Verliefd.. op vrouwelijke collega

30-10-2009 20:56 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds enkele maanden heb ik een leuke baan gevonden bij een gezellig bedrijf.

Regelmatig beginnen we de dag met een gezellig gesprek met enkele collega's, standaard met hetzelfde clubje.

Maar vanaf het begin valt een collega me heel erg op: Een vrouw.

Ze werkt bij mij op de afdeling communicatie, en dus hebben we ook regelmatig gesprekken samen.

Dit zijn heel normale gesprekken, heel gezellig! Ik kan heerlijk met haar lachen.

Als ik thuis ben denk ik vaak aan haar, en s-nachts in bed zie ik haar vaak voor me, ik ben benieuwd hoe ze er naakt uit ziet, ik zou haar bij me in bed willen hebben en heerlijk knuffelen, haar willen verwennen!

Ze is zo mooi! Ik kan mijn ogen bijna niet van haar afhouden als ik bij haar ben.

Het liefst kijk ik naar haar borsten, die zijn zo mooi! Een perfecte grote en mooi gevormd.. Verliefd ben ik zeker, mijn leven staat op z'n kop!

Al die fantasieën en ideëen werden wreed verstoord toen ze vertelde dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft. ( Ik ben op dit moment single en heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad)

Ik heb het haar nog nooit durven vertellen, iets over mijn gevoelens, zeker niet nu ik dit van haar weet.

Maar ik vind haar nog steeds leuk, ik ben verliefd en dat gevoel is heerlijk! Haar huwelijk wil ik niet onder druk zetten, maar ik voel me toch zo gelukkig met mijn liefde voor haar!

Wat moet ik doen? Heerlijk verliefd blijven, of mijn gevoelens voor haar voor altijd aan de kant zetten...?
Verliefd zijn is heerlijk (schijnt) dus ik zou gewoon lekker verliefd blijven en blijven dromen.

Als het daar maar bij blijft. Want ze is getrouwd.
Helaas, ze is al bezet.... Maak je niemand gelukkig mee. Ga op zoek naar een leuke single vrouw!
Genieten van je verliefdheid, maar haar met rust laten!
Ehh ben je trouwens zelf een vrouw? Dan ff mn beeld bijstellen...
Het feit dat ze met zoveel nadruk legt op het 'vrouw' en ze Maartje heet....daar maak ik uit op dat ze vrouw is.

Ik zou het haar niet zeggen...ze is getrouwd...met een MAN. denk dat je eerder de vriendschap ermee verpest...

succes ermee!!
quote:chocolatelover schreef op 30 oktober 2009 @ 21:02:

Ehh ben je trouwens zelf een vrouw? Dan ff mn beeld bijstellen...Hoezo moet je dan je beeld bijstellen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De kans is klein, maar misschien is ze wel biseksueel en maakt ze nu en dan uitstapjes naar de damesliefde?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
[quote]Maartjee86 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:56:

( Ik ben op dit moment single en heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad)

Chocolatelover, en ze noemt zich Maartje.
anoniem_58778 wijzigde dit bericht op 30-10-2009 21:10
Reden: verkeerde naam
% gewijzigd
quote:tonkje schreef op 30 oktober 2009 @ 21:07:

De kans is klein, maar misschien is ze wel biseksueel en maakt ze nu en dan uitstapjes naar de damesliefde?Ze blijft getrouwd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
getrouwde vrouwen (en mannen) moet je niet aan beginnen.

Geniet van de verliefdheid en je nieuwe inzicht over vrouwen. Wie weet kom je een andere leuke vrouw tegen die wel vrijgezel is en op vrouwen valt. Zoek het anders op.
quote:tonkje schreef op 30 oktober 2009 @ 21:07:

De kans is klein, maar misschien is ze wel biseksueel en maakt ze nu en dan uitstapjes naar de damesliefde?De vraag is of je daar wat aan hebt als je verliefd bent en je niet iets heel anders wilt, dan iets wat voor je collega een kort uitstapje is.
quote:Maartjee86 schreef op 30 oktober 2009 @ 20:56:

Ik ben op dit moment single en heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad)

I

Wat moet ik doen? Heerlijk verliefd blijven, of mijn gevoelens voor haar voor altijd aan de kant zetten...?

Je hebt dus wel een relatie met een man gehad?

Wat die gevoelens betreft: die beheers je natuurlijk niet zelf. Wachten tot het over gaat is misschien het beste. Alternatief: Je zegt dat je haar zo lief vindt, misschien vindt ze vrouwen ook wel leuk en heeft ze problemen met haar hork van een man..
Wat heerlijk dat je verliefd bent. En misschien wat verwarrend voor je omdat het voor het eerst op iemand van je eigen geslacht is. Wist je van jezelf dat je ook een zwak voor vrouwen had? Wat wel lastig is, dat het en een werkrelatie is en... een gebonden persoon. Naar mijn mening is er niets mis met eerlijk zijn over je gevoel. De kans is (omdat ze gebonden is) natuurlijk groot dat zij dit gevoel niet kan beantwoorden. Verder denk ik dat je je moet afvragen of het jullie contact uiteindelijk niet in de weg zal gaan staan. Kun je nadat je open kaart hebt gespeeld nog goed met haar samenwerken? Zo ja... gooi het eruit en praat er eens goed over met haar. Zo nee... probeer je neer te leggen bij het feit dat het niets zal worden. Wellicht zakt de verliefdheid wel weer wat af.
Je zou jullie gesprek eens heel voorzichtig die kant op kunnen brengen door te vragen hoe zij tegenover de vrouwenliefde staat. Ik zou echter niet je liefde verklaren omdat ze én je collega is én misschien hardstikke hetro én in een relatie. Mochten daar nu 1 of 2 dingen bij wegvallen, ja dan zou ik het wel eens durven aangeven denk ik.....
quote:nouschi schreef op 30 oktober 2009 @ 21:09:

[...]

Ze blijft getrouwd.

Misschien laten ze elkaar wel vrij enzo.

De kans word kleiner, maar het kan.
quote:loomii schreef op 30 oktober 2009 @ 21:16:

[...]

De vraag is of je daar wat aan hebt als je verliefd bent en je niet iets heel anders wilt, dan iets wat voor je collega een kort uitstapje is.

Wie weet snakt ze naar een kort uitstapje naar meer?

Tja, het zou kunnen, maar ik zou er niet aan beginnen.
Ik zou ook liever iets ongecompliceerds willen. Je wilt toch niet op je 23ste een collega/lover in scheiding met alle gedoe vandien, of een collega/lover die jou moet zien in te passen in haar drukke werk/gezinschema.

Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
quote:chocolatelover schreef op 30 oktober 2009 @ 21:02:

Ehh ben je trouwens zelf een vrouw? Dan ff mn beeld bijstellen...Ja, ik ben zelf een vrouw!
quote:Maartjee86 schreef op 31 oktober 2009 @ 10:58:

[...]

Ja, ik ben zelf een vrouw en heb relaties gehad met mannen.

Maar vrouwen hebben me ook altijd wat gedaan.

Een vrouw vind ik snel mooi, en ik heb het idee dat ik snel gevoelens voor een vrouw kan krijgen.

Op de vrouw waarover ik nu schrijf was ik al na 2 weken duidelijk verliefd.

Eigelijk wil ik er wel met haar over beginnen, voorzichtig. Maar hoe ga ik dat aanpakken? Ik praat vaak met haar, maar hier over durf ik nog niet zo snel te beginnen.
Speaking for myself zou ik het er niet met de collega over hebben, wetende dat zij een gezin heeft.
quote:Boarn schreef op 31 oktober 2009 @ 01:04:

Je zou jullie gesprek eens heel voorzichtig die kant op kunnen brengen door te vragen hoe zij tegenover de vrouwenliefde staat. Ik zou echter niet je liefde verklaren omdat ze én je collega is én misschien hardstikke hetro én in een relatie. Mochten daar nu 1 of 2 dingen bij wegvallen, ja dan zou ik het wel eens durven aangeven denk ik.....Ik denk dat dit het meeste is dat je kunt doen. Haar vertellen dat je verliefd op haar bent, daar schiet je denk ik niet zoveel mee op. Misschien lucht het je in eerste instantie op, maar als zij er vervelend op reageert, of zich daarna geen houding meer weet te geven omdat zij de gevoelens niet kan beantwoorden, is de (beginnende) vriendschap en de werkrelatie verstoord, en voelen jullie je allebei ongemakkelijk...
Ik zou mezelf beschermen tegen mezelf voor je voor schut staat op je werk en het lekker voor me houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven