3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!
zondag 1 november 2009 om 20:17
Hey Alixz, leuk je te ontmoeten
Ik kon het goed met mijn stiefvader vinden, maar ik was "al" 24 toen hij in mijn moeders leven kwam, hij is geen vaderfiguur voor we geweest. Ik had het wel met zijn avondwake, toen werd naast mijn opa en oma ook mijn vader genoemd tijdens de dienst en dat raakte me heel erg.
Ik kon het goed met mijn stiefvader vinden, maar ik was "al" 24 toen hij in mijn moeders leven kwam, hij is geen vaderfiguur voor we geweest. Ik had het wel met zijn avondwake, toen werd naast mijn opa en oma ook mijn vader genoemd tijdens de dienst en dat raakte me heel erg.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 1 november 2009 om 20:25
Hoi Rosanne, ook leuk jou te ontmoeten!
Ja, is toch emotioneel he. Had het van mezelf niet verwacht, ben bijna anti-kerk, maar die rituelen hebben toch wel iets troostends.
En ook verdrietig, even heel erg bewust zijn van wie er ontbreken.
En even iets anders; was jij ook meeten? Leuk gehad?
Zal wel mosterd zijn, maar kan gewoon niet alles onthouden!)
Ja, is toch emotioneel he. Had het van mezelf niet verwacht, ben bijna anti-kerk, maar die rituelen hebben toch wel iets troostends.
En ook verdrietig, even heel erg bewust zijn van wie er ontbreken.
En even iets anders; was jij ook meeten? Leuk gehad?
Zal wel mosterd zijn, maar kan gewoon niet alles onthouden!)
zondag 1 november 2009 om 20:45
zondag 1 november 2009 om 21:06
Nou om het verhaal fa te maken, sorry voor de cliffhanger..
Vriend had donderdag op vrijdagnacht ruzie gekregen met huisgenoot. Huisgenoot wilde hem er om half 5 's ochtends uit zetten en vriend vond dat niet relaxed. Is dus ruzie geworden en huisgenoot ging slaan. Vriend ziet er klein uit maar is erg sterk dus huisgenoot werd bang en belde de politie.
Politie erbij, vriend mee naar bureau.
Vriend had donderdag op vrijdagnacht ruzie gekregen met huisgenoot. Huisgenoot wilde hem er om half 5 's ochtends uit zetten en vriend vond dat niet relaxed. Is dus ruzie geworden en huisgenoot ging slaan. Vriend ziet er klein uit maar is erg sterk dus huisgenoot werd bang en belde de politie.
Politie erbij, vriend mee naar bureau.
zondag 1 november 2009 om 21:08
Agent zag namelijk een openstaande boete van wildplassen en belediging van ambtenaar. Bleek dat hij ergens had staan plassen 3 jaar geleden, agent kwam erbij en vriend zei 'joh, laat me ff uitpissen, ga junkies arresteren eikel en geef me daarna de bon'.
Zo gezegd, zo gedaan, met boete erbij van belediging van ambtenaar in functi. Effe 205 euries.
Zo gezegd, zo gedaan, met boete erbij van belediging van ambtenaar in functi. Effe 205 euries.
zondag 1 november 2009 om 21:10
Dus hij heeft in het huis van bewaring gezeten met senseo op kamer, tvtje, lekker bedje. Hij vond het erg prima daarzo!
Vanochtend is hij dus vrijgelaten. Heeft zelfs een tientje gekregen om naar huis te komen. Boete weg, hij blij! Alleen die huisgenoot wil hem blijkbaar niet meer terug, dus dat is kut.
Vanochtend is hij dus vrijgelaten. Heeft zelfs een tientje gekregen om naar huis te komen. Boete weg, hij blij! Alleen die huisgenoot wil hem blijkbaar niet meer terug, dus dat is kut.
zondag 1 november 2009 om 21:11
zondag 1 november 2009 om 21:21
Ja Bub, ik heb helemaal platgelegen. Helemaal toen ie vertelde dat ie gewoon een senseo had en luxe had gegeten, lekker bedje, lekker roken, lekker lezen.
Rosanna: Hij denkt er serieus over na om weer een vechtpartij te beginnen, hij wil daar wel een paar nachtjes slapen hahahaha...
*ja, echt een raar type en daarom geweldig!*
Rosanna: Hij denkt er serieus over na om weer een vechtpartij te beginnen, hij wil daar wel een paar nachtjes slapen hahahaha...
*ja, echt een raar type en daarom geweldig!*