succes als......
zondag 1 november 2009 om 17:23
Hi,
Stel:
Je bent weer aan het daten met in je achterhoofd; het zou toch wel heel leuk zijn als... (niet desperate!)
Wat heeft dan het meeste succes, denken jullie, of wat is jullie ervaring daar mee?
optie 1:
elkaar rustig leren kennen, veel lol maken, maatjes worden, na verloop van tijd sex.
optie 2:
snel sex, lol maken, elkaar leren kennen, maatjes worden
optie 3:
....?
Stel:
Je bent weer aan het daten met in je achterhoofd; het zou toch wel heel leuk zijn als... (niet desperate!)
Wat heeft dan het meeste succes, denken jullie, of wat is jullie ervaring daar mee?
optie 1:
elkaar rustig leren kennen, veel lol maken, maatjes worden, na verloop van tijd sex.
optie 2:
snel sex, lol maken, elkaar leren kennen, maatjes worden
optie 3:
....?
zondag 1 november 2009 om 19:23

zondag 1 november 2009 om 19:26
zondag 1 november 2009 om 19:29
Nou Dushi, daar zeg je wat.
Om heel eerlijk te zijn, heb geen van beide types meegemaakt.
Maar wel dat ze gewoon ineens veel minder leuk zijn dan je dacht, en denkt 'Júk! Waarom heb ik het met hém gedaan!?'
En dat vind ik al erg zat.
Misschien ben ik trouwens weleens de klootzak, als je het op jouw manier bekijkt.
Je hebt gelijk Sum, het hangt natuurlijk van vanalles af.
En het is ook elke keer anders.
Maar de laatste keer dat ik iemand leuk vond hebben er eerst heel wat avondjes plaatsgevonden met alleen maar geflirt, later gezoen en geknuffel, daarna gefriemel en TOEN pas seks.
En daar heb ik heel erg van genoten en het is een waardevolle herinnering.
In dat geval ben ik blij dat ik die hele voorfase zo heb meegemaakt.
Om heel eerlijk te zijn, heb geen van beide types meegemaakt.
Maar wel dat ze gewoon ineens veel minder leuk zijn dan je dacht, en denkt 'Júk! Waarom heb ik het met hém gedaan!?'
En dat vind ik al erg zat.
Misschien ben ik trouwens weleens de klootzak, als je het op jouw manier bekijkt.
Je hebt gelijk Sum, het hangt natuurlijk van vanalles af.
En het is ook elke keer anders.
Maar de laatste keer dat ik iemand leuk vond hebben er eerst heel wat avondjes plaatsgevonden met alleen maar geflirt, later gezoen en geknuffel, daarna gefriemel en TOEN pas seks.
En daar heb ik heel erg van genoten en het is een waardevolle herinnering.
In dat geval ben ik blij dat ik die hele voorfase zo heb meegemaakt.

zondag 1 november 2009 om 19:32
Wat ik tegenwoordig zo jammer vind is de hele voorfase. Je kent elkaar net en dan begint het gemsn. Dat wordt dan al heel snel seksueel getint en vervolgens komt er seks. Het is zo plat. Zal vast niet altijd zo gebeuren, maar ik ben meer van elkaar leren kennen, kusje tweede date, beetje gefriemel derde date en later het bed in duiken. Spanning er in houden.
zondag 1 november 2009 om 19:33
Nee hoor jij bent geen klootzak Frizzy. Ik bedoel er meer mee: wachten heeft niet altijd zin of is geen garantie dat je niet "gebruikt" wordt voor de sex. Het kan op elk moment zijn. Overigens kun je als vrouw ook op elk moment een man gebruiken voor de sex als je dat wilt.
Om nog even terug te komen op de OP ik kies voor optie 3. Zie wel wat er gebeurd. De enige garantie die je hebt in je leven is dat je een keertje doodgaat. De rest hangt af van toeval, lot, geluk of gewoon afgedwongen situaties. Zolang je lol beleeft aan wat je beleeft doe je het goed. Ik heb dan ook nog nooit spijt gehad van geen enkele relatie laat staan van de ONSjes of scharrels die ik getroffen heb in mijn leven. Laat staan die ik nog ga treffen
Om nog even terug te komen op de OP ik kies voor optie 3. Zie wel wat er gebeurd. De enige garantie die je hebt in je leven is dat je een keertje doodgaat. De rest hangt af van toeval, lot, geluk of gewoon afgedwongen situaties. Zolang je lol beleeft aan wat je beleeft doe je het goed. Ik heb dan ook nog nooit spijt gehad van geen enkele relatie laat staan van de ONSjes of scharrels die ik getroffen heb in mijn leven. Laat staan die ik nog ga treffen
zondag 1 november 2009 om 19:34
DNM dat kan toch ook? Er zijn ook genoeg mannen die heus niet direct over sex beginnen op msn. Die dat laten afhangen van de dame met wie ze in gesprek zijn. Misschien denken ze er dan wel al aan maar de heer in hen hem zorgt er dan voor dat ze geduld hebben en wachten op het moment dat de dame het seintje geeft.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 01-11-2009 19:43
Reden: wijziging met dank aan Zaam ;-) Want zij is batstastisch!
Reden: wijziging met dank aan Zaam ;-) Want zij is batstastisch!
% gewijzigd
zondag 1 november 2009 om 19:37
Dat bedoel ik DNM, al heb ik het wel iets langer gerekt.
Of hij rekte het zo lang, dat kan ook.
Ben niet zo'n beheerst typje.
Dankje Dushi.
Maar ik heb toch best meegemaakt dat ik na de seks niks laat horen.
En soms heb ik dáárvoor wel al gezellig met je zitten babbelen over wat we 'later' nog gaan doen samen.
Maar dat maakt me geen klootzak dus... gelukkig!
Natuurlijk heeft wachten niet altijd zin.
En wat dacht je dan van de drama-verhalen als relaties verbroken worden?
Degene waar je zielsveel van hield kan juist dán een ontzettende klootzak blijken te zijn.
Dus volgens mij is de relatie verbreken de allerbeste test.
Of hij rekte het zo lang, dat kan ook.
Ben niet zo'n beheerst typje.
Dankje Dushi.
Maar ik heb toch best meegemaakt dat ik na de seks niks laat horen.
En soms heb ik dáárvoor wel al gezellig met je zitten babbelen over wat we 'later' nog gaan doen samen.
Maar dat maakt me geen klootzak dus... gelukkig!
Natuurlijk heeft wachten niet altijd zin.
En wat dacht je dan van de drama-verhalen als relaties verbroken worden?
Degene waar je zielsveel van hield kan juist dán een ontzettende klootzak blijken te zijn.
Dus volgens mij is de relatie verbreken de allerbeste test.
zondag 1 november 2009 om 19:42
Ja stom omschreven he Zaam. Wist even niet hoe gentlemen goed moest vertalen. Galante man dus met flink wat geduld, dekt de lading meer dan de heer in hem he hahaha.
Frizzy misschien ben je voor anderen dan wel een klootzak ik denk niet zo. Tenzij je iemand (man of vrouw dus) bent die flink misbruik maakt van iemands gevoelens, losse handjes hebt, oplichter bent enzovoorts. Dan vind ik je wel een klootzak ongeacht geslacht dus.
Frizzy misschien ben je voor anderen dan wel een klootzak ik denk niet zo. Tenzij je iemand (man of vrouw dus) bent die flink misbruik maakt van iemands gevoelens, losse handjes hebt, oplichter bent enzovoorts. Dan vind ik je wel een klootzak ongeacht geslacht dus.
zondag 1 november 2009 om 19:51
Die mannen waar Dushi het over heeft bestaan inderdaad DNM.
En zodra iemand via msn/sms over seks begint als dat nog hartstikke ongepast is (of op een ongepaste manier) dan ben ik er vrij snel klaar mee.
Dat is voor mij een teken dat je vooral seks wil, ipv mij heel graag leren kennen.
Dat doe ik niet hoor Dushi!
Alhoewel ik wel denk dat wij mannen (hier) vrij snel een klootzak noemen, voor het gedrag dat ik ook weleens vertoon.
Maar dat gaat misschien ook vrij snel en makkelijk op een forum.
En zodra iemand via msn/sms over seks begint als dat nog hartstikke ongepast is (of op een ongepaste manier) dan ben ik er vrij snel klaar mee.
Dat is voor mij een teken dat je vooral seks wil, ipv mij heel graag leren kennen.
Dat doe ik niet hoor Dushi!
Alhoewel ik wel denk dat wij mannen (hier) vrij snel een klootzak noemen, voor het gedrag dat ik ook weleens vertoon.
Maar dat gaat misschien ook vrij snel en makkelijk op een forum.