3000+ deel 6 al hier, met ieder veel plezier!

31-10-2009 19:02 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren

deel 6 alweer......

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe![/b]
Hoe vond je dat, Rosanne? Heb dat met mijn vader ook gehad, heb weinig met kerk, maar raakte me wel toe zijn naam genoemd werd.

(We hebben elkaar nog niet 'ontmoet', dus misschien val ik er een beetje in, zo!)
Ik heb ook niks met kerk, maar met dit soort dingen deel je toch iets met elkaar.

Goed, nu ga ik lekker warm bij vriend zitten.

(logt uit)
Daaag, Zj! Veel plezier!
Hey Alixz, leuk je te ontmoeten

Ik kon het goed met mijn stiefvader vinden, maar ik was "al" 24 toen hij in mijn moeders leven kwam, hij is geen vaderfiguur voor we geweest. Ik had het wel met zijn avondwake, toen werd naast mijn opa en oma ook mijn vader genoemd tijdens de dienst en dat raakte me heel erg.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
klopt Zj, dat gevoel had ik wel vandaag.
Hoi Rosanne, ook leuk jou te ontmoeten!

Ja, is toch emotioneel he. Had het van mezelf niet verwacht, ben bijna anti-kerk, maar die rituelen hebben toch wel iets troostends.

En ook verdrietig, even heel erg bewust zijn van wie er ontbreken.

En even iets anders; was jij ook meeten? Leuk gehad?

Zal wel mosterd zijn, maar kan gewoon niet alles onthouden!)
klopt, ik was gisteren ook meeten, was echt heel erg leuk!
Ik kan me dat wel voorstellen Roos, dat het je raakt ondanks dat je niet kerkelijk bent.

Ik heb dat ook gehad laatst, tijdens een begrafenis in de kerk. Ik kan alleen niet zeggen wat het dan precies is. Raar..

Het raakte me ook. En ik ben helemaal niet kerkelijk, geloof echt niet.
Shit, ben ik net bijgelezen, wil ik mijn verhaal kwijt is Zj weg!
Hoi Rosanna! Was leuk gister he?
Nou om het verhaal fa te maken, sorry voor de cliffhanger..

Vriend had donderdag op vrijdagnacht ruzie gekregen met huisgenoot. Huisgenoot wilde hem er om half 5 's ochtends uit zetten en vriend vond dat niet relaxed. Is dus ruzie geworden en huisgenoot ging slaan. Vriend ziet er klein uit maar is erg sterk dus huisgenoot werd bang en belde de politie.

Politie erbij, vriend mee naar bureau.
Ik ga ff film kijken met vriend.
Eenmaal op bureau aangekomen was vriend afgekoeld. Hij mocht weer naar huis. Ehm nee, toch niet zegt agent...
Agent zag namelijk een openstaande boete van wildplassen en belediging van ambtenaar. Bleek dat hij ergens had staan plassen 3 jaar geleden, agent kwam erbij en vriend zei 'joh, laat me ff uitpissen, ga junkies arresteren eikel en geef me daarna de bon'.

Zo gezegd, zo gedaan, met boete erbij van belediging van ambtenaar in functi. Effe 205 euries.
Vriend ondertussen verhuisd dus nooit meer bedacht van joh ik heb een boete. Dus agent zegt nou meneer, dat word of nu 205 euro betalen of 3 dagen cel.

Hij dacht nou 3 dagen cel en dan is de boete weg, dat gaan we doen.
Dus hij heeft in het huis van bewaring gezeten met senseo op kamer, tvtje, lekker bedje. Hij vond het erg prima daarzo!

Vanochtend is hij dus vrijgelaten. Heeft zelfs een tientje gekregen om naar huis te komen. Boete weg, hij blij! Alleen die huisgenoot wil hem blijkbaar niet meer terug, dus dat is kut.
Choco!

maar gezellig was het zeker
Dus die kwam hier toen schoonmoeder er was, gelukkig!, en daarna kwam dronken buurman. Geweldig!

Ja Ajax heeft gewonnen he dus hij heeft er gebruik van gemaakt!

We hebben met zn 4en gechineest en daarna heb ik buurman naar ziekenhuis gebracht. Vriend en ik naar moeder, nu weer thuis.
Even ter voorkoming van verwarring: dit was niet mijn partner maar gewoon een vriend. Lastig zo, noem mijn vriend ook hier vriend. Maar dit was dus gewone vriend. '

*mijn vriend in de cel dat wordt niks*
En waar gaat die vriend nu slapen?
Choco dat bajes-verhaal helemaal geweldig hahaha.
oh... hoi trouwens iedereen

moest zo lachen om het verhaal wat choco vertelde dat ik daar gelijk een reactie op geplaatst heb.
Ja Bub, ik heb helemaal platgelegen. Helemaal toen ie vertelde dat ie gewoon een senseo had en luxe had gegeten, lekker bedje, lekker roken, lekker lezen.

Rosanna: Hij denkt er serieus over na om weer een vechtpartij te beginnen, hij wil daar wel een paar nachtjes slapen hahahaha...

*ja, echt een raar type en daarom geweldig!*
Ja zo kun je idd wel straffen uitzitten

Maar neem toch aan dat het er echt niet overal zo aan toe gaat? Zou wat zijn zeg...

Maar heerlijk verhaal hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven