het strand te gaan. En moet daarna nog boodschappen doen, dus ben benieuwd of dat allemaal gaat lukken.

Mille ik heb echt hardop zitten lachen om je heksenverhaal. Ik zag je helemaal staan met je spinnewebben hahaha!
Yoghurt met cruesli en wat suiker is toch niet vet?
Nee dat is waar. Maar al die andere dingen die je gisteren gegeten hebt wel, dus ik denk dat je maag nu gewoon een beetje de kluts kwijt is .
Ik denk trouwens ook dat Dim moest spugen doordat hij al die onverteerde sinaasappelpartjes in zijn buik had. Dus vanochtend heb ik hem een sinaasappel in kwarten gesneden gegeven, om zo uit te lebberen. Vond ie prachtig en scheelt een hoop velletjes.
Morrie ik ben te laat maar ik denk aan je! Hoop dat het je meevalt!

Drukke dag dus LLL. Normaal valt het wel mee maar zonder eten is het wel lastiger zo in je eentje.

Ik ga nu aan de boodschap!
Het viel tegen. Er is niets uitgekomen, niets gezegd en begin volgende week zit ik weer.
O ja,die SPA is mooi Nath!

Wel heel dichtbij voor mij, te dichtbij voor een uitje vind ik .

En wat goed dat jullie in de Mama komen, ik ga hem kopen dan .

En ik heb vast nog meer te zeggen, maar ga nu even werken .
Wind, veel plezier bij pretecho. We hadden het er laatst over, ga je toch nog kijken wat het wordt?
Heeft Wind een pretecho?
O, dat staat in haar post, had het niet gezien.

Succes, fijn als je het hartje weer even ziet kloppen enzo!
En voor Wind ook fijn als ze kind even lekker ziet bewegen.
Leuk een pretecho! Je dacht toch al iets gezien te hebben qua geslacht vorige keer? Ben benieuwd of je nu bevestigd wordt in wat jullie al dachten...

Nou dat ging prima en was heel gezellig. Ik ben gewoon een verwende blaag, want heb thuis AH op babyfoonafstand en doe dus echt nooit met drie kinderen tegelijk boodschappen. Maar ging (natuurlijk) helemaal prima. Zijn naar het strand gegaan met de tram (twee haltes, maar vinden ze altijd zo leuk), met Poppetje in de buikzak. Daar lekker langs de zee gewandeld en toen via AH en viswinkel weer naar huis gewandeld. Nu zitten de jongens lekker te duplo-en en ga ik Poppetje zo in bed gooien. Het weer is wel een stuk minder mooi vandaag, maar goed dat we gisteren naar de dierentuin zijn geweest!
Balen van je gesprek, Morrie... (zie SG).

Jullie weekje klinkt echt heer-lijk, LLL!

Wanner vertrekken jullie weer?

Net terug van de echo en was leuk. Ze had meteen het hartje vol in beeld en zag er allemaal goed uit. Baby lag er goed voor. Gezicht goed gezien, hoewel handen en voeten allemaal voor het gezicht lagen (lenigheid heeft het kind van mij ) En daarnaast heeft het hele slanke kuiten dus moet een jongen zijn Nee, we weten het nog steeds niet. Ze is ook helemaal niet in dat gebied geweest om te voorkomen dat we iets zouden zien. Fijn om baby weer te zien en vooral om het leven te zien
Potverdorie, nu vergeet ik weer Morrie een veer in haar kont te steken op SG. Goed gedaan in ieder geval.

En fijn dat echo Wind leuk was.

Ik ga even wat eten. Iets goeds.
Kon je iets aan gezichtje zien Wind?

Ik zag op laatste echo net zo'n dopneusje (en profil) als Pebbeltjes hadden. Vond ik echt zo leuk en herkenbaar!
Fijn Wind dat de echo goed was, ik vind het toch altijd wel spannend hoor!

Goh LLL, wat klinkt jouw weekje lekker relaxt zeg. Heerlijk!

Harrie smste net dat de juf had gezegd dat Schorrie alles over dieren weet. Ik ben dan gelijk helemaal trots .

En Harrie was gaan zwemmen met Knorrie, dat vind ik ook zo leuk. Ik heb een fijn gezin .

Nu even lunchen, lekker, ik heb trek.
Balen van gesprek Morrie! Ik ga later nog even naar de SG, nu eerst Japie naar PSZ brengen.

Lekker dat alles weer goed was Wind. Bewoog het kindje lekker?

Gelukkig dat het meeviel LLL. Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik er dan tegen op kan zien, vooral de boodschappen. En dan heb ik nog maar twee kids. Maar 9 van de 10 keer gaat het heel soepel. Soms wat minder. Vanochtend nog drukte Japie de computer van de kassa uit bij de parfumerie. Die vliegensvlugge handjes doen steeds van dat soort dingen.

Nu even wegbrengen! Daarna ga ik de film van Mega Mindy kijken met Apie en ik heb haar popcorn beloofd dus die staat te springen.
Wat zijn wij toch allemaal blij met ons gezin

Ik heb ook vriendinnen die dat soort momenten niet hebben//weten te waarderen.

Ik herkende de neus van BRS, denk ik.

En ik denk nu nog meer dat het een jongen is.

Ze heeft ook nog even 3D gekeken (GW is weggegaan want wilde dat niet zien) en was een raar gezicht. Vind ik echt niet mooi. Geef mij dat abstracte maar Maar de juf van KW heeft gevraagd of ik een foto mee wilde nemen zodat ze de kindjes in de klas kan uitleggen hoe de baby er uit ziet in de buik van de mama van KW. Vind ik zo leuk!
Nathje, die spa ziet er heerlijk uit! Heb ik net al geschreven maar vind het echt mooi. Vertelde net tegen GW dat we daar eens heen moesten. Had hij net (vanmorgen) een leuk artikel gelezen in Sprout over deze spa en de oprichters. Leuk!

Niemand/geen interesse in een spa-dagje met z'n allen?
Ik wel hoor! En Morrie moet dan maar onder vermomming mee

Valse baard ofzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven