En wat als het mij wél iets doet?

17-07-2009 15:39 1037 berichten
Alle reacties Link kopieren
..................
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goed zo EV. Genieten van kleine onverwachte ontmoetingen. Lekker shoppen, dingen doen die je leuk vindt. Je eigenwaarde opvijzelen door leuke outfitjes te kopen. Klinkt goed hoor

xxx
..........
Erg ontroerend, jouw verdriet spat van het scherm. Is dit uit je nieuwe gedichtenbundel? Sterkte meis.

Ik weet een heel krachtige titel, maar durf het hier niet op te schrjiven. Het is confrontererend, maar kan ook verkeerd opgevat worden, wat geenszins mijn bedoeling is natuurlijk.
EV, voor jou.
.......
........
Leuk, sfeer proeven. Je gedachten wat verzetten. En cadeautjes, heerlijk toch?

Oh je hebt mijn bericht dus wel ontvangen. Ik vond het ook niet erg duidelijk. Maar weet nu dat het dus wel werkt.

Ik ga morgen naar Londen. Mijn dochter gaat een half jaar door Azie en Nieuw Zeeland trekken en vliegt vanaf Londen naar India. Wij brengen haar een eindje weg en blijven daar een paar dagen. Ik heb het er moeilijk mee. Maar uiteindelijk is het een luxe probleem, zij gaat immers voor haar plezier. Dit wordt voor haar de derde grote trip. Dacht dat het wel zou wennen maar zo rot als ik me vandaag voel heb ik nog niet eerder meegemaakt. Sorry voor het off topic, maar kan me thuis niet uiten, wil haar plezier ook niet bederven...lastig
.....
......
Ohhh nu snap ik waarom je geen berichten naar me kan schrijven. Ik had jouw link om vrienden te worden niet bevestigd. Hij stond in de ongewenste mail map. Stommmm.

Ik begrijp je redenen wat de titel betreft en het is een prima reden. Je bent echt positief bezig weet je dat!

Mijn dochter is 20 en gaat voor de derde keer op pad. Voor stage is ze een keer in Indonesie geweest, begin dit jaar vrijwilligerswerk gedaan in Zuid Amerika. Dat vond ik voor een meisje van haar leeftijd ook al heel wat maar t stelde me gerust dat ze in gastgezinnen zat. Nu gaat ze echt trekken. Ach ja, ze is slim en voorzichtig genoeg. Laten we het beste er maar van hopen.

Fijn en rustig weekend!
Lijkt me moeilijk, een goede titel vinden EV. Het moet pakkend zijn, de juiste toon aanslaan.

Chatterly, goed dat je je dochter lekker laat gaan. Ik heb ook wel wat gereisd toen ik die leeftijd en vond het fijn om te weten dat mijn ouders er geen problemen mee hadden. Ze stonden niet te juichen, maar wilden me ook niet tegenhouden. Ben ik nog altijd blij om. En ja, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, ik heb nu zelf kinderen en snap nu hoe het gevoeld moet hebben. Sorry EV, voor deze off-topic, ik wilde Chatterly even een hart onder de riem steken.
.....
[............
mooi gedicht, elmervrouw !

zelf heb ik daar ook wel behoefte aan, en ik heb nu twee keer voor het slapen gaan, zo'n gevoel gehad , met beeld erbij van een oermoeder, die veilig, koesterend aanwezig was.

(voelt wel een beetje kwetsbaar om dat zo op te schrijven op eht viva-forum)

.....
Ik hoop ook dat je dat gevoel ooit mag ervaren, EV. Als er iemand is die dat verdient, dan ben jij het wel .
Tinydancer, ook voor jou , fijn dat je dat gevoel hebt mogen ervaren. Dat is sowieso iets wat je iedereen gunt, wat zo belangrijk is. En wat mij ook onzeker kan maken tov mijn eigen kinderen, doe ik het wel goed? Ik doe mijn best, maar is het genoeg?
.........
............
EV Wat leuk die kaart...

Zag hem pas vanmorgen en toen moest ik meteen weer weg om te gaan weken. Ben gisteren niet meer op mijn pc geweest na het werk,.

Echt hardstike leuk.
Hoe gaat het met je EV?
.....
EV, ondanks je gemengde gevoelens...

van Harte Gefeliciteerd!!!

En van mij krijg je een heerlijke taart omdat je zo'n ongelofelijk sterk mens bent..

hoeveel kaarsjes moeten erop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven